..tak koukám, že Ti ti němcové jdou mnohem lépe než spojenci..! Teda, alespoň tento už je takřka v závěrečném finiši.. Inu, co dodat..mě se líbí velmi moc..! Možná by si zasloužil nějakou fasa podložtičku..diorámko malinké...
Nejsem si jist, jestli neměla turbka od motoru k chladiči vést jinudy. Tím že byl chladič uprostřed napojovala se na předku motoru a vedla nahoru a dozadu k chladiči. Ty ji maš napojednou jakoby z boku ...takhle připojovali trubky u chladičů, které byly instalovány vedle osy trupu
..toho jsem si ani nevšiml..(koukal jsem jen po celkovém vzhledu) a Vlasta má pravdu. I přesto, že měl tento letoun motor s kompresorem vepředu, vodní trubka od prvního válce je vedená nad motor i když mírně ke straně, aby ten kompresor minula. Rozdíl u trubek mezi vyoseným chladičem a chladičem v ose letounu už jednou vysvětloval Marek Mincbergr tímto obrázkem..
Taaaak...uz je to tady zas! Panove! Nechte toho! Zdenku, Vlasto, mate pravdu, ze ""vodní trubka od prvního válce je vedená nad motor i když mírně ke straně, aby ten kompresor minula", jasnacka, mozna tohle "nahoru" melo by byt, ostrejsy...jasne, ze predelovat to nebudu, ale mrzi mne to...podstive sem drzel podkladu, bohuzel jako vzdy nedodrzel. Prikladam fotki, se stejneho uhlu pohledu, jako prilozil Zdenek...myslim ze neni to tak viditelny rozdil
takze dopadam, jako vzdy, dobry vzhled - technicka stranka, na prd...musim cistit karmu P.S. Tech vad je mnochim vic...vsimnete, napriklad toho obloucku co spojuje dolu podvozkvy vspery...ahjo
Přílohy
Naposledy upravil von Mertens dne 26 lis 2010, 10:17, celkově upraveno 2
Vlasto, diki moc! Za dobry slova, jinak byl sem zas pripraven propadnout depresii Jo, s hladicem, to je, jen a jen ma chyba... original je foceny vic s dola, takze opravdu mam to hooooodne nizko, takova nesmyslna vada!
Seržo, podle návodu..(toho kreslenýho ve stavebnici) máš tu rouru "dobře"...respektive tento rozdíl v umístění trubek se tam také neřeší. Deprese nech tedy afektovaným paninkám a věz, že "u nás dobrý"..! Ono prostě udělat model naprosto přesně do všech detailů vlastně ani nejde..a já znova opakuju, Tvoje povrchovka a celkové provedení nátěru je moc a moc pěkný..! Jo a ten "oblouček" na podvozku na který poukazuješ je u skutečného letounu jen pojistné ocelové lanko. Je to jakýsi "doraz" aby při tvrdším dosednutí letounu osa nevyletěla moc vysoko..
Naposledy upravil zdesko dne 26 lis 2010, 12:30, celkově upraveno 1
Dekuji Vam prateli za prizen! Byl to dlouhi duben a Vase kladne hodnoceni, pro mne moc znamena! Zdenku, jeste jednou chcy podikovat za spolupracy, vazne Lanko mozno jeste svedu Vlasto, kridelka sou ovladatelny oba, jinak by to mne asi ne letalo skaredy svetlo, pak udelam lepsy fotki...Jinak, Zdenku, premyslim nad dioramkem (mam prece figurki s E-Day), pouzil sem podlozku od Morana...Musim jeste dodelat ten druch dubnovy stroj
..k tomu diorámku..našel jsem fotku na které je sice "dé-funf"..ale na mě ti z toho snímku dýchá taková atmosféra kamarádství, neškrobenosti a jakési beztarostnosti.. Na většině fotek stojí pilot u své mašiny ve ztopořeně rádoby ležérním postoji..přitom mu jde z očí vyčíst strach, zda se náhodou nefotí naposledy... Proto mám tuhle fotku hrozně rád..