Díky, gárfílde
Zde je další hurrypostup. Povrch křídla je hotový, jak jsem slíbil, pravidelně budu na hurouše bonzovat jeho nedostatky. K dispozici mám dva výkresy- Modelpres a stažený z Vojny vo vozduche, ten je nýtovací. Oba navzájem sedí až na maličkosti, dále tedy používám jenom nýťák z Ruska. Podle něj je potřeba odříznout asi 2 mm z odtokové hrany, křídlo je příliš hluboké (viz foto na začátku), ale pozor, u kořene musí zůstat původní hloubka, protože v přechodu křídlo - trup už je hloubka v pořádku. 2 mm rozdíl se musí "rozpustit" v oblouku mezi napojením vnější části křídla a trupem. Rozpětí je v pořádku, křidélka jsou po úpravě odtokovky samozřejmě mělká a navíc příliš zasahují do koncových oblouků, takže zatmelit a přerýt, stejně mají ohavný povrch, který dost vystupuje z profilu křídla. Hlavně kanonů jsem zapoměl změřit před amputací, takže nemůžu sloužit, ale podle polohy otvorů pro vypadávání nábojnic vypadá, že jsou na správném místě. Reflektor je potřeba na levé straně přesunout, na pravé úplně chybí, ale záleží, jakou verzi stavíme, třeba D nemělo ani jeden. Úhel náběžné a odtokové hrany je v pořádku. Při přerývání je lepší odstranit s rytím i kapky nad kanóny, jsou malé a mají špatný tvar. U klapek platí to, co u křidélek, pokud zúžíme křídlo, musíme klapky přesunout dopředu, abychom dodrželi jejich hloubku. No, pro dnešek jsem na hurouše myslím napráskal dost, další bonzování bude u příštích fotek