Ano, máš pravdu Tome - jsou to jiné mašiny. Ten bílý (žlutý) proužek na ocase by mohl značit, že letoun je od III./EJG 2, nicméně trupové číslo tomu neodpoví (III./EJG 2 aplikovala trupová čísla na příď)
Inak, kde vy vidite tie takticke cisla na tych fotkach? Neviem ci som slepy ale ja nevidim absolutne nic, ani naznak. Ked tak, tak mi to zakruzkujte aby som vedel kde mam pozerat
Preto som to dal ako pravdepodobnu moznost. Tiez si nie som 100% isty. Inak ten pasik na trupe nebude oznacenie pre III./ELG 2 (aj mna to zo zaciatku miatlo), ale asi zakryty spoj na trupe. Pasik cez trup mala III./EJG 2 pred krizom Priklady
Na Bielej 17 vidno aj zlty pas pred krizom aj podobny pas spoju (ale blzsie k chvostu)
Asi s tím páskem máte pravdu, III./EJG 2 ho měla před křížem a je i trochu širší. Pak (na fotkách) by to skutečně byla stržená páska používaná na překrytí spoje dvou konstrukčních celků. Tome, něco jako "6" nebo "8" tam (podle mě) velmi nejasně vidět. Pak by to vypadalo na JG 7.
Na tretej fotke vidiet v pozadi na zemi dalsi jumacky motor. Iba neviem, co je to tam za masinu, ma to inu smerovku ako Svalbina. Alebo je to diera v stene? Uz ma dako "salia zmysly"
Tomáši, musím uznat, že jsi měl pravdu - na té mašině žádné trupové číslo není. Jak jsi dal na fórum tuto fotku, tak už jsem si vzpomněl, kde jsem tento stroj viděl - je v knize Hermanna Buchnera "Buřňák", na straně 213, kde je upřesněno, že je tento vrak vyfocen na letišti Mnichov-Riem. Pak se dostáváme k tomu, že letoun patřil JV 44 nebo mnichovským dílnám a na letišti ho nechala JV 44 pravděpodobně proto, že byl neletuschopný.