Stránka 1 z 1

Patina na chmelnicich

PříspěvekNapsal: 28 dub 2012, 20:33
od petr marek
Hezke fotky spiny na replikach ww1 letadel.
http://www.aeroscale.co.uk/modules.php? ... rd=&page=1

Mozna by stalo za to, sem hazet i jine fotky olitani, pokud nejake mate.

Re: Patina na chmelnicich

PříspěvekNapsal: 29 dub 2012, 16:19
od Hellboy
Tady je motor Beardmore z FE.2b. Na první fotce po zrestaurování a na dalších po několika hodinách provozu.

Re: Patina na chmelnicich

PříspěvekNapsal: 29 dub 2012, 17:52
od Ondrous
Hellboyi, ze ses ani nepochlubil, zes na ty Tvoji FE dvojce uz rozchodil motor. :grin:

Re: Patina na chmelnicich

PříspěvekNapsal: 29 dub 2012, 19:16
od Marfek
Za ten motor bych ty chlapy, kteří ho restaurovali, nakopal do zadku [-X . Vždyť to teče všude možně, ukázkový příklad totálně blbě přetěsněného motoru.

Re: Patina na chmelnicich

PříspěvekNapsal: 04 kvě 2012, 15:08
od zdesko
Obávám se, že nemáš pravdu. To, co jde těsnit pomocí moderních metod, tak utěsněné je. Ovšem díky tomu, že jsou na trubky a jiná hejblata použité "dobové" spojovací prvky, tak to prostě utěsnit líp nejde. Motorové vibrace prostě pořád někde něco povolujou a musí se to po každém letu znovu celé přejít a poutahovat. Prostě tak, jako před těma skoro 100 lety..Další důvod je ten, že hodně věcí na tomto motoru pracují v otevřeném prostředí a musí se promazat před, nebo po letu..(například ventilový koníci..) Na to, aby motor vypadal stále, jako na první fotce, by ho museli znovu celý vyndat..znovu celý umýt a znovu celý zase složit. Tak to prostě nefunguje.. Není to tak dlouho, co si svou patinu vytvářely i poměrně moderní motory. Od Jawy Pionýra, přes traktory Zetor až po Vétřiesku..a spoustu dalších. Motor je prostě živej organizmus a tím, že kolem sebe bryndá se vlastně učí sám se sebou žít... :-D