Stránka 1 z 1
Bf-110G-4 Wr.Nr. 1607x0

Napsal:
25 led 2011, 18:27
od Radek K.
Zdravím všechny, mám problém s kamufláží výše jmenovaného letadla. Našel jse 3 fotky na 2 stroje a mám několik otázek. Fotagrafie jsou v Monogram Close up str.26 a 29.
1) Existují další fotky ?
2) Dá se zjistit, zda byla pod trupem taková ta vana pod trupem (Eduardí díl N1)?
3) Byly žluté konce křídel? Soudím podle té mašiny vzadu.
4) Má někdo nějaké další informace?
Děkuji všem za případnou ochotu.
Dávám sem jenom 2 fotky, protože na té 3. je pohled zezadu na křídla a další stroj v totožném zbarvení a pozici jako ten vzadu na fotce 790
Re: Bf-110G-4 Wr.Nr. 1607x0

Napsal:
26 led 2011, 15:04
od Petr Tomančák
Pokusím se odpovědět na dotazy.
1) mám pocit, že něco je v Kageru na Bf 110
2) s největší pravděpodobností vana se dvěma 20 mm kanóny ( výzbrojní varianata M1 ) pod trupem nebyla, používala se hlavně na verz F-4, nebo G-2. Na G-4 už tak často ne
3) žluté konce křídel a pruh na trupu ano
spodní a boční plochy RLM 76 světlešedomodrá, horní plochy asi RLM 75 šedofialová ( ikdyž mi tady připadá dost tmavá )
4) teoreticky by mohlo jít o stroje čerstvě dodané, a již nepoužité u NJG 1 eventuelně NJG 6
To, že jsou to úplně nové mašiny je vidět na jejich neopotřebené kamufláži. A použití vinklů místo celistvých křížu zespodu na křídlech je znakem opravdu konce války.
Každopádně si myslím, že si tyto stroje už nezabojovaly
Petr
Re: Bf-110G-4 Wr.Nr. 1607x0

Napsal:
26 led 2011, 15:28
od Jakub Vilingr
Omlouvám se, že vám tu vstupuju do debaty, ale nebyl náhodou vršek křídla dvoubarevný? Ta fotka na mě dělá dojem, že ano. Třeba se ale mýlím, tak pokud je má úvaha zcestná, tak to nechte klidně smazat...
Re: Bf-110G-4 Wr.Nr. 1607x0

Napsal:
26 led 2011, 15:52
od Radek K.
Kubo vršek křídla vypadá jednobarevný. Tahle fotka to potvrzuje může to být takhle zkreslene následky toho výbuchu nebo co zničilo tento stroj. Hlavně ten svůj příspěvek nemaž nemáš žádný důvod a já jsem rád za každý názor.
A ještě jednou děkuji všem za odpovědi jsou promě velmi užitečné.

Re: Bf-110G-4 Wr.Nr. 1607x0

Napsal:
26 led 2011, 15:53
od Petr Tomančák
Tak chvilka na netu a ejhle.
Podle všeho je to takhle :
Zničeny v továrně Luther v Braunschweigu-Waggum ustupujícími němci, tyto Bf110G-4/R3 mely zjednodušenou kamufláž světle šedomodrou RLM 76 doplněnou na horních plochách šedofialovou RLM75. Stroje bloku 160786 - 160790 měly již z výroby nastříkány identifikační prvky východní fronty, čili žlutý pruh na trupu a žluté konce křídel zespod.
To je citace z internetu. Já bych jen dodal, že takto chodily mašiny z fabriky ( i He 219 a Ju 88 ) a na place byly dostíkávány dle zvyklostí jednotky a potřeb daného bojiště.
Čili většinou byla takto dodaná mašina zhora doplněna fleky, hady nebo celými poli RLM 76. Někdy ale taky ne, zvláště na konci války
Petr
Re: Bf-110G-4 Wr.Nr. 1607x0

Napsal:
26 led 2011, 15:58
od Radek K.
Zajímavý je to, že na posledních 2 fotkách nemá dotyčný stroj radar.

Re: Bf-110G-4 Wr.Nr. 1607x0

Napsal:
26 led 2011, 16:32
od Karel Pilát
Radek K. píše:Zajímavý je to, že na posledních 2 fotkách nemá dotyčný stroj radar.

Ani na první. A taky mají jiný výfuky.

Re: Bf-110G-4 Wr.Nr. 1607x0

Napsal:
26 led 2011, 16:38
od Radek K.
Proto asi půjdu 750 bude to asi nejsnažší. Čím více fotek tím víc to stojí za houby.

Re: Bf-110G-4 Wr.Nr. 1607x0

Napsal:
26 led 2011, 17:27
od Petr Tomančák
Karel Pilát píše:Radek K. píše:Zajímavý je to, že na posledních 2 fotkách nemá dotyčný stroj radar.

Ani na první. A taky mají jiný výfuky.

Jsou to prostě mašiny z fabriky a nemají ani tlumiče výfukových plynů ( příprava na Eberspachery ) a ani antény
Radku, je tolik krásných jiných mašin

Petr
Re: Bf-110G-4 Wr.Nr. 1607x0

Napsal:
26 led 2011, 17:30
od Karel Pilát
Petr Tomančák píše:Radku, je tolik krásných jiných mašin

Petr
A nejmenovaná firma na ně dělá i obtisky.

Už aby byla ta dvaasedma od Edů.

Re: Bf-110G-4 Wr.Nr. 1607x0

Napsal:
26 led 2011, 17:41
od Radek K.
Petr Tomančák píše:Karel Pilát píše:Radek K. píše:Zajímavý je to, že na posledních 2 fotkách nemá dotyčný stroj radar.

Ani na první. A taky mají jiný výfuky.

Jsou to prostě mašiny z fabriky a nemají ani tlumiče výfukových plynů ( příprava na Eberspachery ) a ani antény
Radku, je tolik krásných jiných mašin

Petr
Já vím, ale když já nejsem moc kamarád s molitanem. A tahle kamufláž je na to úplně perfektní.
Re: Bf-110G-4 Wr.Nr. 1607x0

Napsal:
26 led 2011, 17:50
od Petr Tomančák
NJG 6 lítala docela často jen v RLM 76 na všech plochách. Nebo tady tento krasavec z dekálů OWL, navíc je to eso. Ta spodní mašina G9+CC od Adolfa Brevese NJG 1
Petr