Petr Tomančák píše:241. Squadriglia, italský expediční sbor Belgie 1940
JJ to bylo jasny diky tomu pruhu na trupu a taky tomu vetrnemu mlynu..domam ma vypsany i datum naletu na anglii i misto toho nouzaku po akci je to tesne pred tim mez se preslo na nocni akce...
Jen pro info. Ten Br.20 nahoře od 241 nouzově sedla 29.10 (nálet na Ramsgate). Zřejmě je to Br.20 co se předčasně vrátil kvůli technickým problémům (jeden ze tří, zbylé dva se ale vrátli na letiště) a přistál nouzově u Ostende-Stene. Také by to mohl být Br.20 co nouzově přistál u větrného mlýna Kuurne poblíž Courtrai. Tady by se však mělo jednat o Fiat 243-3 MM 22612. Bohužel jsou ve zdrojích rozpory a to i v důvodu toho nouzáku (u 243-3). V jednom je uvedeno že byl poškozen protiletadlovou palbou, další že šlo o chybu pilota při manipulaci "s plynem". Takže je možné že u Kuurne přistál 241-1 (jeden zdroj uvedl že na palubě Br20 co sedl u větrného mlýna byl velitel 241 Sq což by dávalo smysl). V každém případě jsou fota 241-1 z 29.10. Po tomto datu žádný Br.20 z 241 Sq nouzově něpřistával mimo letiště (nenašel jsem záznam o nějaké ztátě u 241 Sq).