Macchi Mc 205 se standardně dodávaly ve dvou schématech z výroby a dále s používalo jedno schéma "nouzové" - přímo u jednotek.
Standardem byla od podzimu 1942 do jara 1944 camo "Kouřové obláčky" viz obrázek 1. Spodní plochy byly světe šedé (Grigio Azzurro Chiaro 1) vrchní plochy byly Nocciola Chiaro 4 (oříšková) a na ní byly náhodně nastříkány obláčky tmavé olivově-zelené (Verde Oliva Scuro 2). Toto schéma používalo jak italské letectvo do kapitulace v září 43 tak i severo-italské (ANR) (43-44) na straně němců a jiho-italské (CoBAF) na straně spojenců (to do konce války). Camo byla i na strojích které krátce používala II/Jg77 (poslední čtvrtletí 1943).
Poslední vyrobené Mc 205 (serie VI) byly kamuflovány stejnou sadou barev, s tím rozdílem, že nástřik vrchních ploch byl jakoby v pásech či vlnách. Takových strojů nyl vyrobeno dle známých MM 15 a k jednotce I GRuppo se jich dostalo zřejmě 8. Tam byly často přemalovány poslední používanou kamufláží, kterou označuji za "německou" viz obrázek 3 na kterém je stroj 5-3. Mc -205 s čistě pásovou kamufláží jsou známy také, např stroj 22-5 (obrázek 5). Další známé Veltre je 8-1 a 8-2 (kamuflýž podobná jako u 5-3)
Od pozdního jara 1944 byly Mc 205 u jednotek přestříkávany na kamufláž složenou z RLM barev (74/75/76). Šlo o unifikaci s němci (a také aby nedošlo k záměně s Mc 205 CoBAF). Viz obrázek 2.
Faktem je, že mohlo dojít k situaci kdy vedel sebe stály stroje ve všech těchto kamuflážích, ale s tím jak byly postupně Mc 205 vyřazovany od jednotek a nahrazovány Fiaty G55 a Bf 109 byla "dounifikováno" RLM zbarvení.
Ještě je třeba zmínit 4 prototypy, 2x Mc205 , 1x Mc205N-1 a 1x Mc205N-2. Tyto byly zbarveny tzv. "metropolitní" kamufláží což je na horních plochách VOS2 a spodek v GAC1. Přestože bylo toto schéma předepsáno pro stíhací letouny působící "na domácí půdě" bylo použito pouze u těchto 4 kusů. Viz obrázek 4.