Lubos Vinar píše:Na některých fotografiích ruských I-ček je také patrná "vlnkovaná" odtoková hrana křídla a snad i ocasních ploch. Pravděpodobně byla odtokovka z drátu, místo z lišty. U N-ek to není patrné.
Obě verze se lišily mnohem víc, než se zdá. Odlišné byly polohy kování a ukotvení výztužných lanek, odtokové hrany křídel i OP z lišty u Type N a Type V nebo z drátu u Type I, typ I se silnějším motorem měl delší tu trupovou příhradu za motorem a tím i polohu kokpitu, jiná byla palivová instalace atd. Podle WS Datafilu se lišily i základní rozměry, rozpětí o 10cm, délka sice o jen 2 cm, ale konstrukce byla odlišná. V podstatě šlo o dva různé typy, které měly co se týče základních součástek společného jen málo. Fakt ovšem je, že třeba záznamy RFC uvádějí Morany většinou jen jako Morane Monococque, M. Bullet nebo pomocí 80HP nebo 110HP.
Ohledně zbraní, nesynchronizované Hotchkissy nosily jen francouzské stroje Type N, Morany RFC Type N i Type I měly buď nesynchronizované Lewisy nebo synchronizované Vickersy.
O konverzi téhle ruské stavebnice Typu I, v té době pod značkou Temeks(?), na enko jsem ve své době přemýšlel, ale vzdal jsem to, těch změn tam je příliš.