to Michal - tak to ma potom nemusi trapit ze tu knizku nemam, lebo tie fotky mam aj v inych knihach
No, ale inak pozor na tie ich bokorysy/informacie v tej knihe - okrem bludnej interpretacie RLM74/75 na jeho E-cku, alebo znacenie E-4/N, pritom by to malo byt E-4/Z koli instalacii GM-1. N-ko oznacuje len typ motoru - bez N-koveho motoru by sa nedala GM-1 ani instalovat samozrejme.
Podla nadrze by som neurcoval, lebo su fotky aj na masinu s GM-1 bez zavesnika a nadrze, ale inak ano, ako pomocka to je dobre.
Dalsia chyba je nakresleny bokorys kde ma 40 zostrelov - cela zlta smerovka - to tak nebolo, on do 57 zostrelu mal zostrely malovane na modrom podklade(57 je aj na modrom aj na celozltej smerovke) a az potom sa malovali na celozltu smerovku.
Prestavba na GM-1 musela brebehnut ovela skor ako pisu v knihe - nemam presny datum ale kedze II a III Gruppe mali ukoncenu konverziu na GM-1 k 29.3.1941 tak Stab a I gruppe museli byt ovela skor a Galland urcite jak prvy musel mat takuto masinu si myslim.
Muselo to byt niekde medzi 11.10. - 5.12.1940 lebo masina s 44 zostrelmi este nema GM-1 a pri 57 zostreloch uz ano.
tu je WNr.5819 a 40 zostrelov - urcite to nie je tak ako nakreslili u MMP