Já nic nezakládal, jsem jen na prvném přesunutým příspěvku, který se ale vztahuje k Dorám
Aha, takže fotka celé mašiny není? Jak teda všichni ví jaká je celková kamufláž a že má mašina žlutý ocas?pelikan píše:Myslím, že existují dva nebo tři. Všechny focené v "jeden" moment a zachycují jen okolí kokpitu.
wardog.green3 píše:Aha, takže fotka celé mašiny není? Jak teda všichni ví jaká je celková kamufláž a že má mašina žlutý ocas?pelikan píše:Myslím, že existují dva nebo tři. Všechny focené v "jeden" moment a zachycují jen okolí kokpitu.
Odesláno z mého Redmi Note 7 pomocí Tapatalk
Ano to je jasné, ale fotka celého stroje, která by toto potvrzovala není.Miloslav píše:wardog.green3 píše:Aha, takže fotka celé mašiny není? Jak teda všichni ví jaká je celková kamufláž a že má mašina žlutý ocas?pelikan píše:Myslím, že existují dva nebo tři. Všechny focené v "jeden" moment a zachycují jen okolí kokpitu.
Odesláno z mého Redmi Note 7 pomocí Tapatalk
Ono to není až tak složité.
Tento stroj patřil mezi první Dory a měl standartní kamufláž dle výrobce.
Ta byla později přestříkána na novou 82/81(zelená mutace) a byl vyměněn překryt kabiny.
Žlutý ocas mělo víc strojů, byl to identifikační znak velitelů.
Aspoň tak to popisují na základěvýpovědí Dortenmanna
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků