Pro doplnění: OK-FHC je Ae-45 v.č. 51165 a létala pod Krajským aeroklubem Ústí nad Labem s domovským letištěm Most, v rejstříku od 13.1.1956 do 29.7.1964. OK-FJC je Ae-45 v.č. 51202, provozovatel VZLÚ Letňany, v rejstříku od 6.1.1954 do 27.11.1957 OK-FHF je Ae-45 v.č. 51168, Krajský aeroklub Hradec Králové, v restříku od 13.4.1956 do 28.7.1971, v únoru 1961 osazeno radiostanicí, na fotce už má anténu, tj. havárka někdy později OK-EPC je Ae-45 v.č. 50151, původně Krajský aeroklub Olomouc, od prosince 1960 Krajský aeroklub Ostrava, v rejstříku od 21.4.1956 do 27.11.1978 OK-FHD je Ae-45 v.č. 51166, Krajský aeroklub Bratislava, později předána Státní letecké inspekci - Inspektorát Bratislava, v restříku od 13.4.1956 do 8.8.1985, od prosince 1964 radiostanice OK-EGS je původně OK-EGG, tedy Ae-45 v.č. 50072, od 5.7.1950 v rejstříku pro SÚV ČSM, pak Ministertvo dopravy a následně předáno armádě (snad 1959). Do civilu se vrací jako OK-EGS v roce 1964, zápis v resjtříku už neproběhl. OK-EGF je Ae-45 v.č. 50071, v rejstříku od 19.4.1950 pod továrnou, od roku 1951 ČSA Gottwaldov, výmaz 11.12.1963 OK-KGD je Ae-45S v.č. 04-018/170418, v rejstříku pro ČSA od 23.3.1957 do 1.7.1961 s poznámkou zrušen po havárii.
Ještě taková zajímavost k Jakabovým deníkům - mám možnost porovnat jeho deník s knihou startů a přistání Ruzyně, např. rok 1946 mám k dispozici komplet. Je zajímavé, že řada letů zaznamenaných na Ruzyni se vůbec neobjevuje v jeho deníku, některé se odehrály o pár dnů jinak a některé sedí. A teď čemu věřit víc