Dovolím si oprášit téma, nenaslo by se neco noveho (vykres ci fotka) na tazne zarizeni u 110? Zatim jsem vypozoroval, ze tazne stroje maji trop chladice, 2 hranata zpetna zrcatka na cumaku pred kabinou, lano z obou stran uchycene v kridle pod kabinou, sundanej konec ocasu hned za zadnim kolem a tam ma ... (a to prave nevim).
Přílohy
asi nejlepsi detail zadku co jsem nasel (nic pouzitelneho tam videt neni)
To je spíš krásně trefený moment hned po odpoutání. Jinak by lana byli napnutý. Kotevní bod byl pouze v čumáku jinak by gigant nešel uřídit. je to krásně popsané v knížce Giganti. Jinak když budeš někde u letiště sledovat tahání větroňů, tak uvidíš, že takto se lano zvlní pouze okamžitě po odpoutání kdy se uvolní pnutí. Poté se lano proudem vzduchu opět narovná.
Preto mi to nejako nesedelo. Laná smerujú do ťažiska ťahaného lietadla. (nám na Blaníku upínali ťažné lano od navijáka pod krídlom na boky trupu.A pri vleční lano na špičke nosa.) Vdaka za info.