Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Tématické modelářství ‹ Zájmové skupiny ‹ Luftwaffe 1939-45
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

Me110- tažné lano

Odeslat odpověď
Příspěvků: 9 • Stránka 1 z 1
  • Odpovědět s citací

Me110- tažné lano

Příspěvekod Josef » 17 čer 2007, 08:36

Nemá někdo nákres tažného zařízení umístěného na Me110 pro vlek Gigantů?
Uživatelský avatar
Josef
 
Příspěvky: 251
Registrován: 20 bře 2006, 19:28
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Vlek

Příspěvekod Martin Šlégr » 18 črc 2007, 03:59

Já jsem si vždycky myslel, že Giganty vláčely jen He-111Z
Uživatelský avatar
Martin Šlégr
 
Příspěvky: 634
Registrován: 27 říj 2006, 10:57
Bydliště: Hradec Králové
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Vlek

Příspěvekod Karel Pilát » 18 črc 2007, 09:05

šlégrus píše:Já jsem si vždycky myslel, že Giganty vláčely jen He-111Z

To sis myslel špatně. Ještě taky třeba Ju 90.
rozestavěno: 7 kousků
mezi nimi: Do23 (Planet Models), Ju290A-7 (Revell), Ju88S-3 a Mistel 1 (Hasegawa)
2022: Fw190G-3 (konverze z Eduardu), Ar232A-10 (konverze z Mach2)
2023: He 219 V9, pilot W. Streib (Dragon), Bf110B-1 (Eduard + AML konverzní set)
2024: Heinkel He111H-8 (konverze z Revellu), Ar232B-05 (Mach2)
Uživatelský avatar
Karel Pilát
 
Příspěvky: 9957
Registrován: 31 srp 2005, 16:56
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Me110- tažné lano

Příspěvekod Rimmer » 17 zář 2018, 10:46

Dovolím si oprášit téma, nenaslo by se neco noveho (vykres ci fotka) na tazne zarizeni u 110?
Zatim jsem vypozoroval, ze tazne stroje maji trop chladice, 2 hranata zpetna zrcatka na cumaku pred kabinou, lano z obou stran uchycene v kridle pod kabinou, sundanej konec ocasu hned za zadnim kolem a tam ma ... (a to prave nevim).
Přílohy
D3265 (2N+CM) x.jpg
asi nejlepsi detail zadku co jsem nasel (nic pouzitelneho tam videt neni)
D3266 (2N+CM) x.jpg
vice lan na zadi, kde se tam berou?
Bf_110_tazny-zpetna zrcatka x.jpg
uchyceni v kridle
Rozestavěno: X-2, X-3, Bf-109T, Bf-109E-1, Bf-110B+D+E, He-219A-0, Me-262A, Me-163B, FW-190D-9, Do-217J + několik temelínů
Hotovo: Do-27 (SH)
Uživatelský avatar
Rimmer
 
Příspěvky: 2324
Registrován: 04 bře 2006, 13:33
Bydliště: Liberec
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Me110- tažné lano

Příspěvekod petr21 » 26 zář 2018, 16:02

dnes na mě vyskočila tahle fotka. uchycení lana sice není vidět ale snad i tak někomu pomůže.
Přílohy
bf 110C-1 13.(Z)LG1,L1+JH, Jesau.jpg
Nikdo není dokonalý, i ho*no má svoje mouchy
Uživatelský avatar
petr21
 
Příspěvky: 1757
Registrován: 16 črc 2012, 10:41
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Me110- tažné lano

Příspěvekod Spektor » 05 lis 2019, 18:49

:-k

A tak nejako to vyzeralo za letu. To,že Gigant mal kotviace body aj na krídlach som netušil...Piloti v 110-kách museli byť dosť skúsení.
:loser:

205821.jpg

Uživatelský avatar
Spektor
 
Příspěvky: 2967
Registrován: 21 led 2013, 12:42
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Me110- tažné lano

Příspěvekod petr21 » 05 lis 2019, 20:52

To je spíš krásně trefený moment hned po odpoutání. Jinak by lana byli napnutý. Kotevní bod byl pouze v čumáku jinak by gigant nešel uřídit. je to krásně popsané v knížce Giganti. Jinak když budeš někde u letiště sledovat tahání větroňů, tak uvidíš, že takto se lano zvlní pouze okamžitě po odpoutání kdy se uvolní pnutí. Poté se lano proudem vzduchu opět narovná.
Nikdo není dokonalý, i ho*no má svoje mouchy
Uživatelský avatar
petr21
 
Příspěvky: 1757
Registrován: 16 črc 2012, 10:41
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Me110- tažné lano

Příspěvekod pufo » 06 lis 2019, 11:02

tak, tak, ako pise petr21, prikladam este zopar obrazkov
gigant.jpg
kotviace body

gigant 2.jpg
start, sice so 4x110 ale princip rovnaky ako pri 3x110

zdroj: Die Giganten Me321-Me323, Luftfahrt monographie LS3, Karl R. Pawlas, 1956
Tomáš Průša
Uživatelský avatar
pufo
 
Příspěvky: 4461
Registrován: 16 čer 2009, 18:41
Bydliště: Humenné
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Me110- tažné lano

Příspěvekod Spektor » 06 lis 2019, 12:08

:-k

Preto mi to nejako nesedelo. (:)
Laná smerujú do ťažiska ťahaného lietadla.
(nám na Blaníku upínali ťažné lano od navijáka pod krídlom na boky trupu.A pri vleční lano na špičke nosa.)
Vdaka za info.
Uživatelský avatar
Spektor
 
Příspěvky: 2967
Registrován: 21 led 2013, 12:42
Nahoru


Odeslat odpověď
Příspěvků: 9 • Stránka 1 z 1

Zpět na Luftwaffe 1939-45

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY