Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Tématické modelářství ‹ Zájmové skupiny ‹ Luftwaffe 1939-45
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

Otazka o zbarveni Bf 109E-7 Trop "cerna 3 z cervenem lemem"

Odeslat odpověď
Příspěvků: 33 • Stránka 1 z 3 • 1, 2, 3
  • Odpovědět s citací

Otazka o zbarveni Bf 109E-7 Trop "cerna 3 z cervenem lemem"

Příspěvekod Rumcajs » 11 úno 2006, 10:20

Kolegove pomozte rozhodnout, ktere barvy byly pouzite na tom letadle, podle tech foto nize.
Ja se domnivam i nekolik kolegu na polskem foru PWM, co jde o RLM 71/02 na hornich plochach i RLM 76 na spodnich. Ta svetla barva na trupe nejspise vypada na RLM 76. Na vetsine barevnech foto ktere znam, RLM65 jevi se o poznani sytejsi (jak pamatuji), vsak mozna se mylim. Dobre vim co stare barevne foto nejsou 100% duvodem pouziti taky ci jine barvy..., tak zajimaji mne Vasi nazory?

Jeste jadna otazka - myslite co to letadlo z cerno-bile foto , je stejne co z tech barevnech ? Taky cast kolegu trvdi co nejsou to ty samy letadla, cast trvdi naopak. :wink:
Přílohy
Bf 109E-7 Trop.jpg
Bf 109E-7 Trop1.jpg
Bf 109E-7.jpg
Pozdrav
Marcin Surzyn
Rozestavěno: Bombonierove Bf 109G-6/AS/N a Bf 109G-10 bud G-14/AS
Uživatelský avatar
Rumcajs
 
Příspěvky: 816
Registrován: 02 kvě 2005, 13:04
Bydliště: Czechowice-Dziedzice, Polsko
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Jarek S. » 11 úno 2006, 12:12

Muže jít o totéž letadlo,za předpokladu,že byl přestříkán kryt motoru a zadní část trupu za bilým pruhem. spodní barvu bych spíše tipoval na RLM65,bo mi se RLM76 zda na čb fotkách tmavši.
Uživatelský avatar
Jarek S.
 
Příspěvky: 11825
Registrován: 26 led 2006, 17:56
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Peter DeSnek » 11 úno 2006, 12:32

Teda panove nejsem zadny Kubrt Kubrtovic, ale na tech dvou fotkach je zakladni rozpor ...
Prvni fotka je v zimnim obdobi a nekde, kde je dostatek snehu. Predpokladam vychodni fronte. Na kapote motoru je jasne viditelny symbol hada. Ppredpokladam, ze se jedna o zimni kamo letadla. tedy bila na standardnim zakladu.
Druha fotka je zcela jasne sejmuta v lete, a navic na pisku. Tedy predpokladam, ze se jedna o Afrika Korps. Na motoru symbol hada chybi a je nahrazen jinym kulatym symbolem.

Z tohoto duvodu predpokladam, ze to jsou naprosto dve jina letadla. Dost dobre si nedokazu predstavit, ze Nemecko preletalo letadla z vychodni fronty na africky kontinent ...

Rad sve zavery vezmu zpet, pokud mi to nekdo dokaze ...
Nejsem tak blby, jak vypadam na fotkach ... v realu jsem blbejsi ... !!!
Aneb - Murphy musel byt optimista ... a optimiste by se meli strilet ... !!!
Je lepší být souzen dvanácti, než nesen šesti ...
Uživatelský avatar
Peter DeSnek
 
Příspěvky: 12116
Registrován: 22 úno 2005, 13:22
Bydliště: Germany, kousek od Muenchenu
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Karel Pilát » 11 úno 2006, 13:03

peter z DE píše:Dost dobre si nedokazu predstavit, ze Nemecko preletalo letadla z vychodni fronty na africky kontinent ...

Rad sve zavery vezmu zpet, pokud mi to nekdo dokaze ...


Přelétalo.
Uživatelský avatar
Karel Pilát
 
Příspěvky: 9957
Registrován: 31 srp 2005, 16:56
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Jarek S. » 11 úno 2006, 13:06

Hmmmm......jenže ta čb fotka může být z doby před valkou v africe,třeba po Battle of britain.Navic to zamalovaní označení před 3 tež svědči že mašina trochu cestovala.Je to jen můj názor,ale ze dvou foto,a každá z jiného úhlu se víc usoudit nedá. Snad to Kubrt vyjasní. :? :? :? :? :?
Uživatelský avatar
Jarek S.
 
Příspěvky: 11825
Registrován: 26 led 2006, 17:56
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod petr72 » 11 úno 2006, 14:25

Porovnejte hady u kabiny, zdaji se vam jako identicke ? Napriklad had c.5 na cernobile fotce zacina uprostred krytu kokpitu, na barevne snad trochu vic vpredu.
petr72
 
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Rostislav Axmann » 11 úno 2006, 14:47

peter z DE píše:Teda panove nejsem zadny Kubrt Kubrtovic, ale na tech dvou fotkach je zakladni rozpor ...
Prvni fotka je v zimnim obdobi a nekde, kde je dostatek snehu. Predpokladam vychodni fronte. Na kapote motoru je jasne viditelny symbol hada. Ppredpokladam, ze se jedna o zimni kamo letadla. tedy bila na standardnim zakladu.
Druha fotka je zcela jasne sejmuta v lete, a navic na pisku. Tedy predpokladam, ze se jedna o Afrika Korps. Na motoru symbol hada chybi a je nahrazen jinym kulatym symbolem.

Z tohoto duvodu predpokladam, ze to jsou naprosto dve jina letadla. Dost dobre si nedokazu predstavit, ze Nemecko preletalo letadla z vychodni fronty na africky kontinent ...

Rad sve zavery vezmu zpet, pokud mi to nekdo dokaze ...


jj,ktomu se přidám, kdo by chodil v Africe v zimní bundě a naopak že :x
Rostislav Axmann

KPM Opava http://kpmopava.cz

KPM Karviná http://kpmkarvina.wz.cz/
Uživatelský avatar
Rostislav Axmann
 
Příspěvky: 4308
Registrován: 06 srp 2005, 15:45
Bydliště: Štěpánkovice
  • WWW
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Filip Tomči » 11 úno 2006, 21:03

petr72 píše:Porovnejte hady u kabiny, zdaji se vam jako identicke ? Napriklad had c.5 na cernobile fotce zacina uprostred krytu kokpitu, na barevne snad trochu vic vpredu.

Je možný, že to je jedna a ta samá mašina, akorát přestříkaná. To, že při pohledu zpředu had začíná jinde než vzadu je tentýž efekt, jako když se díváte na čísla na pravítku ze strany nebo přímo zeshora, taky vám to hodí jinej výsledek. Hady na fotkách mají i stejný vlnění. Další možnost je ta, že při výrobě ten dotyčný co stříkal kamufláž, udělal stejným způsobem více mašin,když stříkal třeba deset mašin za sebou, tak už měl zažitej svůj vzor, což je vidět na některých fotkách z továren, kde mají mašiny stojící vedle sebe stejný vzor. Ale větší pravděpodobnost je, že byla tato stodevítka vyřazena od Kanálu (fotka není z východní fronty, možná to pro někoho bude novinka, ale sníh byl i u kánálu, řekl bych že je to po Bitvě o Británii Listopad-únor 1940) a poslána do Afriky, když se začalo přezbrojovat na Efka , nebo to bylo rovnou po zahájení Africkýho tažení.
Filip Tomči
 
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Filip Tomči » 11 úno 2006, 21:09

Rostislav Axmann píše:
peter z DE píše:Teda panove nejsem zadny Kubrt Kubrtovic, ale na tech dvou fotkach je zakladni rozpor ...
Prvni fotka je v zimnim obdobi a nekde, kde je dostatek snehu. Predpokladam vychodni fronte. Na kapote motoru je jasne viditelny symbol hada. Ppredpokladam, ze se jedna o zimni kamo letadla. tedy bila na standardnim zakladu.
Druha fotka je zcela jasne sejmuta v lete, a navic na pisku. Tedy predpokladam, ze se jedna o Afrika Korps. Na motoru symbol hada chybi a je nahrazen jinym kulatym symbolem.

Z tohoto duvodu predpokladam, ze to jsou naprosto dve jina letadla. Dost dobre si nedokazu predstavit, ze Nemecko preletalo letadla z vychodni fronty na africky kontinent ...

Rad sve zavery vezmu zpet, pokud mi to nekdo dokaze ...


jj,ktomu se přidám, kdo by chodil v Africe v zimní bundě a naopak že :x

To by ses divil jak tam byl Afrikakorps nabalenej v zimních kabátech a teplým oblečení. V severní Africe je noc dost nepříjemně studená.(to mám z knížek, v Africe jsem nebyl)
A to samý v Rusku, někdy tam bylo takový dusno, že vojáci chodili pomalu nahatý.
Filip Tomči
 
Nahoru

  • Odpovědět s citací

možná?

Příspěvekod Boda » 11 úno 2006, 21:10

já bych si také dovolil přihodit své polínko do mlýna,myslím si že první fotka bude východní fronta a ta druhá je zřejmě po slavném ústupu a doplňování jednotek tam kde bylo třeba a co se týká krytu motoru je možná kanibalizace z různě " olítaných " mašin ke konci se bralo kde bylo 8-) a jestli nemám pravdu tak budu vděčný tomu kdo to objasní a poučí mě.
Uživatelský avatar
Boda
 
Příspěvky: 878
Registrován: 18 úno 2005, 18:19
Bydliště: Planá nad Lužnicí
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod petr72 » 11 úno 2006, 21:35

AJ Press, díl 4:
petr72
 
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Rostislav Axmann » 11 úno 2006, 21:37

tak a záhada hlavolamu byřešena bych řekl :)
Rostislav Axmann

KPM Opava http://kpmopava.cz

KPM Karviná http://kpmkarvina.wz.cz/
Uživatelský avatar
Rostislav Axmann
 
Příspěvky: 4308
Registrován: 06 srp 2005, 15:45
Bydliště: Štěpánkovice
  • WWW
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Filip Tomči » 11 úno 2006, 21:48

Tak to teda potěž pr..l, takže dedukce byla správná a měl jsem pravdu. To je poprvý co jsem vyřešil detektivku hned na začátku. A za pouze dvou fotek jako důkazních materiálů!!!!!! :D
Filip Tomči
 
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Boda » 11 úno 2006, 23:00

:? =D> =D> =D> když je kam šáhnout
Uživatelský avatar
Boda
 
Příspěvky: 878
Registrován: 18 úno 2005, 18:19
Bydliště: Planá nad Lužnicí
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod petr72 » 11 úno 2006, 23:11

Problém je v tom, že polské publikace nebývají příliš důvěryhodné. Takže zatím bych nejásal.
petr72
 
Nahoru

Další

Odeslat odpověď
Příspěvků: 33 • Stránka 1 z 3 • 1, 2, 3

Zpět na Luftwaffe 1939-45

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY