Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Plastikové modelářství ‹ Diorama ‹ Rozestavěno
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

WWII německý vlak dio

In-progress builds
Odeslat odpověď
Příspěvků: 304 • Stránka 3 z 21 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21
  • Odpovědět s citací

Re: WWII německý vlak dio

Příspěvekod Martin Pohl » 31 črc 2009, 16:11

To haraburdí sestává z nových cihel? :-D
Trochu víc bych jich rozlomil a sundal z nich většinu toho pocukrování.

[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
Knowledge brings fear.
Uživatelský avatar
Martin Pohl
 
Příspěvky: 1457
Registrován: 06 úno 2009, 21:53
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: WWII německý vlak dio

Příspěvekod Roďák » 31 črc 2009, 19:24

to bych tam nechal jako že se to uloupaly i s omítkou :idea:
Jan Rod, 13 let ale bude mi 14!!![ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ][ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
92% teenagerů poslouchá hip-hop, jestli patříš mezi zbylých 8% hoď si tohle do podpisu
Koupil jsem to jsem mrtvej!!!! Co blbneš vzdyť je to jen kečup!! Helmans prostě to nejlepší!!!
Uživatelský avatar
Roďák
 
Příspěvky: 216
Registrován: 05 led 2009, 16:10
Bydliště: Telč
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: WWII německý vlak dio

Příspěvekod grave_digger » 31 črc 2009, 21:49

Díky za příspěvky, pánové.
Trochu to valilo, Marty, ale s tím je ted do úterka útrum, možná jen něco maličko zmáknu :?:
Dobrá fotka, Martine, většinu těchto cihel použiju kolem pat sloupků rampy, ještě jsem je nestihl začistit, jak jsem to včera mazal sádrou, to jsem koupil celej balíček na internetu, dělá to českej Plus model, jenže pak jsem zjistil, že tam nenajdu dvě cihly stejné velikosti, tak jsem sloupky udělal z korku a tohle použiju jen u pat, jak je to na tý referenční fotce. No,a ze zbytku balíčku bych mohl splácnout takovou nějakou hromádku, jako je na tvý fotce, tam se ta rozměrová různorodost ztratí, a přitom by to vypadalo dost dobře. Je u toho i balíček slušného pigmentu (cihlovej od Migu má hodně divokej odstín), takže ve finále by to mohlo vypadat čupr. Stejně toho bordelu na oživení budu potřebovat mnohem víc, když se podívám na fotky podobných prostředí, je to tam vždycky jeden velkej čurbes, bohužel ty moje referenční z toho období jsou všechny černobílé a já jsem na veškerou práci s barvami antitalent :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: . To asi bude nejlepší nechat spolu s finální patinou až úplně na konec. Pokud byste ale někdo věděl o nějakých pěkných odkazech nebo fotkách, vřele uvítám pro inspiraci cokoli použitelného v tomhle tématu, čím větší bordel, tím líp. :wink: :wink:
Libor
http://www.mymodelplace.eu/
dokončeno
http://www.mymodelplace.eu/armor_135_Railway.html?
rozděláno
http://mymodelplace.eu/_135_German_WWII_train_diorama_.html?
http://mymodelplace.eu/135_Trumpeter_BR_86_Dampflokomotive.html?
Uživatelský avatar
grave_digger
 
Příspěvky: 386
Registrován: 23 dub 2009, 19:49
Bydliště: Kilkee, Ireland
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: WWII německý vlak dio

Příspěvekod G.S.PATTON » 31 črc 2009, 22:16

Asi moc nepomohu

http://wwelvaert.files.wordpress.com/20 ... _20411.jpg
http://static-p4.fotolia.com/jpg/00/01/ ... M1gKze.jpg
http://www.idimensions.com.au/sites/Eco ... ubble2.jpg
http://www.kesgraveaggregates.co.uk/Web ... Rubble.JPG
http://www.istockphoto.com/file_thumbvi ... rubble.jpg
http://www.sfbayview.com/wp-content/upl ... dbois1.jpg
"Chytneme nepřítele za nos, a budeme ho kopat do prdele tak dlouho, dokud se nevzdá!"
General G.S.Patton

Rozděláno:
viewtopic.php?f=334&t=35082&start=0&st=0&sk=t&sd=a
Člen štětečkové galaxie č. 27

[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
Uživatelský avatar
G.S.PATTON
 
Příspěvky: 1253
Registrován: 08 dub 2007, 18:44
Bydliště: Aussig a Brno
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: WWII německý vlak dio

Příspěvekod grave_digger » 01 srp 2009, 00:46

Ale ano, pomohl, ono na každém obrázku se najde nějaká dobrá myšlenka, na kterou bych jinak ani nepřišel :? :?
Díky moc =D> =D> =D> =D>
Libor
http://www.mymodelplace.eu/
dokončeno
http://www.mymodelplace.eu/armor_135_Railway.html?
rozděláno
http://mymodelplace.eu/_135_German_WWII_train_diorama_.html?
http://mymodelplace.eu/135_Trumpeter_BR_86_Dampflokomotive.html?
Uživatelský avatar
grave_digger
 
Příspěvky: 386
Registrován: 23 dub 2009, 19:49
Bydliště: Kilkee, Ireland
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: WWII německý vlak dio

Příspěvekod G.S.PATTON » 01 srp 2009, 05:21

grave_digger píše:Ale ano, pomohl, ono na každém obrázku se najde nějaká dobrá myšlenka, na kterou bych jinak ani nepřišel :? :?
Díky moc =D> =D> =D> =D>


nemáš zač, jsem rád, že můžu pomoct, až budu potřebovat založit na nějaký ten model, tak mi snad taky píchneš ne? :grin: :grin: :grin:
"Chytneme nepřítele za nos, a budeme ho kopat do prdele tak dlouho, dokud se nevzdá!"
General G.S.Patton

Rozděláno:
viewtopic.php?f=334&t=35082&start=0&st=0&sk=t&sd=a
Člen štětečkové galaxie č. 27

[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
Uživatelský avatar
G.S.PATTON
 
Příspěvky: 1253
Registrován: 08 dub 2007, 18:44
Bydliště: Aussig a Brno
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: WWII německý vlak dio

Příspěvekod grave_digger » 04 srp 2009, 13:30

No problemo :wink: :wink: :wink:
Včera večer jsem s tím maličko pohnul, svinul okapové žlaby z tenkého plechu a ubastlil několik částí přírub pro pumpu. Nyní chci splácnout zbylé díly pro okapy, dát vše do barvy a osadit na budovy, pak se vrhnu zpátky na pumpu a mezitím přihodím nějaké to haraburdí ke skladišti. Později chci pro pumpu udělat silikonovou formu, protože to se určitě může hodit :P :P :P

[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
Libor
http://www.mymodelplace.eu/
dokončeno
http://www.mymodelplace.eu/armor_135_Railway.html?
rozděláno
http://mymodelplace.eu/_135_German_WWII_train_diorama_.html?
http://mymodelplace.eu/135_Trumpeter_BR_86_Dampflokomotive.html?
Uživatelský avatar
grave_digger
 
Příspěvky: 386
Registrován: 23 dub 2009, 19:49
Bydliště: Kilkee, Ireland
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: WWII německý vlak dio

Příspěvekod Merhaut.L » 04 srp 2009, 17:27

tak tohle je fakt DIO =D>
Uživatelský avatar
Merhaut.L
 
Příspěvky: 581
Registrován: 03 led 2009, 14:13
Bydliště: Oleksovice
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: WWII německý vlak dio

Příspěvekod Jozo » 04 srp 2009, 20:45

Mrzí mne, že tady budu jako jediný kritizovat [-X . Snad se autor modelů neurazí.
První chybu vidím již v námětu. Všechny vyjmenované položky se na jedné koleji nemohou v reálu setkat. Vodní jeřáb s popelovou jámou patří spolu se zauhlovacím jeřábem do lokomotivního depa (výtopny). I tam se ovšem nebudou nacházet v bezprostřední blízkosti, neboť je nutno zamezit možnosti zapálení skládky uhlí žhavým popelem. Proto bývá (aspoń v Rakousko-Uhersku a tedy i u nás) stavěn vodní jeřáb s popelovou jámou společně. Doba strávená zbrojením vody se tak využije k vysypání popela z popelníku a úpravě ohně v topeništi. Zauhlování bylo postaveno v bezpečné vzdálenosti odtud. Pokud tedy připustíme, že se pohybujeme v depu tak zase "nadbývají" vozy a budova skladiště. Do dep zajížděly vozy s uhlím, něco muselo také přivést maziva. Tyto vozy však zase po vyložení depo opustily, neboť překážely běžnému provozu. Ze stabilních vozů zmíním popelový vůz (pro odvoz popela z lokomotiv) a vozy pro pomocný nehodový vlak.
Pokud bude kolej patřit do stanice, rozlišujeme dva případy. V prvním případě jde o dopravní kolej (vlaky na ní vjíždí a z ní odjíždí na širou trať), zde by se dal umístit vodní jeřáb s popelovou jámou. Běžně se tak dělo ve stanicích před velkým stoupáním. Tady už vozy různého typu nevadí. Souprava by znázorňovala vlak. Ovšem, zase tu nemohou stát různé budovy a zauhlování.
V druhém případě může jít o kolej manipulační - určenou k nakládce a vykládce vozů ve stanici. Zde zase nadbývají: vodní jeřáb, zauhlování. Zato se zde může doplnit kolejová váha a obrysnice.
A teď k modelům, skladiště se mi zdá úzké (naše nejrozšířenější dřevěné skladiště mělo půdorys 8x6 metrů). Podezdívka skladiště bývá skládaná jinak, v modelové podobě by se nejspíš rozpadla. Co se týká střešní krytiny, v převážné většině případů se pokrývalo břidlicí (jde o nehořlavý a trvanlivý materiál). Vlnitý plech se mohl použít max. na malé stavby jako příruční sklady, kolejové váhy apod.
Tento můj elaborát berte jako výlev srdce jednoho železničáře, jež je "odkojen" železnicemi Rakousko-Uherska a tím co po nich ČSR v roce 1918 zdědila. Uznávám, že v Německu může být občas něco jinak. Určitě architektura a různá zařízení, ale provozní věci se zase tak lišit nebudou. Uznávám však, že to nemůže běžný zdejší cestující, natož modelář z Irska tušit.

PS: Vlastní provedení modelů a smysl pro detail se mi naopak velmi líbí.
Jozo
 
Příspěvky: 5
Registrován: 17 zář 2008, 12:53
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: WWII německý vlak dio

Příspěvekod Aleš Chmelař » 04 srp 2009, 21:16

Po tom, co jsem si přečetl tento příspěvek si říkám, že jsem rozumný chlap, když jsem odolal diorammku s železniční tématikou. Vidím, že sbírat podklady, než se do toho pustím, ještě nějaký ten rok zabere. Tím ovšem nechci říci, že autor tohoto dioramatu dělá něco špatně-naopak. Já prostě ještě vidím, že nejsem na toto téma jakkoliv připraven a jen tiše budu sledovat. Zatím pouze vím, že vlak z Klánovic na nádraží Praha Střed je za 21 min. a to mi prostě nikdo nevezme. Zbytek nastuduji a pak se do toho pustím....
Více na :
http://www.chmelar-diorama.cz
Uživatelský avatar
Aleš Chmelař
 
Příspěvky: 2096
Registrován: 24 dub 2007, 11:55
Bydliště: Vršovice - PRAHA 10
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: WWII německý vlak dio

Příspěvekod grave_digger » 05 srp 2009, 00:32

Děkuji za komentáře, pánové. Předem chci říci, že zastávám stanovisko, že konstruktivní a věcná kritika je na místě a pro mne je motivací a hnacím motorem pro další práci. Taky jsem už dříve zmínil, že modelařím zhruba 18 měsíců, považuji se tedy za naprostého laika a začátečníka, a od takového lze očekávat omyly a nepřené modely spíš než cokoli jiného. Netrpím sebeklamem a většinou ani přehnaným míněním o svém modelaření, takže urazit se neurazím, ať jsou reakce jakékoli :lol: :lol:
Vždy jsem připraven diskutovat a dám se do toho hned. Předně chci zmínit, že nestavím žádné nádraží v Horní Dolní, nýbrž militaristicky motivované dio z období druhé světové války z německé oblasti. Zde bych jednak podotkl, že rozsáhlost projektu vyžaduje jisté zhuštění jeho prvků do omezeného prostoru. A zde bych také podotkl, že Jozo, jehož příspěvek pro mne má nepochybnou patinu pamětníka nebo člověka velice erudovaného, bude se mnou nepochybně souhlasit, že obecná pravidla a předpisy platné svého času na naší železnici nepochybně nebyly vždy aplikované u nás, natož ve válečném Německu nebo dokonce v oblasti vojenské železnice. Jako poslední poznámku v této části chci jen zmínit, že kromě již uvedeného "zhuštění" v mém diu není a nebude nic, co bych neměl podloženo. Pro tuto a další práci zde mám zhruba 3000 dobových fotografií v několika desítkách německých knih, které jsem si pořídil pro referenční účely a které se stále rozrůstají, dále mnoho podkladů z Bundesarchívu atd. Jak dalece jsou mé reference kvalitní, lze posoudit i z příspěvku, kterým jsem hodnotil Trumpetův v blízké budoucnosti realizovaný model BR 86, mimochodem přesnou kopii CMK modelu včetně všech nesmyslů jak na modelu, tak v informacích, a kdy jsem byl schopen najít detailní informace o jednom konkrétním stroji z téměř tisícovky vyrobených. Nejprve jsem těmito správnými podrobnostmi doplnil review na Armorama.com, později jsem tyto informace dal i na své stránky pro zajímavost:
BR86
Trumpeter mi dodnes neodpověděl, odkud jejich informace pramení a podle čeho dělali formy pro jejich lokotku. Ale to jen na okraj. Ještě podotknu, že sice ne tolik jako o německé z epochy II, ale přece jenom něco málo o české železnici vím, a že můj nebožtík děda jezdil mnoho let jako mašinfíra na Zamračené a leccos mi před tím čtvrtstoletím řekl. 8-)
A nyní bych chtěl jen v krátkosti reagovat na jednotlivé připomínky. Souhlasím, že tuto moji kolej nelze za daných podmínek nazvat manipulační kolejí, výtopnou, průjezdnou kolejí dopravní nebo čímkoli specifickým. To taky nebyl účel. Je to slepá kolej s vojenským využitím, s malou dřevěnou budovou, jež slouží právě jako malý sklad čehosi, díky sousedící přístupové vozovce tu narychlo vyrostl malý jeřáb k zauhlování a právě tak si situace vyžádala možnost doplnění vody a vysypání popela. Odkalování se v té době ještě neprovádělo, takže jsem měl o starost méně.
Předepsaná bezpečnostní vzdálenost odpopelovací jámy od zásoby uhlí je tuším nejméně 5 metrů, což já dodržím, ačkoli se to v praxi v malých výtopnách někdy porušovalo. Mám k dispozici fotografie, kde lokomotiva čerpá vodu nad odpopelovací jámou a hned kousek vedle je zauhlovací zařízení podobného typu.
Půdorys budovy by opravdu mohl mít větší šířku, ale pak by se mi nevešel do vymezeného prostoru. Mám nepřeberné množství fotografií podobně nepříliš širokých budov, se zcela podobnými kamennými základnami (podle nich byla vyrobena i forma na resinové odlitky) a některé i se střechami vlnitými, ovšem kvůli černobílým obrázkům často foceným z větší vzdálenosti nejsem schopen říci, zda jsou právě tyto plechové nebo břidlicové. Každopádně mám i mnoho snímků jiných a velkých železničních budov z té doby - pořád mluvíme o německých objektech - s definitivně plechovými střechami vlnitými, takže nemyslím, že bych šlápl vedle. V případě zájmu jsem schopen a ochoten svá tvrzení doložit patřičnými fotkami, které mohu poslat na mail, protože dát do fóra zveřejnit jen snímky, o nichž jsem si naprosto jist, že se na ně nevztahují autorská práva. A na závěr poslední věc, jsem aktivním členem Railways of Germany fóra, kde diskutuji veškeré nejasnosti s opravdovými znalci tématu. S jejich pomocí jsem například dal dohromady přesnou kopii Kunze-Knorr brzdy pro mou Trumpeťáckou gondolu, jejíž zařazení byl taky celkem oříšek, a s jejichž pomocí zase právě získávám přesné podklady pro stavbu správného návěstidla pro mé dio, jakmile dokončím stavbu vodního jeřábu. Takže si narozdíl od Aleše myslím, že jsem na toto téma už připraven, tím spíš, že nyní i jako modelář z Irska vím, že vlak z Klánovic na nádraží Praha Střed je za 21 min. Díky Aleši =D> =D> =D>
Každopádně děkuji za připomínky, Jozo, a některé pro mne nové informace (vozy pro pomocný nehodový vlak). Když pominu již zmíněné nahuštění prvků a skutečnost, že to nepřipomíná manipulační kolej z Horní Dolní obvykle vídanou v českých luzích a hájích, pak jsem se svou prací celkem spokojen, tím spíš, že jsem na základě jiné vítané konstruktivní kritiky vylepšil tu hromadu cihel, co mi dělala větší starosti :grin: :grin: :grin:
Libor
http://www.mymodelplace.eu/
dokončeno
http://www.mymodelplace.eu/armor_135_Railway.html?
rozděláno
http://mymodelplace.eu/_135_German_WWII_train_diorama_.html?
http://mymodelplace.eu/135_Trumpeter_BR_86_Dampflokomotive.html?
Uživatelský avatar
grave_digger
 
Příspěvky: 386
Registrován: 23 dub 2009, 19:49
Bydliště: Kilkee, Ireland
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: WWII německý vlak dio

Příspěvekod Ondřej Nadrchal » 05 srp 2009, 11:58

Paradni prace =D> =D> =D> Nejak mi tohle tema uniklo. Projekt a dio to bude vskutku impozantni. Jak to budes prevazet? Na to abys poridil jeste specialni nakladacek :grin:
K diskuzi co jak bylo a nebylo, bych se urcite drzel fotek. Predpisy jsou jedna vec a praxe druha, ikdyz v nemecku meli u drahy az do konce valky lepsi "ordung" nez kdekoli jinde. S tim vodnim jerabem by to slo udelat tak, ze by byl na okraji dioramatu, jakoby k obsluze koleje, ktera uz na diu neni. Pri osazovani toho navestidla bych byl taky opatrny a drzel se fotek, protoze u odstavnych koleji byvalo zvlastni navestidlo opravdu zridka. U domecku mi moc nesedi barva toho dreva. Byvalo napustene dehtem a barva byla takova vice do hnedo-sedo-cerna, ale na tech fotkach muze byt odstin dost zkresleny. Jinak se mi tenhle spravne megalomanskej projekt moc libi a tesim se hlavne na stavbu lokomotivy :D
Dokončeno:555.0153 KHKD, 477.043 ČSD, Z1.39456 KHKD
Na stole: 477.004 ČSD
Uživatelský avatar
Ondřej Nadrchal
 
Příspěvky: 2605
Registrován: 18 kvě 2006, 11:37
Bydliště: Roztoky
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: WWII německý vlak dio

Příspěvekod grave_digger » 05 srp 2009, 14:43

Díky, Ondro. Doufám, že se v nejbližší době nebudu stěhovat :lol: :lol:
Jeřáb není problém, jak Jozo správně píše, jeřáb s jámou pohromadě obvykle býval, mám tady pár fotek z berlínského depa, 1943, je tam i obrovský zauhlovací jeřáb na dvě délky BR52 dál, a dlouhá budova hned vedle, možná sklad maziv nebo co, já bych v tom neviděl žádný problém, bezpečnostní vzdálenost 5 metrů je uvedena v knize Eisenbahn im dritten reiche, podobné fotky se dají najít v přepracovaném vydání Die Deutsche Reichsbahn 1939-1945, plno fotek podobných budov s vlnitými střechami v Reichsbahn 1920-1940. Nemelu to z vody a sporadické věci diskutuji na již zmíněném fóru fajnšmejkrů přes německou železnici. Pokud je tady něco vyloženě špatně, pak je to velikost hromady uhlí, ta by měla být mnohem větší, na to je taky předpis, jak velká nejmenší zásoba uhlí musí být k dispozici, ale to mě netankuje :o
To máš jako s tou trumpetýrskou BR86, když jsem vyvalil pravdu o mašince, tak 19 lidí z dvaceti řeklo, že to je stejně fuk, hlavně že je nějaký model, zbývající jeden rýpal uznal, že to až tak fuk není. Mně to ale připadá, jako kdyby si fanda tanků dal na tigra dělo z merkavy :shock: :shock: :shock: Moje dio je určitě daleko blíž reálu než jejich lokotka, a to nechci znova zmiňovat, že opět jen ošlehli CMK kit včetně mylných informací z manuálu, které ted prezentujou jako svoje :grin: :grin: :grin:
Budova je ve skutečnosti malinko tmavší než na fotce nahoře, dal jsem tomu několik impregnací pigmenty od Migu, zážitek se sháněním mořidla tady jsem už zmínil dřív, a ono to vždycky dost vybledlo. Ale dostal jsem to na odstín, s nímž jsem už celkem spokojen.
S lokotkou začnu v říjnu, jakmile nafotím pár tisíc potřebných fotek v muzeu, ale jak nad tím tak přemýšlím, možná odložím CMK na později a předělám ji na jinou, kde nebude třeba tolik složitých úprav, a pro dio a BR 86 283 použiju Trumpetu, který bude příští měsíc, a protože je to totožné s CMK, bude se s tím jako s plastikem dělat mnohem líp a rychleji než s resinem, takže ušetřený čas budu moci použít na puntičkaření :wink: :wink: :wink: Budu na ni mít cirka 400 hodin, takže by se to mělo dát zvládnout. Do té doby snad ještě pohnu s diem k nějaké finální podobě, a jak budou hotové koleje, layout už nebude taková práce. Termín pro dokončení kampaně je konec ledna, to bych měl stihnout i nějaké figurky, jinak fakt budu muset udělat, že odešli všichni na svačinu :lol: :lol: :lol: K dokonalosti to má sice daleko, ale jako s prvním diem, co jsem kdy dělal, jsem s tím spokojen, výtečná zkušenost pro věci, které mám v plánu příští rok
Libor
http://www.mymodelplace.eu/
dokončeno
http://www.mymodelplace.eu/armor_135_Railway.html?
rozděláno
http://mymodelplace.eu/_135_German_WWII_train_diorama_.html?
http://mymodelplace.eu/135_Trumpeter_BR_86_Dampflokomotive.html?
Uživatelský avatar
grave_digger
 
