Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Tématické modelářství ‹ Zájmové skupiny ‹ Luftwaffe 1939-45
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

Konverze Bf 109 G-10 na K-4

Odeslat odpověď
Příspěvků: 9 • Stránka 1 z 1
  • Odpovědět s citací

Konverze Bf 109 G-10 na K-4

Příspěvekod Pup » 12 bře 2014, 20:29

Zdar chlapi!
Obracím se na vás s prosbou o pomoc.Chtěl bych přestavět Gé desítku na Káčko a nejsem si jistý všemi rozdíly.Pochytil jsem zatahovací ostruhu,někde i kryty podvozku,rozdíly v kokpitu a taky ten velký dekl na levé straně trupu,nejsem si jistý,jestli je to všechno.Určitě mi unikla ještě nějaká krytka nebo nějaká další prkotina.Byl bych vám velice vděčný za jakékoliv rady.
Předem díky Aleš "Pup" Růženec.
Uživatelský avatar
Pup
 
Příspěvky: 855
Registrován: 19 úno 2006, 21:40
Bydliště: Teplice
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Konverze Bf 109 G-10 na K-4

Příspěvekod CARLOS CHECA » 12 bře 2014, 21:37

Ahoj K-4 by měla mít ještě větší kola hlavního podvozku a i ostruhový! Dál měla dva trimy na směrovce a i na křidýlkach.
Vystřelim z děla, páč mašinkvér je na hov.o M:-) !!!!!
Koupím různé modely 144 i rozestavěné, nabídněte, děkuji [-o<
Uživatelský avatar
CARLOS CHECA
 
Příspěvky: 4566
Registrován: 22 říj 2011, 11:35
Bydliště: skoro Mělník
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Konverze Bf 109 G-10 na K-4

Příspěvekod vranjir » 13 bře 2014, 06:49

Ahoj, záleží z které G-10 chceš Káčko dělat. Myslím, že z nové dvaatřicetiny od Revella to asi nepůjde, má jiný kryt motoru. Řek bych že se Káčka v Erla nedělali. Nejsem si, ale jistý, zkusím to večer zkorigovat.
Jinak Káčko mělo velké boule ne křídle, větší kola podvozku, přídavné kryty podvozku, vyšší ostruhové kolo. Nemělo sloupek antény, hrdlo palivové nádrže bylo přesunuto do prvního segmentu hned za kabinu. Kruhová anténa na hřbetě obráceně, z prvního segmentu na druhý. Víc z hlavy nevím, ostatní mně jistě doplní, příp. opraví :-).
Jirka
Hotovo 2021:
Fw-190A-6, Special Hobby 1:48
Reggiane Re.2000 1. serie, Special Hobby 1:48
Reggiane Re.2005, Special Hobby 1:48
F8F-1 Bearcat, HobbyBoss 1:48
Hotovo 2020:
Bf-109G-10/U4 Eduard 1:48
vranjir
 
Příspěvky: 260
Registrován: 16 led 2007, 21:41
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Konverze Bf 109 G-10 na K-4

Příspěvekod CARLOS CHECA » 13 bře 2014, 10:51

A jestli chceš dělat 72 tak to vydž,AZ ho slíbylo s novým, opraveným trupem!!!
Vystřelim z děla, páč mašinkvér je na hov.o M:-) !!!!!
Koupím různé modely 144 i rozestavěné, nabídněte, děkuji [-o<
Uživatelský avatar
CARLOS CHECA
 
Příspěvky: 4566
Registrován: 22 říj 2011, 11:35
Bydliště: skoro Mělník
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Konverze Bf 109 G-10 na K-4

Příspěvekod Pup » 13 bře 2014, 19:17

Díky moc.Hodně jsi mi pomohl.Teď to snad dám. ;-I
Chystám se na dvaasedmu od Revellu.Bude to sranda.Jednu už mám jako klasickou G-10 postavenou a ještě dvě v zásobě.Z jedné bude káčko a druhou se chystám udělat jako celosvětlou noční G-10,nebo G6-AS,či co je to,neboť má malá kola i boule.AZ přenechám ostatním,nebo koupím tajně do zásoby,neboť Mezků není nikdy dost. :-D
Uživatelský avatar
Pup
 
Příspěvky: 855
Registrován: 19 úno 2006, 21:40
Bydliště: Teplice
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Konverze Bf 109 G-10 na K-4

Příspěvekod CARLOS CHECA » 13 bře 2014, 19:35

Hlavně ale budeš potřebovat jinou vrtuli, páč ta karikatura od Revellu je fuck děsná :nuts:
Vystřelim z děla, páč mašinkvér je na hov.o M:-) !!!!!
Koupím různé modely 144 i rozestavěné, nabídněte, děkuji [-o<
Uživatelský avatar
CARLOS CHECA
 
Příspěvky: 4566
Registrován: 22 říj 2011, 11:35
Bydliště: skoro Mělník
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Konverze Bf 109 G-10 na K-4

Příspěvekod Pup » 13 bře 2014, 22:33

Já vím.Mám tři,co vyhovují
.Posledně jsem jí ale musel strouhat z nějaké velké už nevím z jakého typu,ale šlo to.Jinak je ale ten model docela v poho.Dostal jsem všecho od Gatlinga.Přidal mi i nějaké lepty a kabinu.Je to grand!
Stále také tápu,jak byly správně dělené plechy zvrchu křídel.Na některých výkresech je křídlo snýtované z pěti segmentů,plus koncový oblouk,třeba AJ press a někde jsou jen tři.Např Aero detail.Navíc je každý výkres trochu jiný a na modelu samozřejmě zase něco jiného.Asi zvolím tu nejčlenitější variantu a bude.Alespoň pak nehrozí jednotvárnost povrchu. :D
Na fotkách není nikde pořádně nic vidět,abych to z toho odvodil,počítám,že ale křídlo bylo stejně tmelené,jako u Mustangu,takže by bylo nejspíš správně nemít tam kromě krytek a pohyblivých ploch nic. :?:
=;
Uživatelský avatar
Pup
 
Příspěvky: 855
Registrován: 19 úno 2006, 21:40
Bydliště: Teplice
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Konverze Bf 109 G-10 na K-4

Příspěvekod Jirkun » 27 bře 2014, 18:00

Sice pozdě, ale vzpoměl jsem si na krytku na segmentu za vrtulovým kuželem(olejová nádržka) má být výše než u G10. Myslím, že je to vidět na Revellácké 32. Mají tam obě a jednu na zatmelení. A myslím, že za sedačkou na té šikmé části netrčí ta hranatá krabice co má G10 a G14?.
Edit: Omyl.Tu krytku výš má už i G10.
Uživatelský avatar
Jirkun
 
Příspěvky: 1930
Registrován: 30 lis 2009, 09:31
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Konverze Bf 109 G-10 na K-4

Příspěvekod CARLOS CHECA » 31 bře 2014, 11:11

Možná by ti to pomohlo http://www.aml.cz/index.php/cs/pur-sets ... mla-72-026
Vystřelim z děla, páč mašinkvér je na hov.o M:-) !!!!!
Koupím různé modely 144 i rozestavěné, nabídněte, děkuji [-o<
Uživatelský avatar
CARLOS CHECA
 
Příspěvky: 4566
Registrován: 22 říj 2011, 11:35
Bydliště: skoro Mělník
Nahoru


Odeslat odpověď
Příspěvků: 9 • Stránka 1 z 1

Zpět na Luftwaffe 1939-45

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY