Jasně ,díky a existuje půdorys od K 150-162 nebo tak???
zdesko píše:Letoun H-B K184 byl bohužel opravdu zkušební a byl postavený jen v jednom exempláři. Zajímavé na něm je i to, že se vytrvale tvrdí, že měl motor Mercedes 160k. Tedy typ Mercedes D.III (?) Každopádně to stejně není pravda, protože na fotkách je jasně vidět, že je poháněný motorem Austro-Daimler 160k. (Já to pořád říkám, že zvyknout si na označení motoru Mercedes D.III pod názvem Daimler D.III vede k nesmyslným fámám.! Tohle je jeden ze zářných případů, kdy se "Daimler" zaměňuje vesele za "Austro-Daimler".!) Stejnou chybu uvádí i údaje v Schupitově knize (ale je možné, že zde je pramen toho nesmyslného tvrzení). Pokud se nemýlím, tak výkres není k dispozici. Kromě bokorysu (právě v Schupitovi). Malinko je K184 křídlama podobný letounu K151 (Weichmann-Albatros). Ta podoba bude ale asi jen vzdálená. Co se týká námořního letectva a Čechů v něm, tak jako zajímavý údaj může být, že od dubna 1917 celému námořnímu letectvu velel pražský rodák Bořivoj Radoň (1867-1953, ale uvádí se i datum úmrtí 1954).
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník