Vypadá to dobře ta stavba, na to že je to tak vošklivý éro
I když shhodou okolností akorát makám na 1/48 Spitu Mk. I od Revellu Už jsem to přeryl a udělal kokpit a dneska bude komplet hrubá stavba. Je to takový krutý retro Možná pak dám do galerie nějakou fotku
Nepročítal jsem celé téma, ale na poslední fotce je vidět, že jsi "neposunul" spodní kryt vnitřních kulometů 7,7mm s otvorem pro vypadávání nábojnic o jedno žebro tak jak jsi to správně udělal na "horních" křídlech. Pokud se to už řešilo, tak se omlouvám
A vývod vzduchu od vyhřívání kulometů byl také používán jen do verze Mk.VB. To je ta boule u koncového oblouku zespod na levé polovině křídla. Stačí odbrousit. Spity to měly od 60 kusu Mk.I až do Mk.VB včetně.
Pavle, nechci prudit, ale pokud jsi použil čelní štítek ze stavebnice, tak to je asi chyba - má totiž "externí" pancéřové sklo, kdežto Vc měly povětšinou "integrované" - jako třeba á la IX....
Pěkně jsi s tím pohnul. Škoda té kabiny. Jsi si jist, že tahle Vc měla vrtuli Rotol? Nevím to jistě, ale něměla většina Vc vrtule DeHaviland včetně menšího kuželu?
Pavle, moc pěkný Spiťák ! Klobouk dolu ! Ohledně zbarvení šachet a nohou atd - co praví předpis nechám na druhém Pavlovi, přihazuju jen pár nezřetelných fotek.
Další RAAF stříbrné Vc můžu poslat přes majlík, ale podvozek už tam vidět není.
Přílohy
Naposledy upravil Petr-Pb dne 25 led 2010, 09:40, celkově upraveno 1
Spíš si polož otázku jestli přišel již z výroby NMF nebo ne. Pokud ano ,pak šachty asi NMF, pokud umývali kamufláž na NMF pak v šachtách velmi pravděpodbně zůstala barva spodních ploch, bych tipoval. Přihodím další ne moc zřetelnou fotku, osobně si myslím že vnitřní strana podv. krytu má stejný odstín jako třeba filtr na čumáku, asi NMF.