Příspěvky: 386
Registrován: 23 dub 2009, 19:49
Bydliště: Kilkee, Ireland
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: WWII německý vlak dio

Příspěvekod Joe Smith » 05 srp 2009, 17:22

Jenom se zeptám na ty dvě "plechovky" na stěně skladu. To je na hasičáky? Jak je to cca starý (od kdy se to v tomdle provedení používalo)?
Dík

Jo a máš to moc pěkný!
Joe Smith
 
Příspěvky: 554
Registrován: 18 led 2007, 11:29
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: WWII německý vlak dio

Příspěvekod grave_digger » 05 srp 2009, 21:11

Díky, Joe. Před pár týdny jsem pátral, jak to je s těmi plechovkami a dát nebo ne. Mám tady pár fotek s jedním nebo dvěma válci na stěnách různých staveb nebo často s dřevěnými bednami, chtěl jsem znát účel a podle toho se zařídit, mně by se tam ostatně líbily, proto jsem skrz mail kontaktoval administrátora na dneska už dvakrát zmíněném Railway of Germany fóru. Od třicátých let byly často k vidění na provozních železničních budovách hlavně v Bavorsku a Sasku dřevěné a kovové nádoby s chippings, to je takové skvělé slovo, které může být štěrk, ale spíš piliny nebo nějaký posypový materiál myslím já. Dneska je jedna například stále k vidění na rampě v Crottendorfu. Doporučil mi nechat to, jak jsem plánoval, a přidat ke stěně větší bednu na nářadí, což jsem odložil na později, až budu dělat tyhle doplňky kolem. Ještě jsem se ptal na hromosvod a nějakou elektrickou skříň nebo rozvaděč, protože chci světla, tak mi bylo sděleno, abych udělal rameno s izolátory a svedl elektriku dovnitř budovy, hromosvody tenkrát byly k vidění na těchto budovách jen zřídka, což ostatně odpovídá mým referencím, a tak jsem vzhledem k pracnosti nějakého slušného od toho upustil :lol: :lol: :lol: Tolik Alanova rada a já neměl důvod ji nevyužít, ale dál už jsem se touhle otázkou nezabýval
No, a tady je konečně taky pár fotek, aby to nevypadalo, že jen píšu romány. Dodělal jsem okapy, osadil je a přidal wash a trochu rzi. Další patinu nechám až na dokončovací práce se vším ostatním, akorát ještě přidělám světla, až dorazí, a hodně později elektrické vedení, až osadím dva nebo tři sloupy na desku dia a natáhnu dráty. Taky přibyly nějaké cihly pod rampou a řetězy se zámky na dveřích
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
Libor
http://www.mymodelplace.eu/
dokončeno
http://www.mymodelplace.eu/armor_135_Railway.html?
rozděláno
http://mymodelplace.eu/_135_German_WWII_train_diorama_.html?
http://mymodelplace.eu/135_Trumpeter_BR_86_Dampflokomotive.html?
Uživatelský avatar
grave_digger
 
Příspěvky: 386
Registrován: 23 dub 2009, 19:49
Bydliště: Kilkee, Ireland
  • WWW
Nahoru

PředchozíDalší

Odeslat odpověď
Příspěvků: 304 • Stránka 3 z 21 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21

Zpět na Rozestavěno

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY