Abych se přiznal, od začátku jsem se také subjektivně domníval, že by se mohlo jednat o variantu G14, ale ze samotného ocasu se špatně čitelným WNr. bůh suď. Abychom měli 100% jistotu bylo by potřeba vidět alespoň něco z dalších typických znaků G14 (hranatý kryt na baterie za hlavou pilota, MW50, rozmístění krytek plnění, olej atd.).
Zda by to mohla být G14/AS nedovedu posoudit. Mám o něco ostřejší fotku z vrakáče ze stránek muzea (tak o 100 kilobajtů

Upřímě, nekopu za žádnou z možností G6/G14. Rád bych se na základě ověřitelných faktů alespoň přiblížil realitě. Ať to bude co to bude. Jako modeláře a zájemce o historii letectví mě to velmi zajímá. Koukal jsem ještě jednou na tu neostrou fotku SOP. A to co jsem dřív letmým pohledem považoval za 411960 mi teď opravdu přijde jakoby WNr. končila 7 přičemž druhé číslo od konce vypadá jako 3 nebo 0. Pak by teoreticky připadaly v úvahu G14 Erla seriály WNr. 465437 nebo 464907. Ale pro 100% jistotu by to chtělo kvalitní scann origo fotky SOP nebo Dörruv zápisník letů, bo jinak se pravdy asi nedobereme.
Jen pro informaci - narazil jsem na několik barevných rekonstrukcí, tuším nějakých amíků, a ti tuhle mašinu uvádějí jako G14. A svoje tvrzení zdrojují k Eric(u) Moombek(ovi) kniha - Eismeerjäger vol3. Jestli je to kec nebo ne, nedokážu posoudit, bo zmíněnou publikaci bohužel nevlastním.
