Zajímavé povídání o letce PD, i když s drobnými nepřesnostmi. Síbly využívalo PD s imatrikulacemi OK-ADR, ADX a ADW. Na Ruzyni se s nimi objevovali jako členové posádek páni Jakab, Čuchran, Gerthofer, Masáre a Palkovič. Fairchildů využívalo PD povícero, nejčastěji OK-ZDY a ZDB, v letech 1946-47 taky ZDC, který byl později převeden na Závody 29. augusta. Piloti Buchel, Jakab a Forejtník však taky často do Prahy přilétali s Fairchildem OK-ZDZ, který oficiálně patřil Lučobným závodom. Norsemany se u PD vystřídaly tři, původně OK-YDC, později v roce 1949 OK-ZDA jako fotogrammetrický a po jeho zničení havárií ho nahradil OK-XDI. Piloti Poverenictva však využívali i další typy, například K-65 Čáp (OK-ZJA, AJA a AJF, piloti Buchel a Trebichovský, všechny v roce 1946) nebo M1D Sokol OK-CEI (Jokl, Butko, až v roce 1949).