Naposledy upravil famo9 dne 06 srp 2011, 20:54, celkově upraveno 1
Rado Kertes píše:Čo sa týka dodávania, tak je to asi tak:
Pokiaľ je tovar z objednávky skladom, tak ho posielame buď ešte v deň objednávky (ak je objednané napr. v dopoludňajších hodinách), alebo najneskôr na druhý deň. Po odoslaní sa odošle notifikácia na email, že sme tovar odoslali.
Pri výbere dodania dobierkou I. triedou ho máte doma spravidla na ďalší pracovný deň po odoslaní. Väčšinou je to tak však aj pri II. triede, hoci sama pošta dekalruje dobu dodania 3-5 dní. Snáď len v predvianočnom čase zásielky chodia až na hranici tohto termínu, ale zatiaľ sme mali len 1 prípad výraznejšieho meškania zásielky.
Pokiaľ tovar nie je skladom, tak sa doba dodania predlžuje o čas kým daný tovar dovezieme z iného skladu alebo objednáme u distribútora alebo výrobcu. Ak nie je niečo úplne vypredané (aj výrobcovia majú občas nedostatky zásob), tak si tovar vieme zabezpečiť za čas od 2 dní do 2 týždňov. Najdlhšie čakacie doby sú pre výrobky Eduard a Gunze. Tam je niekedy potrebné počkať aj tri týždne...Čo je nám nesmierne ľúto, ale žiaľ, nateraz to nevieme nijako ovplyvniť.
Po prijatí objednávky s nejakou položkou, ktorú nemáme hneď overujem jej dostupnosť a ak sa jedná o dobu dodania dlhšiu ako 3-4 dni, tak kontaktujem zákazníka a nechám si buď potvrdiť čakanie, alebo sa dohodneme na inej alternatíve (zámena tovaru, vypustenie nedostupnej položky z objednávky a pod.).
Snažíme sa priebežne vyradzovať dlho nedostupné položky, ale pri narastujúcom celkovom počte je to už čoraz náročnejšie, keďže žiaden dodávateľ ani výrobca neoznamuje svojím odberateľom, že už niečo vypredal a už to ani nebude mať. Väčšinou to zistíme až vtedy, keď to objednávame...
StanoZH píše:Ďakujem za odpoveď. Škoda len, že nebola informácia o tom, že počet objednaných kusov je väčší, ako je na sklade a bude nutné čakať. Danú situáciu som aj predpokladal. Tak ešte raz veľa spokojných zákazníkov.
Rado Kertes píše:StanoZH píše:Ďakujem za odpoveď. Škoda len, že nebola informácia o tom, že počet objednaných kusov je väčší, ako je na sklade a bude nutné čakať. Danú situáciu som aj predpokladal. Tak ešte raz veľa spokojných zákazníkov.
Pošleme Vám aspoň ten jeden kus? Ako kompenzáciu za čakanie nebudeme účtovať poštovné
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník