Tak to se kolegovi Uzsákovi omlouvám, psal jsem po paměti. Já první díl nekupoval, zajímalo mě až brněnské období.
VeselyLepic píše:Baťova Ju 52 jejíž bokorys byl otištěn v Plastic Planet. No s těmi odlišnostmi úplně nevím - zde jsou dvě fotografie. Je naprosto jasné, že se kabát v detailech lišil. Jde ale o klasického Junkerse. Na fotografii ze shora je vidět za sloupkem i kruhová anténa, bačkory to také nemá... Víte k tomu něco bližšího? Co máme špatně v Plastic Planet?
Pavel Klouček píše: Když odhlédnu od toho, že nejde o Ju-52, ale AAC.1 Toucan, tak je zbarvení nakresleno na podklad nějaké dosti staré verze, protože nesedí okno za dveřmi na levém boku, na pravém boku chybí dveře za kabinou, navíc je kruhová anténa, podvozek původní z Ju 52, tj. bez aerodynamických krytů a se špatnými koly, výfuky křídelních motorových gondol v provedení verze gme... I zbarvení má chybnou velikost písmen na křídle, font na trupu, písmena N.P. v nápise Baťa mají být velká tiskací, nápis byl téměř jistě z obou stran.... Další chyby se mi ani hledat nechce.
Pavel Klouček píše:Výrobní číslo: neznámé
Označení: D-7 (OK-JUG)
Verze/charakteristické znaky: na pravém boku nemá vrata, okna po celé délce, na levém boku pětiúhelníkové okno za dveřmi, výfuky středového motoru vnějším potrubím, výfuky krajních motorů vystupují za krytem, na motorových gondolách dole přídavné nasávače, sloupek antény vyosený vpravo. Díky upozornění Michala Duba - D-7 v určitém období nesla aerodynamické kapotáže podvozku, které byly jinak typické pro stroje francouzské výroby.
Zbarvení: Standardní armádní schéma zelená/modrá, kruhové znaky s bílým lemem na SOP a křídlech, kód D-7 na trupu bílý, na spodku křídla černý. Malá „7“ na SOP tvořená bílým obrysem (barevný střed?).
Záznamy o provozu: Provoz na Ruzyni zaznamenán od poloviny června 1946 do září 1947.
Dle Irra – JAKAB: 10.6.46 u LDP let s rtm. let. Steinem, v lednu 1947 u LDP jako D-7, s radiostanicí FuG 10 a přijímačem signálu EZ 6. 7.9.47 let s por. let. Schořem, k 18.5.50 u LDP 1, zde 8.7.50 komisionelně prohlédnut a konstatovány běžné provozní závady neohrožující bezpečnost provozu. 1.8.50 let s šrtm. let. Hynkem. Od 30.4.47 do 25.8.50 nálet 762 hodin, 26.8.50 vyhotoven správkový list pro vybavení radiostanicí LR 16 (FuG 16). 16.10.50 převzat do opravy u Letov, oprava zahájena 15.12.50.
Ostatní:
Zpět na Československé letectvo od roku 1945
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků