Ale to je mi velmi hezká věcička, do které ses pustil..!

Já si ho zamiloval už kdysi dávno před lety, protože miluju všechno, co vypadá monstrózně..

Akorát se tě musím Libore zeptat na jednu věc, kterou tvrdíš na ModelWebu..:
Dalším inovativním technickým řešením v té době neobvyklým a u traktorů zvláště bylo použití motoru typu "boxer" tzn. s protilehlými plochými válci (tento typ motoru se využívá spíše pro sportovní automobily, v současnosti jej používají vozy Porsche, Subaru a v nedávné minulosti i Alfa Romeo). ..tohle jsem také četl ve "wiki".. Jenže..! Dovolím si tvrdit..anžto jsem na to nenašel jediný důkaz, že to není pravda..

P4 měl 4,7-mi litrový benzínový (respektive dvoupalivový) 4-válec s výkonem 48k při 1250 ot/min. Motor byl normálně řadový, tedy ani boxer a ani typ s protiběžnými písty. Mám před sebou zrovna otevřený obrázek jednoho takového motoru. Tedy motoru s protiběžnými písty (pozor! takový motor se nenazývá "boxer") Je to U-12 motor z roku 1926, který poháněl jedno z tehdejších závodních aut. Motory "U" mají společný spalovací prostor pro písty, které se zde setkávají proti sobě. Motor má tedy dvě klikové hřídele.(jednu dole-pod motorem a druhou nahoře-nad motorem). Zmiňované Porsche aj..mají motory "boxer", což je slengové označení motorů s uspořádáním do "H". Tzn. že klikovka je uprostřed a písty běhají vodorovně..tedy do stran. Takové motory měly mimo jmenovaných i Tatrovky od typu-11 až snad po typ-75. Pavesi neměl nic z toho, co tu popisuju. Velkoobjemové, maloobrátkové bezíňáky, jaký měl i Pavesi, však nebyla v té době žádná výjimka. V podstatě s takovými jezdilo 99% tehdejších náklaďáků.. Jo a na dvoupalivový motor jezdil i náš traktor Svoboda 30..!