Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Tématické modelářství ‹ 100 let Velké války (1914-1918) ‹ Letadla ‹ Diskuse
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

Patina na chmelnicich

Odeslat odpověď
Příspěvků: 5 • Stránka 1 z 1
  • Odpovědět s citací

Patina na chmelnicich

Příspěvekod petr marek » 28 dub 2012, 20:33

Hezke fotky spiny na replikach ww1 letadel.
http://www.aeroscale.co.uk/modules.php? ... rd=&page=1

Mozna by stalo za to, sem hazet i jine fotky olitani, pokud nejake mate.
posledni dokoncene: P-39 Aircobra, Eduard, 1/48
Avia BH-11 Směr1/48
Fairey Swordfish Tamiya 1/48
na stole: Hansa - Brandenburg W.29 WNW 1/32
Instagram Marek Models
Uživatelský avatar
petr marek
 
Příspěvky: 1046
Registrován: 19 črc 2004, 18:52
Bydliště: Frýdek-Místek
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Patina na chmelnicich

Příspěvekod Hellboy » 29 dub 2012, 16:19

Tady je motor Beardmore z FE.2b. Na první fotce po zrestaurování a na dalších po několika hodinách provozu.
Přílohy
posl.jpg
Nov262011p.jpg
Detail.jpg
Beardmore13.jpg
Beardmore7.jpg
Beardmore3.jpg
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ][ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
Kapitán Roy Brown: Zatracení krtci. Můžu mluvit o štěstí, že jsem nechytil tak blbou díru !
Manfred von Richthofen: Vaše taktnost mě ctí.
Uživatelský avatar
Hellboy
 
Příspěvky: 3114
Registrován: 15 srp 2008, 15:52
Bydliště: Kladno
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Patina na chmelnicich

Příspěvekod Ondrous » 29 dub 2012, 17:52

Hellboyi, ze ses ani nepochlubil, zes na ty Tvoji FE dvojce uz rozchodil motor. :grin:
Obrázek
Uživatelský avatar
Ondrous
 
Příspěvky: 3026
Registrován: 23 pro 2011, 13:09
Bydliště: Jihlava/Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Patina na chmelnicich

Příspěvekod Marfek » 29 dub 2012, 19:16

Za ten motor bych ty chlapy, kteří ho restaurovali, nakopal do zadku [-X . Vždyť to teče všude možně, ukázkový příklad totálně blbě přetěsněného motoru.
Uživatelský avatar
Marfek
 
Příspěvky: 130
Registrován: 15 kvě 2010, 18:13
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Patina na chmelnicich

Příspěvekod zdesko » 04 kvě 2012, 15:08

Obávám se, že nemáš pravdu. To, co jde těsnit pomocí moderních metod, tak utěsněné je. Ovšem díky tomu, že jsou na trubky a jiná hejblata použité "dobové" spojovací prvky, tak to prostě utěsnit líp nejde. Motorové vibrace prostě pořád někde něco povolujou a musí se to po každém letu znovu celé přejít a poutahovat. Prostě tak, jako před těma skoro 100 lety..Další důvod je ten, že hodně věcí na tomto motoru pracují v otevřeném prostředí a musí se promazat před, nebo po letu..(například ventilový koníci..) Na to, aby motor vypadal stále, jako na první fotce, by ho museli znovu celý vyndat..znovu celý umýt a znovu celý zase složit. Tak to prostě nefunguje.. Není to tak dlouho, co si svou patinu vytvářely i poměrně moderní motory. Od Jawy Pionýra, přes traktory Zetor až po Vétřiesku..a spoustu dalších. Motor je prostě živej organizmus a tím, že kolem sebe bryndá se vlastně učí sám se sebou žít... :-D
Uživatelský avatar
zdesko
 
Příspěvky: 9841
Registrován: 31 led 2008, 14:20
Bydliště: Praha
Nahoru


Odeslat odpověď
Příspěvků: 5 • Stránka 1 z 1

Zpět na Diskuse

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY