Peter DeSnek píše:No jinak to vypada a k te myslence bych se taky klonil, ze vetsinou Lothard letal na Albinech po starsim brachovi.
Musel bych si znova projit zivotopis MvR. Ale mam pocit ze mu Manfred dost casto letadla prenechaval ...
http://www.military-art.com/mall/more.php?ProdID=14673
Tak tohle se týká pravděpodobně jen Albatrosu D.III s dřevěným trupem s červeným pruhem. A je to jen podle vzpomínek LvR. Přičemž u toho uvádí i údaje, které neodpovídají skutečnosti (počty sestřelů, které v něm oba dosáhli). Jinak víc známo není. Je to z několika důvodů:
- Od návratu z nemocnice v září 1917 byl (jako nositel PlM) jmenován vlitelem Jasta 11. Nevím proč by měl velitel lítat se sterým strojem
- Piloti měli k disposici více strojů, navíc byly postupně obměňovány. Jen MvR měl kolem 5 Albatrosů D.V/Va. Dá se čekat, že LvR na tom byl podobně
- Jasta 11 byla v té době (a až na konec války prakticky vždy) stroji dobře zásobena
- Známá letadla LvR jsou Alb. D.III s pruhem, Dr.I ve kterém havaroval. Dále byl vyfocen v D.VII od J10. Jinak nic moc (pokud vím) známo není.
Fakt nevím, proč by měl (až na ten jeden po příchodu k jednotce jako nováček) lítat na starých opotřebovaných strojích. To se u Kannonen opravdu nestávalo.