Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Tématické modelářství ‹ Zájmové skupiny ‹ Letectvo USA v letech 1940 - 1945
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

Beechcraft C-45

Odeslat odpověď
Příspěvků: 29 • Stránka 1 z 2 • 1, 2
  • Odpovědět s citací

Beechcraft C-45

Příspěvekod Daniel Bílek » 28 pro 2011, 23:31

Zdravím kolegové,
našel by se u někoho nějaký solidní výkres tohoto letounu a jeho derivátů Expeditor/Kansan ?
Nejlépe měřítkový (1:72) a nýtovací :D
diky moc.... [-o< [-o<
Uživatelský avatar
Daniel Bílek
 
Příspěvky: 763
Registrován: 29 kvě 2005, 15:54
Bydliště: Šlikova Ves
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Beechcraft C-45

Příspěvekod Jarda Rankl » 30 pro 2011, 14:28

Máš je doma. Jarda
Je lehké házet bomby na lidi, kteří se nemohou bránit, ale něco jiného je takový výlet, když je ve vzduchu ještě někdo, kdo má proti tomu námitky.
Uživatelský avatar
Jarda Rankl
 
Příspěvky: 2816
Registrován: 16 črc 2004, 11:38
Bydliště: Louny
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Beechcraft C-45

Příspěvekod Daniel Bílek » 11 led 2012, 19:00

Moc děkuji Jardovi Ranklovi i Pavlovi Kloučkovi za výkresy [-o< [-o<

Po studiu výkresů, modelů a fotek mám problém................. :arrow: ....., z výkresů a fotek jsem vypozoroval, že asi existovalo dvojí provedení křídel:
a) náběžná hrana v jedné linii
b) náběžná hrana zalomená v úrovni motoru (něco jako u P-51D), tzn. že toto křídlo má v úrovni trupu větší hloubku.
Hobbycraft vyrábí 1: 72 dva modely :
1. C-45F ten má křídlo které popisuji jako a)
2. C-45H ten má křídlo které popisuji jako b)
viz fotky výlisků ......
kromě toho jsou na těch fotkách i vidět rozdílné délky motorových gondol v křídle......
No a nyní ten dotaz....:-)
Byla dvě rozdílná křídla? Kdy, kdo a proč změnil křídlo a existuje nějaké pravidlo kterých verzí se to týkalo , případně od kterého sériového čísla se to stalo?
Díky všem za odpovědi
Dan
Přílohy
C45-4 C-45H.jpg
hc_1388_parts2 C-45F.jpg
Uživatelský avatar
Daniel Bílek
 
Příspěvky: 763
Registrován: 29 kvě 2005, 15:54
Bydliště: Šlikova Ves
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Beechcraft C-45

Příspěvekod Jarda Rankl » 13 led 2012, 14:59

Prolezl jsem archiv, ale zdůvodnění změn, to jsem nikde nenašel. Fotek mám poměrně dost, i výkres jsem našel, ale historii tohohle éra nemám.
Je lehké házet bomby na lidi, kteří se nemohou bránit, ale něco jiného je takový výlet, když je ve vzduchu ještě někdo, kdo má proti tomu námitky.
Uživatelský avatar
Jarda Rankl
 
Příspěvky: 2816
Registrován: 16 črc 2004, 11:38
Bydliště: Louny
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Beechcraft C-45

Příspěvekod Daniel Bílek » 13 led 2012, 21:13

Jarda Rankl píše:Prolezl jsem archiv, ale zdůvodnění změn, to jsem nikde nenašel. Fotek mám poměrně dost, i výkres jsem našel, ale historii tohohle éra nemám.


taky jsem neuspěl.... :x
na to kolik jich lítalo a v kolika verzích, tak fakt nic moc.....
někde jsem zaregistroval, že C-45 byly přidělovány i bojovým jednotkám coby "perutní taxi" či "panský kočár", našel by někdo fotku která by to dokládala. Já našel jen jednu neidentifikovanou.....
A dále by mě zajímalo jestli nemá někdo dobové fotky mašin užívaných RAF či RAAF
Přílohy
Beech C-45 visits.jpg
photo_4001.jpg
Uživatelský avatar
Daniel Bílek
 
Příspěvky: 763
Registrován: 29 kvě 2005, 15:54
Bydliště: Šlikova Ves
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Beechcraft C-45

Příspěvekod Jarda Rankl » 14 led 2012, 06:34

Než půjdu do kanafasu, alespoň pár camo. Fotky odpoledne.
Přílohy
C-45.3.jpg
C-45.5.jpg
C-45.11.jpg
C-45.12.jpg
C-45.13.jpg
Je lehké házet bomby na lidi, kteří se nemohou bránit, ale něco jiného je takový výlet, když je ve vzduchu ještě někdo, kdo má proti tomu námitky.
Uživatelský avatar
Jarda Rankl
 
Příspěvky: 2816
Registrován: 16 črc 2004, 11:38
Bydliště: Louny
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Beechcraft C-45

Příspěvekod Jarda Rankl » 14 led 2012, 14:33

Tak nejprve VIP mašiny. [-o<
Přílohy
C-45.14 (2).jpg
C-45.6.jpg
C-45.14.jpg
C-45.15.jpg
C-45.21.jpg
C-45.65.jpg
Naposledy upravil Jarda Rankl dne 14 led 2012, 14:44, celkově upraveno 1
Je lehké házet bomby na lidi, kteří se nemohou bránit, ale něco jiného je takový výlet, když je ve vzduchu ještě někdo, kdo má proti tomu námitky.
Uživatelský avatar
Jarda Rankl
 
