K Rearwinu bych si dovolil něco málo doplnit, protože prohlášení, že patřil SLESu je poněkud zkratkovité. Rearwin Junior 4000 výrobního čísla 224 údajně zakoupil do republiky Baťa v rámci inspirativních nákupů nových typů. Buď tahle informace není pravdivá, nebo ho stroj naprosto nezaujal, neboť na rozdíl od ostatních typů (Tylor Cub, Heath Parasol, Cierva atd.) nedostal imatrikulaci ATx. Každopádně ale skončil v tovární flotile firmy Walter ve společnosti Bredy 15, Caproni Ca 100 a Letovu Š-139 s registrací OK-WAO a zápisem do rejstříku 27. září 1934. U firmy Walter sloužil jako "živá" reklama zástavby waltrováckých motorů. V roce 1935 Walter svoji flotilu rozpustil a předal MNO v rámci akce "1000 pilotů republice". Mašiny pak byly přiděleny jednotlivým aeroklubům a Rearwin skončil v září 1935 u Slovenského aeroklubu M. R. Štefánika. Po vzniku Slovenského štátu pak přechází pod SLES a údajně dolétal v roce 1943.