Stránka 233 z 263

Zlínska pilotka Leopoldina Veletová

PříspěvekNapsal: 25 zář 2020, 15:21
od gonzo

Preškolil som sa na Jungmanna CASA 1.131E

PříspěvekNapsal: 30 zář 2020, 11:55
od gonzo

Prage E-114.18 SleSu Zvolen sa otvorila počas letu kabína /

PříspěvekNapsal: 30 zář 2020, 14:22
od gonzo

Re: Gonzo Aviation

PříspěvekNapsal: 02 říj 2020, 18:38
od MariánSK
Gonzo: Neviete, akú imatrikuláciu mala tá zvolenská Air Baby ? V hlásení o nehode som ju nenašiel (alebo mám problém s písaným textom :lol: )

Re: Gonzo Aviation

PříspěvekNapsal: 05 říj 2020, 22:56
od Pavel Klouček
E-114.18 létala jako OK-ZOA od dubna 1936 až do svého neslavného konce.

Re: Gonzo Aviation

PříspěvekNapsal: 06 říj 2020, 06:55
od MariánSK
Pavel, ďakujem =D> . Bývam neďaleko letiska, takže Tri duby sú srdcovka.

Zápisník letov Jozefa Jakaba

PříspěvekNapsal: 16 říj 2020, 10:27
od gonzo

Administratívny odpis straty B-534.361 / 1939

PříspěvekNapsal: 19 říj 2020, 16:53
od gonzo

Incident Tu-134A v LDZA (7.1.1976)

PříspěvekNapsal: 29 říj 2020, 00:02
od gonzo

Nitran Karol Kasala na letových záberoch

PříspěvekNapsal: 02 lis 2020, 10:19
od gonzo

M-1B Sokol / OK-BHL sa zrazil s kravou (LKPT)

PříspěvekNapsal: 03 lis 2020, 18:13
od gonzo

Re: Gonzo Aviation

PříspěvekNapsal: 03 lis 2020, 18:51
od Pavel Klouček
Ke konkrétní nehodě bohužel nic bližšího nemám, ale alespoň něco malého o Sokolu. OK-BHL byl M-1C v.č. 126, vyroben v roce 1947, do rejstříku zapsán 23. 8. 1947 pro firmu Baťa n.p. Baťovany. Později převeden pod novou firmu (spíše změna názvu) Závody 29. augusta Partizánske. Z rejstříku byl vymazán v roce 1955, ale to se rušila řada Sokolů, tak nelze zaručit, že to souvisí s nehodou.

Re: Gonzo Aviation

PříspěvekNapsal: 07 lis 2020, 17:09
od gonzo
díky p. Klouček, pridám tieto info do článku

(Mne) neznáme havárky Z-126 / OK-JGU a OK-FIA

PříspěvekNapsal: 07 lis 2020, 17:10
od gonzo

Re: Gonzo Aviation

PříspěvekNapsal: 07 lis 2020, 19:43
od Pavel Klouček
OK-FIA není Z-126, ale původně Z-26 v.č. 585, nejprve u armády jako C5.93, do civilního rejstříku zapsán 11.6.1958 pro Krajský aeroklub Mladá Boleslav, později létal v aeroklubu Brno, výmaz z rejstříku 10.1.1965.

OK-JGU je Z-126 v.č. 822, vyroben v roce 1955 a šel k armádě, do civilu zapsán 18.12.1958 pro Krajský aeroklub Liberec, od 19.12.1960 změna na Severočeský krajský aeroklub Ústí n/L, ale s přidělením domovsky stále do Liberce, havaroval v roce 1963 a vymazán 4.2.1964. O tom zkusím zjistit něco víc, když je to u nás :-)