Příspěvky: 2816
Registrován: 16 črc 2004, 11:38
Bydliště: Louny
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Beechcraft C-45

Příspěvekod Jarda Rankl » 14 led 2012, 14:39

Pár fotek lorda Montbattena. Oblast CBI.
Přílohy
C-45.1.jpg
C-45.2.jpg
C-45.3.jpg
C-45.5.jpg
Je lehké házet bomby na lidi, kteří se nemohou bránit, ale něco jiného je takový výlet, když je ve vzduchu ještě někdo, kdo má proti tomu námitky.
Uživatelský avatar
Jarda Rankl
 
Příspěvky: 2816
Registrován: 16 črc 2004, 11:38
Bydliště: Louny
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Beechcraft C-45

Příspěvekod Jarda Rankl » 14 led 2012, 15:15

Pár fotek z RAF.
Přílohy
C-45.1.jpg
C-45.3.jpg
C-45.5.jpg
C-45.6 (2).jpg
C-45.7.jpg
C-45.41.jpg
Je lehké házet bomby na lidi, kteří se nemohou bránit, ale něco jiného je takový výlet, když je ve vzduchu ještě někdo, kdo má proti tomu námitky.
Uživatelský avatar
Jarda Rankl
 
Příspěvky: 2816
Registrován: 16 črc 2004, 11:38
Bydliště: Louny
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Beechcraft C-45

Příspěvekod Pavel Klouček » 14 led 2012, 15:41

C45F vychází z předválečných modelů, konkrétně z modelu B18S, stejně jako verze C-45A až E nebo AT-7. Na rozdíl od nich je pouze sedmimístná a má o pět palců protažený čumák. UC-45G a H jsou přestavby původních C-45D a E provedené v padesátých letech, kdy došlo k modernizaci v souladu s poválečnou verzí D18S, která obsahovala i nové motory, delší přechody za motorovými kryty a asi i ten centroplán. Něco málo z rozdílů popsáno zde http://twinbeech.com/beech18differences.htm
Pavel Klouček
 
Příspěvky: 7454
Registrován: 28 pro 2004, 07:28
Bydliště: Liberec
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Beechcraft C-45

Příspěvekod Daniel Bílek » 14 led 2012, 17:53

Pavel Klouček píše:C45F vychází z předválečných modelů, konkrétně z modelu B18S, stejně jako verze C-45A až E nebo AT-7. Na rozdíl od nich je pouze sedmimístná a má o pět palců protažený čumák. UC-45G a H jsou přestavby původních C-45D a E provedené v padesátých letech, kdy došlo k modernizaci v souladu s poválečnou verzí D18S, která obsahovala i nové motory, delší přechody za motorovými kryty a asi i ten centroplán. Něco málo z rozdílů popsáno zde http://twinbeech.com/beech18differences.htm


Pavle pochopil jsem tedy správně, že jinými slovy to znamená, že vše co létalo za války mělo křídla s náběžnou hranou v jedné rovině bez zalomení?
Uživatelský avatar
Daniel Bílek
 
Příspěvky: 763
Registrován: 29 kvě 2005, 15:54
Bydliště: Šlikova Ves
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Beechcraft C-45

Příspěvekod Belo Húska » 14 led 2012, 18:18

Zožeň si Replic No.166 (jun 2005) je tam rozdielový plánik aj fotky+stavba C-45G/JRB-2 1/48 celkovo 12str.+foto na prednej strane obálky. Ak to nemáš, múžem oskenovať.
Uživatelský avatar
Belo Húska
 
Příspěvky: 256
Registrován: 19 črc 2011, 11:25
Bydliště: Necpaly, MT
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Beechcraft C-45

Příspěvekod Daniel Bílek » 14 led 2012, 19:22

Belo Húska píše:Zožeň si Replic No.166 (jun 2005) je tam rozdielový plánik aj fotky+stavba C-45G/JRB-2 1/48 celkovo 12str.+foto na prednej strane obálky. Ak to nemáš, múžem oskenovať.


Tento Replic nemám ani papírově, ani naskenovaný. Pokud by jsi jej mohl naskenovat , tak předem moc díky.
Uživatelský avatar
Daniel Bílek
 
Příspěvky: 763
Registrován: 29 kvě 2005, 15:54
Bydliště: Šlikova Ves
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Beechcraft C-45

Příspěvekod Jarda Rankl » 14 led 2012, 19:51

Měl bys ho mít doma. Jarda
Je lehké házet bomby na lidi, kteří se nemohou bránit, ale něco jiného je takový výlet, když je ve vzduchu ještě někdo, kdo má proti tomu námitky.
Uživatelský avatar
Jarda Rankl
 
Příspěvky: 2816
Registrován: 16 črc 2004, 11:38
Bydliště: Louny
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Beechcraft C-45

Příspěvekod Belo Húska » 14 led 2012, 20:39

chvíľu strpenia, ak to dnes nestihnem, určite do zajtra večer to sem dám.
Uživatelský avatar
Belo Húska
 
Příspěvky: 256
Registrován: 19 črc 2011, 11:25
Bydliště: Necpaly, MT
Nahoru

Další

Odeslat odpověď
Příspěvků: 29 • Stránka 1 z 2 • 1, 2

Zpět na Letectvo USA v letech 1940 - 1945

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY