AVIA BH-7A

Napsal:
17 zář 2011, 11:02
od Sigimaus
Před nějakým časem jsem na netu narazil na tyto dva snímky BH7A ve velmi žalostném rozlišení ,po stažení a následném zkoumání jsem zjistil, že u této mašiny došlo k dosti radikálním změnám oproti známým skutečnostem.1.U baldachýnu byla dvojice výztužných lanek vyměněna za vzpěry, 2.Kryt sání vzduchu do motoru byl menší shodný s BH21, 3.Menší vrtulový kužel cca jako BH19 , 4. Lamelové chladiče byly zaměněny za náporové chladiče na náběžné hrany podvozkových noh 5. a nakonec bombónek , označení letecké školy (snímky jsou snad ze Kbel)! Zkoušel jsem znovu stránky s těmito snímky najít ,ale marně . Nevíte někdo o majiteli snímků něco více? Pravděpodobně to je letecký analfabet neb jen nezná cvrkot.
Re: AVIA BH-7A

Napsal:
25 zář 2011, 18:40
od Michal Dub
Ten bílý odbélník nutně neznamená školu! Viz výnos MNO čj. 641.795/let.23 z 1.1.1924: "Letadla, která jsou v početním stavu u jiných leteckých útvarů nežli leteckých pluků, mají na místech určených pro plukovní znaky namalovány bíle obdélníky ohraničené černoučarou v šířce 12 mm (stejně tak plukovní znaky), odpovídající svoji velikostí plukovnímu odznaku (letadla leteckého dopravního oddlu nemají ani tyto prázdné obdélníky."
V případě B-7 odpovídá spíše VLÚS - čet. Miroslav Seidl havaroval dne 10.9.1926 ve Kbelích, letoun zrušen, pilot těžce zraněn. Letoun byl přihlášen do IV. ročníku Rychlostního závodu o cenu prezidenta republiky, který se konal o dva dny později 12.9.1926, uvolněné startovní číslo 7 obsadil kpt. Ludvík Budín s letounem Letov Š-20, opět ze stavu VLÚS.
Re: AVIA BH-7A

Napsal:
29 zář 2011, 17:02
od Sigimaus
Ahoj Michale!
Dlouho jsme spolu nekomunikovali.

Jo samo, máš pravdu s tím bílým flekem na trupu ,když jsem to psal tak jsem nad tím moc nepřemýšlel. Tu Š-20 myslíš asi tuhle,že?
Re: AVIA BH-7A

Napsal:
29 zář 2011, 19:39
od Michal Dub
Ano, to by měla být ona.
PS: Pořád jsi zamilovaný do Š-8?
Re: AVIA BH-7A

Napsal:
01 říj 2011, 00:33
od Sigimaus
Jen malý detail ,ne 8ička ale 14ka. Už na ní makám nějaký čas. Plány jsou hotové. Taky jsem ji hodil do 3D pro simulaci na AeroFly Pro. Model pak bude v měřítku 1:4 (rozpětí 2025 mm) motor rakouské firmy Kolm EZ50 čtrytakt 4,5 ks. Teď schrastit na něj prachy, cena hotového motoru 975 €, stavebnice 895 €. Stále však chybí fotka interiéru.Takhle jsem to dal na Wikipedii. No slíbil jsem Ti že to zveřejním.
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]