Obávám se, že nemáš pravdu. To, co jde těsnit pomocí moderních metod, tak utěsněné je. Ovšem díky tomu, že jsou na trubky a jiná hejblata použité "dobové" spojovací prvky, tak to prostě utěsnit líp nejde. Motorové vibrace prostě pořád někde něco povolujou a musí se to po každém letu znovu celé přejít a poutahovat. Prostě tak, jako před těma skoro 100 lety..Další důvod je ten, že hodně věcí na tomto motoru pracují v otevřeném prostředí a musí se promazat před, nebo po letu..(například ventilový koníci..) Na to, aby motor vypadal stále, jako na první fotce, by ho museli znovu celý vyndat..znovu celý umýt a znovu celý zase složit. Tak to prostě nefunguje.. Není to tak dlouho, co si svou patinu vytvářely i poměrně moderní motory. Od Jawy Pionýra, přes traktory Zetor až po Vétřiesku..a spoustu dalších. Motor je prostě živej organizmus a tím, že kolem sebe bryndá se vlastně učí sám se sebou žít...
