Pánové, měli byste někdo fotku nebo pérovku šachty a uchycení ostruhy u Emila? Něco je v SAMu, viz foto. Ale fotce z muzea s jakousi ucpávkou se asi moc věřit nedá (nebo jo?), čb je jen pohled dozadu
Ještě bych doplnil: Některé stroje měly ostruhu zaaretovanou ve vysunuté poloze a na otvor doplněný plechový kryt, takže nutno řešit dle vybrané kamufláže.
to hansp - ked to nechces dorabat, tak tam daj tu latku co zabranovala znecisteniu - je to kreslene aj v zozname nahradnych dielov. Prepazka c.256 je ta kde sa upina ostruha, ale kresba je z pohladu od kokpitu. Pohlad z sachty mam len fotku nerestaurovaneho Ec-ka kde ju ciastocne vidno. Mam to inak cele, ked chces, mozem poslat, moze sa hodit na nejake to vylepsovanie inych casti
zdroj: Bf109E ersatzteilliste
zdroj: MeierMotors GmbH
toto je z Fka, ale okrem tych dvoch dier, kade viedlo ovladanie k smerovke(Ecko to malo vedene vonku, preto prepazka bez dier) by to malo byt rovnake
Roman Pavlů,KPM Brněnec, koordinátor pro oblast východ
"Čas je pouze relativní pojem. Důležitý je zda chceš ležet nebo modelařit!" Rozpracováno:2x Fw-190A-4, Ju-88A-4,H.Hurricane mk.IID,G.Meteor mk.I, Bf-109 G-6,..........atd. Hotovo 2019: Fw-190 A-3 Eduard P-39 Q Eduard Hotovo 2020: 2x Fw-190 A-5 Eduard
Pánům kolegům děkuju za doplňující info ohledně ostruhy. A jak napsal Hans, hlavně nic neposílat, nebo z toho bude další temelín Nahrubo jsem zbastlil ostruhu a šachtu, po zavření trupu jí vykydám hustým surfem a budu doufat, že po přebroušení zmizí napojení stěn na dno. Pneumatikám jsem ubral 0,5 atm., aby se netvářily tak kulatě. Křidélka, klapky a sloty dostaly přesahy a sloty mají trochu poladěné závěsy. Takové to domácí tunění