Dovolil bych si tvrdit, že článek o Hanriotu je naprostý blábol. U armády jsou doloženy minimálně kusy v.č. H.1008, H.1009 a H.1010 u letecké pilotní školy v Chebu. Stroje byly používány k nácviku vývrtek a akrobacie ve dvojím řízení. U v.č. 1009 je známé i trupové označení c192. Například pilot Šerhant se s nimi poprvé setkal v roli žáka v roce 1927 a následně coby instruktor v roce 1930.
Jeden kus pak doputoval i do civilu, ten má uváděno v.č. 12 (takže možná H.1012?). Nejprve dostal přidělenou imatrikulaci L-BIZT u Západočeského aeroklubu Plzeň, přeimatrikulován na OK-IZT, v roce 1935 létal u Aeroklubu vysokoškolského sportu v Letňanech a ještě v témže roce přechází k MLL Česká Lípa a následně proběhne výmaz z rejsříku.
Přihazuji další foto z mého archivu. Mimochodem na té druhé fotce to vypadá na v.č. 1062.
Ďakujem za informácie, článok opravím v tom zmysle čo ste tu uviedli, vychádzal som z údajov na wikipedii, takže odtiaľ pochádza ten "blábol". Majte sa dobre