Bohužel, foto mizerné - pokud dobře koukám, tak se jedná o pravděpodobně opuštěný stroj, zanechaný na letišti, chybí mu podle mě jeden motor. Ruští vojáci mají slavností uniformy, jde o vzpomínkové foto, pravděpodobně někde bude existovat v lepší kvalitě.
Dovolil bych si upřesnit - první letoun je skutečně "8", ale ne bílá 8, ale červená "8", W.Nr. 110 305, Gilze-Rijen, souhlasí že je od 10./NJG 11
Druhý letoun jsem rozebíral už vloni v červnu - nicméně:
U tohoto stroje se "zlomeným ocasem" si nejsem zcela jist W.Nr. Prameny ho přisuzují JV 44. Je u něho uváděno W.Nr. 111.747. Toto W.Nr. by odpovídalo číselné řadě prvních přidělených letounů u JV 44, ale nehrajeme mi tu pár věcí. Letouny kolem této číselné řady (111.740 "bílá 6", 111.744 "bílá 7", 111.745 "bílá 5", 111.746 "bílá 3") mají trupové číslice a tento letoun žádné trupové označení nemá. Letoun toho W.Nr. není uváděn v seznamu strojů k 26.4. 1945 na mnichovském letišti. Je sice tvrzeno, že jde to překlep za neexistující W.Nr. 111.074, ale ani to asi nebude pravda, tím "překlepem" je pravděpodobně letoun 111.744 "bílá 7".
Takže pouze konstatuji - letoun je od JV 44, je uváděn jako W.Nr. 111.747 (ale já doplňuji k tomu tvrzení otazník)