Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Plastikové modelářství ‹ Letadla ‹ Rozestavěno
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

SIG "Soumrak stíhacích dvojplošníků" ModelBrno 2019

In-progress builds
Odeslat odpověď
Příspěvků: 394 • Stránka 2 z 27 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 27
  • Odpovědět s citací

Re: "Soumrak stíhacích dvojplošníků" SIG pro ModelBrno 2017

Příspěvekod Petr Tomančák » 21 bře 2016, 22:17

A co Bristol Buldog ?
Uživatelský avatar
Petr Tomančák
 
Příspěvky: 4335
Registrován: 29 črc 2004, 04:54
Bydliště: Krnov
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: "Soumrak stíhacích dvojplošníků" SIG pro ModelBrno 2017

Příspěvekod Vladimir Kafka » 21 bře 2016, 22:22

Vladimir Kafka píše:treba u FK-51 je spis problem, ze je to primarne cvicny dvojmistny stroj.


omlouvam se, az ted mi docvaklo to monoplaza
Airone Hobby FB
Obrázek
Uživatelský avatar
Vladimir Kafka
 
Příspěvky: 2348
Registrován: 13 pro 2011, 17:07
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: "Soumrak stíhacích dvojplošníků" SIG pro ModelBrno 2017

Příspěvekod Petr Tomančák » 21 bře 2016, 22:38

Mám pocit, že i klasické letouny Koolhoven FK-51 s dodatečnou výzbrojí v horním křídle lítaly ve Španělsku jako noční stíhačky

Petr
Přílohy
75_1.jpg
104-2.jpg
Uživatelský avatar
Petr Tomančák
 
Příspěvky: 4335
Registrován: 29 črc 2004, 04:54
Bydliště: Krnov
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: "Soumrak stíhacích dvojplošníků" SIG pro ModelBrno 2017

Příspěvekod David Hényk » 22 bře 2016, 08:09

Peťo Bulldog určitě ne, jeho původ je někdy na konci dvacátých let. Květen 27 pokud si dobře pamatuji. FK-51 se jako noční používal, ale není to primárně stíhací letoun. I Š-328 měly být určeny jako těžký stíhač, ale primárně je to průzkumný dvousic. Držme se jen typů, které vznikly jako stíhací.
Mě osobně by také lákalo přidat tam to či ono. Hlavně z již jmenované SCW, ale na tu se v budoucnu chystáme také se SIGem, takže tohle téma si necháme na jindy. A někdy v budoucnu i "zlatá léta" kde bybylo možné ukázat i jednoplošníky a typy nejen stíhací.
Obrázek

HKPM Prostějov
Uživatelský avatar
David Hényk
 
Příspěvky: 6321
Registrován: 04 led 2007, 14:12
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: "Soumrak stíhacích dvojplošníků" SIG pro ModelBrno 2017

Příspěvekod MARABU » 22 bře 2016, 08:44

Davide,ta Ki-10 je od ICM.
Uživatelský avatar
MARABU
 
Příspěvky: 3711
Registrován: 26 dub 2008, 11:49
Bydliště: Brno
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: "Soumrak stíhacích dvojplošníků" SIG pro ModelBrno 2017

Příspěvekod Olda Homola » 22 bře 2016, 10:02

Dave,
plánuju příští rok načít řadu "pětistovek" (B-534), takže věřím, že 1-2 kousky bych mohl přinést...
Uživatelský avatar
Olda Homola
 
Příspěvky: 7748
Registrován: 15 čer 2006, 09:38
Bydliště: Krasová
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: "Soumrak stíhacích dvojplošníků" SIG pro ModelBrno 2017

Příspěvekod Skřivan » 22 bře 2016, 14:47

Už dlouho plánuji Avky ve čtvrtce, tak třeba se mi něco podaří vytvořiť 8-)
Skřivan
 
Příspěvky: 6075
Registrován: 06 pro 2004, 10:01
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: "Soumrak stíhacích dvojplošníků" SIG pro ModelBrno 2017

Příspěvekod David Hényk » 23 bře 2016, 07:20

Když tak se pak přihlaste pánové, Avie jsou vítané.
Obrázek

HKPM Prostějov
Uživatelský avatar
David Hényk
 
Příspěvky: 6321
Registrován: 04 led 2007, 14:12
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: "Soumrak stíhacích dvojplošníků" SIG pro ModelBrno 2017

Příspěvekod Petr Kreps » 23 bře 2016, 22:05

Zdravím, pokud bych se směl přidat, tak jsem našel ve skříni CR.32 a CR.42 AS od Italeri a Avii B.534 od Edurdů. Něco z toho snad postavím, i když dvouplošníků na kontě moc nemám a výplety jsou pro mě španělská vesnice.
US NAVY + USMC v 1/48
Rozestaveno: F4F-4 Eduard, F6F-5 Eduard, ERA-3B Trumpeter

Hotovo:
2023 - A-4M HB, F-4D Tamiya
2024 - A-1H Tamiya, F4F-4 Tamiya, F9F-2 Trumpeter

viewtopic.php?f=57&t=142026
Uživatelský avatar
Petr Kreps
 
Příspěvky: 389
Registrován: 23 úno 2010, 19:40
Bydliště: Teplice
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: "Soumrak stíhacích dvojplošníků" SIG pro ModelBrno 2017

