Kardinální je dle mého datace toho snímku se 122 zářezy ma směrovce. Uvadí se listopad 1944, protože Dörr měl dle dřívějších poznatků vítězství 128, ale dle jeho Leistungbuchu jich měl 122, takže snímek zachycuje pouze finální skóre. Z toho mylného předpokladu ovšem plynulo, že to musí být verze G-6, protože podle souhrných hlášení (Flugzeugbestand und Bewegungsmeldungen) měla mít III./JG 5 do konce roku 44 pouze G-6. Podle všecho je ale snímek z jara 1945.
Podle stylu kamufláže, a hlavně trupového kříže, se jedná totiž o mašinu z pozdní produkce Erly, odhadem od listopadu-prosince 44. Pokud se dále podívame na soupis výrobních čísel stodevítek v Gossenu viz.
http://www.luftwaffe.no/SIG/1945/werk.html, tak přicházejí v úvahu G-6 W.Nr. 464847 a G-14 W.Nr.464907,465248,465285,465379,465387,465399,465437, vše mašiny spíše z prosincovo-lednové produkce. W.Nr. 411960 já na snímku ve Focusu(mám pouze v elektronické podobě ) bohužel nevidím a hodně nesměle ma zřejmě toto W.Nr. na svém bokorysu i pan Kruse-mimochodem se všemi průvodními znaky G-14 z pozdní produkce Erly, G-6 z bloku 411xxx mají trupové kříže odlišné, nehledě na starší typ překrytu kabiny a nízkou směrovku. Vyjímku tvoří mašiny přestavěné na G-6/AS v létě 1944, ale zde nesedí zase trupový kříž, typický pro blok 463-465xxx.
Na snímku v příloze(bohužel jsem nikde nenašel v lepším rozlišení)totiž já osobně vidím u Dörrovi mašiny AS motorové lože, ale myslím, že by to mohla být spíše jedna z nemnoha G-14/AS vyrobených v Erle v pozdním bloku-známé jsou např. W.Nr. 464642 nebo 465381.