Asi jo, taky je nejakej vystupujici kuzel pod trupovym krizem pred ohnutou kruhovou antenou a kousek pred tim jeste nejaka trubka spojujici pumu s letounem. Vzpery u kridel pumy na jeji kridla jen tlaci shora, ale jinak uchyceny nebudou a ohybaji je. Po vypusteni strely se asi na pruzine sklopi smerem dopredu, jsou tam na nabezne hrane nejaky dorazy ci co to je. V modelu (Revell) je puma s nejakou krabici na spodku (tu jsem na fotkach nevidel), chybi naznacene pohyblive plochy na VOP a na leve SOP (celkem zajimave ze prava SOP je pevna). Edit: puvodne jsem myslel ze je to vada fotky, ale asi ne, ma pred kabinou z obou stran 2 tenke svetle cary na krytu kulometu, a ta spodni je delsi, vede az na dekl motoru. Asi pomucka pro odhoz v predepsanem uhlu pro testy.
Naposledy upravil Rimmer dne 27 lis 2019, 08:23, celkově upraveno 2
Tak asi byly zkoušeny různý varianty uchycení a navádění. Fw 190A-4 VL+FC (W.Nr. 5596), kterej hodlám stavět, nic takovýho nemá. Ale zase má na pravý straně trupu nějaký dva malý oválný tubusy...
Stavím jen a pouze Luftwaffe 1/48...nic víc nic míň...
Tak ve třetím díle Fw 190 od Classic Publications na straně 854 jsou fota trochu lepší i když poslední může být C i G. Zajímavý je, že v popiskách a v textu je uváděno C, na bokorysu je nakreslený G. Podle W.Nr. je to A-4 z Arada ve Warnemünde.
Stavím jen a pouze Luftwaffe 1/48...nic víc nic míň...