Příspěvekod Lonestar » 24 bře 2016, 07:25

Ve skříni bych toho našel... :grin:
I-15 a I-152 (1/48 SH) mám dlouhodobě rozdělané, ty bych stihnout mohl :)
V kitníku zatím nalezeno ve čtvrtce 3x Gladiator, 2x I-153, 2x I-15, 3x B-534, He-51, CR-32, CR-42, Š-231, Fury, ve dvaasedmě 7x B-534, CR-42, I-5, I-15, I-153...
Každopádně téma je motivující - nechcete založit samostatný chlívek?
Build what YOU want, the way YOU want to, and above all - have fun!
ХУ А Ю ТУ ФАКИН ЛЕКЧА МИ ???
Uživatelský avatar
Lonestar
 
Příspěvky: 3420
Registrován: 16 črc 2004, 20:05
Bydliště: Botenwald bei Stauding
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: "Soumrak stíhacích dvojplošníků" SIG pro ModelBrno 2017

Příspěvekod David Hényk » 24 bře 2016, 08:46

Libore samostatný chlívek nebude. Pokud něco polepíš tak mi pošli link z Galerie a já to přihodím do prvního příspěvku pro přehled. Jinak před MB2017 oslovíme ty co zde něco nabídli a uvidíme jaká bude realita.
Obrázek

HKPM Prostějov
Uživatelský avatar
David Hényk
 
Příspěvky: 6321
Registrován: 04 led 2007, 14:12
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: "Soumrak stíhacích dvojplošníků" SIG pro ModelBrno 2017

Příspěvekod espana » 24 bře 2016, 10:30

Potrebujete aj fotografie toho, čo mám už dnes postavené ?
espana
 
Příspěvky: 505
Registrován: 09 zář 2009, 07:46
Bydliště: Košice, Sofijská 27
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: "Soumrak stíhacích dvojplošníků" SIG pro ModelBrno 2017

Příspěvekod David Hényk » 24 bře 2016, 10:39

Ne, já většinu Vašich modelů znám z SCW fora a pokud je přinesete na náš SIG budu moc rád [-o< A těším se i na "pokec".
Obrázek

HKPM Prostějov
Uživatelský avatar
David Hényk
 
Příspěvky: 6321
Registrován: 04 led 2007, 14:12
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: "Soumrak stíhacích dvojplošníků" SIG pro ModelBrno 2017

Příspěvekod Vladimir Kafka » 24 bře 2016, 10:40

Doplnil jsem pro zajimavost k seznamu typu roky, ve kterych vzletl prototyp. V drtive vetsine pripadu jsem se ridil wikipedii a prostym udajem "first flight", takze nerucim za kompletni spravnost. Nedohledaval jsem prvni vzlety jednotlivych verzi, takze pokud by to nekdo chtel doplnit, ma prostor.
Co se tyce vyjimek a nejasnosti - Nakajima A2N ma prvni prototyp z prosince 1929, ale ten byl pak zasadne prepracovan, prepracovana verze vzletla az 1931. Vyjimku u Nieuportu-Delage jsem uz vysvetloval. U Macchi M.41bis jednak David tvrdi, ze vzletl az 1930, jednak je to zajimavy typ, pokud vim jediny hydroplan na seznamu (kdyz nepocitam Curtiss Hawk s plovaky).
Na seznamu chybi Hawker Demon, usoudili jsme, ze jde jen o variantu lehkeho bombarderu Hart, ktery vzletl uz 1928.
Obecne, pro prehlednost na seznamu chybi prototypy. Ja osobne bych se jimi zabyval jen v pripade, ze bych mel hotove vsechno ostatni, ale urcite s nimi nikoho nevyhodime. Takze pokud mate doma Fairey Fantome, Fiat CR.42 s motorem Daimler-Benz, Hawker Hurricane s odhazovatelnym hornim kridlem nebo dokonce jeden z obavanych sovetskych nuklearnich dvojplosniku, klidne je prineste.

Vymazal jsem ze seznamu moje kuse poznamky o rozdilech mezi verzemi u Polikarpovu - tam se poruznu lisily cowlingy, motory, kuzely, podvozky, celni stitky, ale asi nema smysl to v seznamu rozebirat.

Tim bych asi uzavrel akademickou debatu o tom, co na seznam patri a co ne.


Armstrong Whitworth Scimitar (1935)
Arado Ar 64 (1930)
Arado Ar 65 (1931)
Arado Ar 68 E/F (1934)
ASJA J-6 (1930)
Avia B.534 I/II/III/IV/Bk (1933)
Blériot-SPAD S.510 (1933)
Curtiss F11C Goshawk/Hawk II (1932)
Curtiss BF2C Goshawk/Hawk III (1933)
Fiat CR.32 -/bis/ter/quater (1933)
Fiat CR.42 AS/CN (1938)
Fokker D.XVII (1932)
Gloster Gauntlet Mk.I/Mk.II (1933)
Gloster Gladiator Mk.I/Mk.II/Sea (1934)
Grumman FF-1/G-23 (1931)
Grumman F2F (1933)
Grumman F3F -1/-2/-3 (1935)
Hawker Fury Mk.I/Mk.II/Yugoslav/Spanish/Portugal/Persian a další (1931)
Hawker Nimrod I, II, Danish (1931)
Heinkel He 51 (1933)
IMAM Ro.41 (1934)
IMAM Ro.44 (1936)
Kawasaki Ki-10 -I/-II (1935)
Macchi M.41bis (1929)
Nakajima A2N 1/2/3 (1931)
Nakajima A4N (1934)
Nieuport-Delage NiD 52/72 (1927) 62 (1928)
Polikarpov I-5 (1930)
Polikarpov I-15 (1933)
Polikarpov I-15bis (1935)
Polikarpov I-153 (1937)
Šmolík Š-231/331/431 (1933)
Airone Hobby FB
Obrázek
Uživatelský avatar
Vladimir Kafka
 
Příspěvky: 2348
Registrován: 13 pro 2011, 17:07
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: "Soumrak stíhacích dvojplošníků" SIG pro ModelBrno 2017

Příspěvekod da_da » 24 bře 2016, 22:34

Vladimir Kafka píše:Doplnil jsem pro zajimavost k seznamu typu roky, ve kterych vzletl prototyp. V drtive vetsine pripadu jsem se ridil wikipedii a prostym udajem "first flight", takze nerucim za kompletni spravnost. Nedohledaval jsem prvni vzlety jednotlivych verzi, takze pokud by to nekdo chtel doplnit, ma prostor.
Co se tyce vyjimek a nejasnosti - Nakajima A2N ma prvni prototyp z prosince 1929, ale ten byl pak zasadne prepracovan, prepracovana verze vzletla az 1931. Vyjimku u Nieuportu-Delage jsem uz vysvetloval. U Macchi M.41bis jednak David tvrdi, ze vzletl az 1930, jednak je to zajimavy typ, pokud vim jediny hydroplan na seznamu (kdyz nepocitam Curtiss Hawk s plovaky).
Na seznamu chybi Hawker Demon, usoudili jsme, ze jde jen o variantu lehkeho bombarderu Hart, ktery vzletl uz 1928.
Obecne, pro prehlednost na seznamu chybi prototypy. Ja osobne bych se jimi zabyval jen v pripade, ze bych mel hotove vsechno ostatni, ale urcite s nimi nikoho nevyhodime. Takze pokud mate doma Fairey Fantome, Fiat CR.42 s motorem Daimler-Benz, Hawker Hurricane s odhazovatelnym hornim kridlem nebo dokonce jeden z obavanych sovetskych nuklearnich dvojplosniku, klidne je prineste.

Vymazal jsem ze seznamu moje kuse poznamky o rozdilech mezi verzemi u Polikarpovu - tam se poruznu lisily cowlingy, motory, kuzely, podvozky, celni stitky, ale asi nema smysl to v seznamu rozebirat.

Tim bych asi uzavrel akademickou debatu o tom, co na seznam patri a co ne.


Armstrong Whitworth Scimitar (1935)
Arado Ar 64 (1930)
Arado Ar 65 (1931)
Arado Ar 68 E/F (1934)
ASJA J-6 (1930)
Avia B.534 I/II/III/IV/Bk (1933)
Blériot-SPAD S.510 (1933)
Curtiss F11C Goshawk/Hawk II (1932)
Curtiss BF2C Goshawk/Hawk III (1933)
Fiat CR.32 -/bis/ter/quater (1933)
Fiat CR.42 AS/CN (1938)
Fokker D.XVII (1932)
Gloster Gauntlet Mk.I/Mk.II (1933)
Gloster Gladiator Mk.I/Mk.II/Sea (1934)
Grumman FF-1/G-23 (1931)
Grumman F2F (1933)
Grumman F3F -1/-2/-3 (1935)
Hawker Fury Mk.I/Mk.II/Yugoslav/Spanish/Portugal/Persian a další (1931)
Hawker Nimrod I, II, Danish (1931)
Heinkel He 51 (1933)
IMAM Ro.41 (1934)
IMAM Ro.44 (1936)
Kawasaki Ki-10 -I/-II (1935)
Macchi M.41bis (1929)
Nakajima A2N 1/2/3 (1931)
Nakajima A4N (1934)
Nieuport-Delage NiD 52/72 (1927) 62 (1928)
Polikarpov I-5 (1930)
Polikarpov I-15 (1933)
Polikarpov I-15bis (1935)
Polikarpov I-153 (1937)
Šmolík Š-231/331/431 (1933)

Boeing P-12 (1928)/Boeing F4B (1930)
V urcitem okamziku se kazdy nastroj stava kladivem. >>> Murphy<<<
Uživatelský avatar
da_da
 
Příspěvky: 165
Registrován: 08 črc 2007, 13:43
Nahoru

PředchozíDalší

Odeslat odpověď
Příspěvků: 394 • Stránka 2 z 27 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 27

Zpět na Rozestavěno

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Laďa72, Tomas Turek a 11 návštevníků

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY