Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Plastikové modelářství ‹ Auto-Moto ‹ Walkaround
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

Prostě,....TATRA

Odeslat odpověď
Příspěvků: 416 • Stránka 7 z 28 • 1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 28
  • Odpovědět s citací

Re: Prostě,....TATRA

Příspěvekod Miško » 29 úno 2008, 19:09

Tady bude korba origo.
Přílohy
1820F 026.jpg
1820F 026.jpg (10.29 KiB) Zobrazeno 2417 krát
Naposledy upravil Miško dne 01 bře 2008, 08:45, celkově upraveno 1
Miško
 
Příspěvky: 3443
Registrován: 27 črc 2006, 12:42
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Prostě,....TATRA

Příspěvekod tomec » 29 úno 2008, 19:10

T-815 ASR
Přílohy
t25.jpg
t24.jpg
t23.jpg
t22.jpg
t21.jpg
t20.jpg
tomec
 
Příspěvky: 1526
Registrován: 25 pro 2007, 21:37
Bydliště: trencin
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Prostě,....TATRA

Příspěvekod tomec » 29 úno 2008, 19:14

T-815 ASR
Přílohy
t32.jpg
t30.jpg
t29.jpg
t28.jpg
t27.jpg
t26.jpg
tomec
 
Příspěvky: 1526
Registrován: 25 pro 2007, 21:37
Bydliště: trencin
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Prostě,....TATRA

Příspěvekod tomec » 29 úno 2008, 19:18

T-815 ASR
Přílohy
t36.jpg
t33.jpg
t13.jpg
t12.jpg
t7.jpg
t6.jpg
tomec
 
Příspěvky: 1526
Registrován: 25 pro 2007, 21:37
Bydliště: trencin
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Prostě,....TATRA

Příspěvekod tomec » 29 úno 2008, 19:21

T-815 ASR
Přílohy
t11.jpg
t39.jpg
t37.jpg
t34.jpg
t9.jpg
t8.jpg
tomec
 
Příspěvky: 1526
Registrován: 25 pro 2007, 21:37
Bydliště: trencin
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Prostě,....TATRA

Příspěvekod Jirka Š » 29 úno 2008, 19:31

Zsravím Tatrováky,
no nechci Vám brát iluze, ale jediná dochovaná T 147ka origo je ve Španělsku. Pokud vím tak se jí snaží získat jeden sběratel ze Slovenska. Tu co má Milan Horka je postavená z T 111ky. A ta Miškova je to samé. Nebo se snad pletu? Jinak před objema klobouk dolu, že se do toho pustili. Pokud vím tak nikdo z majitelů netvrdil, že je to originál. Jinak vím, že ta modrá má origo korbu.
Uživatelský avatar
Jirka Š
 
Příspěvky: 360
Registrován: 05 čer 2007, 17:11
Bydliště: Praha 9
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Prostě,....TATRA

Příspěvekod Jirka Š » 29 úno 2008, 19:51

Tatrovácký jezevčíci.
Přílohy
81612x12brahmoszelena00yl7.jpg
81610x10smerchzeleny002ff2.jpg
81610x10smerchzeleny001eo1.jpg
Uživatelský avatar
Jirka Š
 
Příspěvky: 360
Registrován: 05 čer 2007, 17:11
Bydliště: Praha 9
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Prostě,....TATRA

Příspěvekod zdesko » 01 bře 2008, 00:46

..Jirko,tak to vypadá,že je to jak s tím australským vakovlkem.. :-D ..taky plno fám.. Ten majitel červenýho auta o něm ovšem mluví jako o originále..a že by byla dochovaná ve Španělsku..? To vypadá už jako hodně velký sci-fi.. :-k Ale vážně..: Teoreticky by tam mohla být,protože se Tatry hojně vyvážely do Francie..pak by se odtamtud mohla dostat až do Španěl.. Ale můj osobní názor je,že T-147 byla záležitost čistě naší republiky-tedy Československa. Vznikly vlastně z nouze.. Do lomů a "kypové" výsypky,při budování socialistických velkostaveb.. Na tuto práci se třístranně sklápěčky nehodily,protože neměly dost převislou korbu a musely by najíždět těsně k okraji srázu,ze kterého se prováděl zásyp. Byla to prostě "speciální práce" Proto osobně pochybuju,že by se do té Francie vyvážely. Jde o poměrně jednoúčelové vozidlo a tím pádem i poměrně levné.. Západ měl takových aut docela dost a i socialistický tábor si dokázal své "dempry" zajistit v dostatečném množství.. A ruku na srdce T-147 byla na tuto práci zbytečně složitá..sice se dokola omílá výhoda páteřového rámu a jednoduché údržby,ale kdo zná dobře Tatry,tak ví jak moc praskaly podkovy držící péra u náprav..neustálé unikání mazadel z celého podvozku.. Také velmi,ale opravdu velmi těžké řízení nepřidalo ke komfortu jízdy.. Chlapi,co jezdily se stojedenáctkama si pod přední péra nechávali v kovárnách kovat speciální klíny,takže se pak na přední nápravě výrazně podkopla kola a díky tomu,že jezdila po hraně,se pak auto líp řídilo. Opotřebení pneumatik se v té době zase tak neřešilo..(bylo to na řidiči,aby gumy neustále přehazoval. Taková guma pak postupně vystřídala takřka všechna místa na vozidle). Dokonce se to ještě dlouho učilo v autoškole..takové to cestování pneumatik po vozidle. Tím vším chci říct,že prostě ve světě nemohl být zájem o T-147..prostě to byl zbytečnej luxus. Nelze to však srovnávat s T-111. Toto auto uvezlo jednak cokoli se na něj naložilo a nezřídka i co se za něj zapřáhlo.. Rusko zapřahalo T-111 do nákladních autovlaků,ale totéž se dělo i v Číně. U nás tahala T-111 maximálně dva vleky,což ovšem bylo dáno pouze stavem vozovek..úzké,klikaté okresky prostě víc nedovolily..
Uživatelský avatar
zdesko
 
Příspěvky: 9841
Registrován: 31 led 2008, 14:20
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Prostě,....TATRA

Příspěvekod Miško » 01 bře 2008, 08:43

Jirko s tou modrou se nepleteš, na tu červenou se přeptám. V každým případě je obdivuhodné co ti kluci dělají. Doma na koleně.
Miško
 
Příspěvky: 3443
Registrován: 27 črc 2006, 12:42
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Prostě,....TATRA

Příspěvekod Duch » 01 bře 2008, 09:51

tomec píše:T-815 ASR
Ten středovej sedák z autobusu je dost hroznej :o
:-& Tomáš"Duch"Ducháček - Sudéta V -dorf
Visi sunt oculis insipientum mori , illi autem sunt in pace
Uživatelský avatar
Duch
 
Příspěvky: 8966
Registrován: 13 črc 2007, 20:42
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Prostě,....TATRA

Příspěvekod Jirka Š » 01 bře 2008, 19:20

Zdesko v tom Špaňelsku opravdu je mám kamaráda co jí tam fotil. Jinak vše začalo níže uvedenou fotkou, která dorazila ze Španělska. Jinak o kousek dál stála T 111ka a jak jsem psal tak se jí pokouší získat sběratel ze Slovenska. V současné době již není na tom místě co je na fotce, ale je za plotem ve vesnici. Jinak minimálně jsou podložený kusy v NDR.
Miško s majitelem toho červenýho Dempru se znám docela dost dobře a vím jak toto auto vzniklo a co majitel tvrdí. :D :D :D
Přílohy
P1170582.JPG
Uživatelský avatar
Jirka Š
 
Příspěvky: 360
Registrován: 05 čer 2007, 17:11
Bydliště: Praha 9
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Prostě,....TATRA

Příspěvekod Miško » 01 bře 2008, 22:32

O.k., tak je to jasný.
Miško
 
Příspěvky: 3443
Registrován: 27 črc 2006, 12:42
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Prostě,....TATRA

Příspěvekod zdesko » 01 bře 2008, 23:22

..nooo,říká se jiný kraj-jiný mrav.. :grin: ..takže z našich krajů posíláme do Španěl otázku..: "Copa to má ta Španělka za korbu..????" A kdepa má příslušenství za boudou..? Že ona to mrška bude taky nějaká vychytávka z T-111..? Ale uznávám,že toho není moc vidět a na tý korbě to můžou být homebuild návarky.. :-k
Uživatelský avatar
zdesko
 
Příspěvky: 9841
Registrován: 31 led 2008, 14:20
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Prostě,....TATRA

Příspěvekod zdesko » 01 bře 2008, 23:49

..a co tyhle Tatřičky..? :arrow:
Přílohy
T025_01,podvozek-prototyp tahače.jpg
T025_01,prototyp tahače 01.jpg
T025_01,prototyp tahače 01a.jpg
Uživatelský avatar
zdesko
 
Příspěvky: 9841
Registrován: 31 led 2008, 14:20
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Prostě,....TATRA

Příspěvekod zdesko » 01 bře 2008, 23:55

..nebo..: :-k
Přílohy
T025_02,podvozek tahače,1928-1934.jpg
T025_02,tahač 01.jpg
T025_02,tahač 01a.jpg
T025_02,tahač 02a.jpg
Uživatelský avatar
zdesko
 
Příspěvky: 9841
Registrován: 31 led 2008, 14:20
Bydliště: Praha
Nahoru

PředchozíDalší

Odeslat odpověď
Příspěvků: 416 • Stránka 7 z 28 • 1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 28

Zpět na Walkaround

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY