Potěšení svézt se na Grice-Harrisonově káře mělo i několik německých letadel.. V Palestině to byl například Albatros D.III Oblt. Gerharda Felmy (D.636/17) od FA300. Tropické Albatrosy měly později dva chladiče. Tento Felmyho stroj byl původně jednochladičový. U jednotky byla chladící soustava doplněná náporovým chladičem nad horním křídlem. Celou soupravu, kdy stroj putoval do zajetí opět táhnul Crossley 20/25HP..
..na západní frontě se pak svezl například Hechtův Pfalz D.III (1370/17) od Jasta 10..Tuto soupravu už ale táhl, na západní frontě obvyklejší, třítunový Leyland zavedený do výroby v roce 1912. Později byl u RAF vedený jako "Leyland RAF-type Heavy-tender".
.a ještě Grice-Harrisonova kára v soupravě s třítunovým Leylandem. Na posledním obrázku je kárka zajímavě upravená na "obytný caravan", tak jak si jí upravili pro stěhování z Belgie domů, příslušníci No4 Sqn AFC..
Vlákno jsem začal francouzkou károu. Zatím to vypadá, že je opravdu "podniková", tedy Farmanovská. Tahle ale vypadá jako sériově vyráběná. Francouzi si na ní svážejí německá letadla a jak tak koukám na ta kolečka, tak mě napadá, že jsou dost podobná kolečkům, která dodával Směr ke svým veteránům--(např.: Packard Landaulet)... Přesto, že nemá tupláky, jako ta anglická, tak je to ale pořádněj vozejk..!! Za povšimnutí stojí i zajímavé provedení (upravování) znaků na křídle toho Albatrosa.