Záleží na tom, co s obtisky zamýšlíš. Jestli je chceš použít ke stavbě modelu, nebo model i s návodem uložit jen tak do archívu. V případě stavby modelu lze vycházet ze zaběhnutého standartu (běžné kamuflážní schema pro A.100). Horní plochy khaki, spodní hliníkový bronz. Jestli se na spodní plochy u typu Aero A.100 používala i holubičí šeď si nejsem jistý, ale hliníkový bronz nic nezkazí. Ve službách SVZ byly původní znaky (kokardy Č.S.R.) nahrazené kokardami s dvojramenným křížem. Pokud měly široký bílý lem, nacházely se na okrajích křídel a vedle nich, směrem ke středu křídla, se nacházel atypický německý kříž s tenkou bílou linkou. Použití na trupu vypadalo tak, že kokarda s dvojramenným křížem byla na pohyblivé části SOP (v případě Aera úplně nahoře). Německý kříž byl na boku trupu. V případě Aera, v místě, kde se nacházel kulomet pozorovatele.
Pokud ti jde o schéma s kříži s červeným středem, vidím na obtiscích označení S - 22. Tento stroj byl již opatřený žlutými "doplňky" na čumáku (resp. krytu motoru), pruhem na trupu s tím, že označení S - 22 pruh překrývalo (na levém boku poslední dvojka z dvojčíslí) a na SOP, která byla celá žlutá. Jak pevná, tak pohyblivá část. Kříž byl na středu SOP (půl na půl).
Vlastně nic zvláštního, co by v dnešní době člověk nenašel. Vycházel jsem z knihy Slovenské letectvo 1939/1944 od Juraja Rajninca vydané nakl. Magnet-Press Slovakia někdy v r. 1999. Pokud jsi ze Slovenska (jako, že asi jo), tak tam musíte mít materiálu kopici. Něco také vyšlo před léty v časopise HPM z pera autorů Rajlicha a Sehnala k historii letectva SVZ. Takže záleží jen na tom, co s obtisky zamýšlíš. Při stavbě můžeš vycházet jednoduše i z použití znaků SVZ na typech jako B.534 nebo Š.328.
Pokud Ti jde o to sehnat byť jen kopii návodu ke konkrétní stavebnici, tak v tom Ti bohužel nepomůžu.
