Stránka 1 z 1
Bf-109G-2 Trop od Stab/JG 77 leden 1943 Afrika - Dotaz

Napsal:
15 srp 2012, 14:10
od pknotek
Jelikož jsem nepochodil jednoznačně v hledání ani na googlu, ani tady na fóru, obracím se s prosbou na zdejší mezkology.
Bude prosím někdo vědět, zda je u této kamo (č. 3 Hasegawa, viz. připojený návod) spodní část motorového krytu opravdu žlutý, jak uvádí Hasegawa (ale nikde jinde jsem to nenašel), nebo má být také v RLM 78 (jak mám nalezeno na ostatních fotkách modelu tohoto stroje)?
Děkuji.
Re: Bf-109G-2 Trop od Stab/JG 77 leden 1943 Afrika - Dotaz

Napsal:
16 srp 2012, 23:04
od pufo
Re: Bf-109G-2 Trop od Stab/JG 77 leden 1943 Afrika - Dotaz

Napsal:
17 srp 2012, 07:31
od pknotek
Děkuji moc.
Re: Bf-109G-2 Trop od Stab/JG 77 leden 1943 Afrika - Dotaz

Napsal:
17 srp 2012, 12:08
od pufo
este k navodu, Hasegawa ma zle zakreslenu poziciu 4-ky na lavej strane - podla fotky vrchol 4-ky zacina pod popiskou /trojuholnikom/ plnenia nadrze.

- 4.jpg (22.78 KiB) Zobrazeno 3832 krát
Re: Bf-109G-2 Trop od Stab/JG 77 leden 1943 Afrika - Dotaz

Napsal:
17 srp 2012, 13:59
od pknotek
díky za výborný postřeh, toho bych si já určitě nevšiml.
Re: Bf-109G-2 Trop od Stab/JG 77 leden 1943 Afrika - Dotaz

Napsal:
19 srp 2012, 10:29
od pknotek
Tak jsem se právě dočetl, že žlutý kryt motorového lože a žluté konce křídla jsou označením bojiště - východní a jižní Evropa, slouží k rychlému rozpoznání vlastních letounů. V Africe to tedy asi 109 neměly.
Re: Bf-109G-2 Trop od Stab/JG 77 leden 1943 Afrika - Dotaz

Napsal:
19 srp 2012, 16:24
od pufo
Zlte identifikacne prvky sa pouzivali uz v BoB, takze tvrdenie o vychodnej a juznej Europe nie je az take presne ale to by bolo na dlhsiu debatu, ktora viacmenej s tvojou masinou nesuvisi.
V Afrike vidno cely rad doplnkov od zltych z Europy, kombinacie zlta+biela, len biela....
Zlte spodne casti motorovych krytov vidno pomaly na vsetkych lietadlach v Afrike /verzie E, F, G/