Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Tématické modelářství ‹ 100 let Velké války (1914-1918) ‹ Letadla ‹ Diskuse
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

Caudron R11

Odeslat odpověď
Příspěvků: 31 • Stránka 2 z 3 • 1, 2, 3
  • Odpovědět s citací

Re: Caudron R11

Příspěvekod zdesko » 24 úno 2010, 00:10

...další klenot bude ve vzduchu..? Tak taky něco přidám..: :wink:..na samostatném půdoryse je vidět jak horní lanka ovládající křidélka vstupovala do křídla...
Přílohy
Caudron R-11_v2a.jpg
Caudron R-11_v2a1.jpg
Caudron R-11_v2b.jpg
Caudron R-11_det-Camera Installations01.jpg
Caudron R-11_v-int-a.jpg
Naposledy upravil zdesko dne 24 úno 2010, 00:23, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
zdesko
 
Příspěvky: 9841
Registrován: 31 led 2008, 14:20
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Caudron R11

Příspěvekod zdesko » 24 úno 2010, 00:18

..další dostupný výkres (chtěl jsem dát dva,ale druhý se sem nevejde.. :( )..fotka co dal Sheya v trochu lepší kvalitě a nějaká droboť...(mimo jiné na tom barevném bokoryse jsou vidět kulometné okruhy TO-4..zatímco na většině nákresech jsou TO-3 (Forster)..
Přílohy
Caudron R-11_v3c.jpg
Caudron R-11_01b.jpg
Caudron R-11_06.jpg
Caudron R-11_color04.jpg
Uživatelský avatar
zdesko
 
Příspěvky: 9841
Registrován: 31 led 2008, 14:20
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Caudron R11

Příspěvekod kofejn » 03 bře 2010, 19:59

Tak s řezy trupem jsem snad už popral, ale ty na výkresech neodpovídají tomu, jak mi to vyšlo při kreslení (to neni nic divnýho :D ), ale ani fotografiím. Teď se budu mordovat s motorovou gondolou. Pěkný oříšek bude vymyslet vedení lanka křidélek uvnitř křídla a navíc abych to mohl relativně snadno rozebírat #-o .
kofejn
 
Příspěvky: 76
Registrován: 21 bře 2007, 11:58
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Caudron R11

Příspěvekod zdesko » 04 lis 2010, 15:44

dělal jsem si pořádek v Caudronech a našel jsem nějaký nesrovnalosti..Takže je to dotaz na RosťuM..Rosťo, co je tohle za letadlo..? Máš k tomu nějaký popis...? Rozhodně to není seriový R-11, ale ani R-4.. :-k Kdybys nepochopil mojí atázku, tak upřesním-u tohoto éra sedí pilot před křídlem.. :wink: U R-11 seděl za křídlem..Dík za odpověď.. [-o<
Přílohy
Caudron R-11 (1st prototype)_01.jpg
Caudron R-11 (1st prototype)_02.jpg
Caudron R-11 (2nd prototype-probably)_01.jpg
Caudron R-11_det-a01.jpg
Caudron R-11_det-a02.jpg
Caudron R-11_det-a03.jpg
Naposledy upravil zdesko dne 04 lis 2010, 15:50, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
zdesko
 
Příspěvky: 9841
Registrován: 31 led 2008, 14:20
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Caudron R11

Příspěvekod zdesko » 04 lis 2010, 15:46

..z těch továrně výrobních fotek je R-11 akorát tohleto..
Přílohy
Caudron R-11_det-a07.jpg
Uživatelský avatar
zdesko
 
Příspěvky: 9841
Registrován: 31 led 2008, 14:20
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Caudron R11

Příspěvekod kofejn » 05 lis 2010, 15:47

Možná je to jen nějaký prototyp pro zalétání. Vypadá to, že vahadlo pro ovládání výškovky je na stejném místě (před zadním střelcem) jak u R11 tak i u skoro R11. Další nesrovnalostí je rozpětí spodního křídla. Mně tyhle fotky hodně pomohly, ale zatím plánek nemám vytištěný (chybí mi pořád dokreslit gondoly, vzpěry a vůbec učesat - viz příloha).
P.S.: Tak si uvědomuju, že jsem vlastně nikde neviděl fotku R4 :-k .
Přílohy
Mustr2.JPG
kofejn
 
Příspěvky: 76
Registrován: 21 bře 2007, 11:58
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Caudron R11

Příspěvekod zdesko » 06 lis 2010, 02:55

..krásně se s tím pereš..! =D> =D> Ještě k těm "divným" R-11tkám..všimni si, že se tam liší i gondoly..ne oproti "normálním", ale u ty "divný" stroje mají odlišné gondoly..(pod kurzorem to mám popsaný jako první prototyp..(jeden druh gondol) a jedna fotka je popsána jako druhý prototyp..(má odlišné panelování větracích kapot a samozřejmě chladiče)..no a tady máš na "čumendu" nějaký čtyřky.. :-D
Přílohy
Caudron R-4_02 (Nieuport gun ring front).jpg
Caudron R-4_03.jpg
Caudron R-4_05.jpg
Caudron R-4_esc-R210-a01a.jpg
Caudron R-4_esc-R210-a02.jpg
Caudron R-4_esc-R210-a04.jpg
Naposledy upravil zdesko dne 06 lis 2010, 03:02, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
zdesko
 
Příspěvky: 9841
Registrován: 31 led 2008, 14:20
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Caudron R11

Příspěvekod zdesko » 06 lis 2010, 02:59

..ještě dva takový nějaký celkový pohledy.. :-k
Přílohy
Caudron R-4_01.jpg
Caudron R-4_04.jpg
Uživatelský avatar
zdesko
 
Příspěvky: 9841
Registrován: 31 led 2008, 14:20
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Caudron R11

Příspěvekod drac038 » 01 pro 2010, 21:00

Ahoj všichni,
sorry za mé chyby, nemám mluvit vaším jazykem. Můj dědeček byl 12, RAB, kde byly Caudron R11. On byl mechanik. Můžu vám dát informace o obrázku: jedna se o vyrovnání letadel. To bylo přijato v červenci 1920 k vytvoření pluku. Letadla v popředí jsou ze 12 Squadron (BR126). Mám mapu, která ukazuje další strana vlevo. Pokusím se připojit.
Dobrý večer všem
Přílohy
246.jpg
drac038
 
Příspěvky: 2
Registrován: 01 pro 2010, 20:36
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Caudron R11

Příspěvekod zdesko » 01 pro 2010, 23:13

drac038..snad mi budeš rozumět.. :-k Ale ty Caudrony v popředí jsou podle mě stroje z escadrille R246.. :x :-k ..escadrille 126 byla vyzbrojená nejprve letouny Paul Schmitt a měla tedy označení PS126, později Breguety a přeznačená na BR126.. Její logo lze najít tady..: http://bibleair.free.fr/1.INS/1.THEMAT/ ... IQ/DRILLE/
Uživatelský avatar
zdesko
 
Příspěvky: 9841
Registrován: 31 led 2008, 14:20
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Caudron R11

Příspěvekod drac038 » 09 pro 2010, 15:29

Ano, docela administrativní chyba ... To je otázka BR246. :?
Mohl by mi někdo říct, co jsou "PU" a "PC" na ocase, prosím?
Děkuji vám všem a onsoir
drac038
 
Příspěvky: 2
Registrován: 01 pro 2010, 20:36
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Caudron R11

Příspěvekod Peter DeSnek » 09 pro 2010, 17:03

Hi drac038,

Welcome on ModelForum and thanks for your interest to help us.

You could write there English, but is gently that you are trying to write here with Czech language.
More of us are understanding English language too.
Nejsem tak blby, jak vypadam na fotkach ... v realu jsem blbejsi ... !!!
Aneb - Murphy musel byt optimista ... a optimiste by se meli strilet ... !!!
Je lepší být souzen dvanácti, než nesen šesti ...
Uživatelský avatar
Peter DeSnek
 
Příspěvky: 12119
Registrován: 22 úno 2005, 13:22
Bydliště: Germany, kousek od Muenchenu
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Caudron R11

Příspěvekod zdesko » 09 pro 2010, 22:24

..edit..původní příspěvek o vysvětlení zkratek PU/PC jsem nucen editovat. Takto mi to bylo totiž vysvětleno jedním kolegou..ALE.! Když jsem to skoušel přepočítávat, tak mi to vůbec nevycházelo. Pravděpodobnější vysvětlení by bude asi toto..: PU+PC = užitečné zatížení = palivo+olej+výzbroj+osádka. Pak by, dejme tomu, mohlo označení "PC" znamenat "Poids Communs"..příslušenství (snad zbraně+munice) a "PU" možná "Poids Utile"..užitečné provozní zatížení..tedy osádku a provozní hmoty. Jisté je jen to, co jsem napsal na začátku. Sečtením čísel PU/PC dostaneme celkové užitečné zatížení.. :-k
Uživatelský avatar
zdesko
 
Příspěvky: 9841
Registrován: 31 led 2008, 14:20
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Caudron R11

Příspěvekod kofejn » 26 led 2011, 10:48

Tak jsem našel ještě pár fotek. Plán není pořád dokreslený, jen jsem si opravil chyby nějaké chyby a snažím se vyřešit ovládání křidélek.
Mám dotaz k výpletu. Je možné, že výplet mezi vzpěrama (od gondol ke konci křídla) je udělaný ze dvou lanek, která jsou opletena? Na pevné vzpěry nebo ploché dráty mi to nepřijde a tenhle obrázek to skoro vylučuje. Pokud by to byly přeci jen ploché dráty, tak u jejich křížení to bude dělat asi neplechu. Nebo ne? Jak to řeší jinde?
Přílohy
240.jpg
239b.jpg
239a.jpg
kofejn
 
Příspěvky: 76
Registrován: 21 bře 2007, 11:58
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Caudron R11

Příspěvekod zdesko » 26 led 2011, 21:58

kofejn píše:Tak jsem našel ještě pár fotek. Plán není pořád dokreslený, jen jsem si opravil chyby nějaké chyby a snažím se vyřešit ovládání křidélek.
Mám dotaz k výpletu. Je možné, že výplet mezi vzpěrama (od gondol ke konci křídla) je udělaný ze dvou lanek, která jsou opletena? Na pevné vzpěry nebo ploché dráty mi to nepřijde a tenhle obrázek to skoro vylučuje. Pokud by to byly přeci jen ploché dráty, tak u jejich křížení to bude dělat asi neplechu. Nebo ne? Jak to řeší jinde?


..není to tak složité, jak říkáš. Akorát, že lanka nejsou "opletená" ale zaprofilovaná do řevěných lišt. Jak máš daleko do Kbel..? Doporučuji prohlédnout zadní křížení drátů..(a tím i dřevěných lišt) na stíhací Aerovce 18, nebo Aerovkách A-12, popřípadě A-32. Mám fotky, kde to sice je trochu vidět, ale vidět to naživo je přecijenom o něčem jiném.. :wink:
Přílohy
Aero A-18_v3b.jpg
Uživatelský avatar
zdesko
 
Příspěvky: 9841
Registrován: 31 led 2008, 14:20
Bydliště: Praha
Nahoru

PředchozíDalší

Odeslat odpověď
Příspěvků: 31 • Stránka 2 z 3 • 1, 2, 3

Zpět na Diskuse

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY