1. prototyp (OK-AVI) Ambruž
B.122.1: Horní křídlo - bez křidélek, tloušťka stejná po celém rozpětí,
bez zpětného zrcátka (od SOP 2.typ se zrcátkem).
Spodní křídlo - s křidélkem s 18 žebry (7+1+10) a schodem na konci, tloušťka se od „N“ vzpěry směrem ke konci zužuje. Chodníček přes jedno žebro.
Směrové kormidlo - 1., 2. a 3. typ.
Podvozek: Kolo s výpletem (SOP 1. typ).
Trup - plaňkovaný hřbet s rovnou plochou pro směrové kormidlo (1. 2. a 3. typ), stupačky v kombinaci otvoru a ohnutého drátu na obou stranách, kruhový přístupu na levé straně před výškovkou (SOP 3.typ). Dvířka k prostoru za kabinou chybí. Větrací prolisy za motorem Castor II 2+2+2+2, u motoru Pollux 3+2+3+3 (levá strana), 3+3+3+3 (pravá strana). Občas použit kompas vně trupu před čelním štítkem v krytu. Před válci žádné otvory (Castor II), poté ano (Pollux II). Za motorem vychází z trupu na pravé straně v místě nad karburátorem (Castor II) výfuk (na levé zase vstupuje). Čelní štítek nahoře rovný.
Motor - Walter Castor II, Walter Pollux II (použit už na národní soutěži 1935).
B.A.122.1 (před Berlínem 29.7.1936):Horní křídlo - s křidélkem s 18 žebry (7+1+10) a schodem na konci, tloušťka se od „N“ vzpěry směrem ke konci zužuje, zpětné zrcátko.
Spodní křídlo - s křidélkem s 18 žebry (7+1+10) a schodem na konci, tloušťka se od „N“ vzpěry směrem ke konci zužuje. Chodníček přes dvě žebra.
Směrové kormidlo - 4. typ.
Trup - plaňkovaný hřbet s rovnou plochou pro směrové kormidlo (4. typ) opatřeno výztuhou, stupačky v kombinaci dvou otvorů (zadní otvor na spodní hraně trupu) po obou stranách, kruhový přístupu na levé straně před výškovkou zachován. Dvířka k prostoru za kabinou jsou zkosená a jen na levé straně. Větrací prolisy za motorem 3+2+3+3 / 3+3+3+3. Čelní štítek nahoře zaoblený.
Motor - Walter Pollux II se sběračem výfuků.
2. prototyp (OK-AVE) Novák, Hubáček (levé křídlo "trojky")
B.122.2:Horní křídlo - bez křidélek, tloušťka stejná po celém rozpětí,
bez zpětného zrcátka (SOP s emblémem již se zrcátkem).
Spodní křídlo - s křidélkem s 18 žebry (7+1+10) a schodem na konci, tloušťka se od „N“ vzpěry směrem ke konci zužuje. Chodníček přes dvě žebra. Nápis OK-AVE zasahuje i na křidélka.
Směrové kormidlo - 2. a 3. typ (3. typ měla při I. národní soutěži).
Trup - plaňkovaný hřbet s rovnou plochou pro směrové kormidlo (2. a 3. typ), stupačky v kombinaci dvou otvorů (zadní otvor na spodní hraně trupu) po obou stranách, dvířka k prostoru za kabinou chybí. kruhový přístupu na levé straně před výškovkou. Před ostruhou na spodní hraně trupu po obou stranách v místech trubky procházející skrz dva takové půlkruhy s jakoby šipkou směřující dolů. Občas použit kompas vně trupu před čelním štítkem v krytu. Před válci žádné otvory. Čelní štítek nahoře rovný.
Motor - Walter Castor II.
B.A.122.2 (po II. leteckém plesu 17.1.1936 - před 1. ročníkem Hellerův Západočeský Okruh v Plzni 10.5.1936):Horní křídlo - s křidélkem s 18 žebry (7+1+10) a schodem na konci, tloušťka se od „N“ vzpěry směrem ke konci zužuje, zpětné zrcátko,
spádová nádrž.
Spodní křídlo - s křidélkem s 18 žebry (7+1+10) a schodem na konci, tloušťka se od „N“ vzpěry směrem ke konci zužuje. Chodníček přes jedno žebro. Nápis OK-AVE
NEzasahuje na křidélka.
Směrové kormidlo - 4. typ.
Výškové kormidlo - jistý čas trimovací plošky pak už ne.
Trup - plaňkovaný hřbet s rovnou plochou pro směrové kormidlo (4. typ) opatřeno výztuhou, stupačky v kombinaci dvou otvorů (zadní otvor na spodní hraně trupu) po obou stranách, dvířka k prostoru za kabinou jsou zkosená a jen na levé straně. Před válci otvory. Za motorem vychází z trupu na pravé straně v místě nad karburátorem výfuk (na levé zase vstupuje). Čelní štítek nahoře zaoblený.
Motor - Walter Castor II.
3. prototyp (OK-VIL) Široký (pravé křídlo "trojky")
B.122.3: Horní křídlo - bez křidélek, tloušťka stejná po celém rozpětí, zpětné zrcátko.
Spodní křídlo - s křidélkem s 18 žebry (7+1+10)
bez schodu na konci, tloušťka
stejná po celém rozpětí. Chodníček přes dvě žebra.
Směrové kormidlo - 3. typ.
Výškové kormidlo - položeno
výše a blíže k čumáku, táhlo ke směrovce bylo pod ním.
Trup - kapotovaný hřbet a pravděpodobně potah překližkou místo plátna, stupačky v kombinaci dvou otvorů (zadní otvor s odstupem od spodní hrany) po obou stranách. Před válci otvory. Trup v místě motoru
širší. Dvířka k prostoru za kabinou
na hřbetě. Šikmé kapotování pod výškovkou. Za motorem vychází z trupu na levé straně v místě nad karburátorem výfuk (na pravé zase vstupuje).
Motor - Walter Castor II.
1) B.A.122.3 (po I. národní soutěži 15.9.1935 - před zápisem imatrikulace 18.10.1935):Stejné jako výše jen jiné zbarvení.
2) B.A.122.3 (před 1. ročníkem Hellerův Západočeský Okruh v Plzni 10.5.1936):Horní křídlo - Křidélko s 18 žebry (7+1+10) a schodem na konci, tloušťka se od „N“ vzpěry směrem ke konci zužuje,
spádová nádrž.
Spodní křídlo - Křidélko s 18 žebry (7+1+10) a schodem na konci, tloušťka se od „N“ vzpěry směrem ke konci zužuje. Chodníček beze změny.
Směrové kormidlo - 4. typ.
Výškové kormidlo - standardní poloha.
Trup - kapotovaný hřbet a potah plátnem, dvířka k prostoru za kabinou jsou zkosená a jen na levé straně. Kapotování pod výškovkou standardní.
Motor - Walter Castor II.
4. prototyp (OK-VIM) Holubec (národní soutěž 1935), Hubáček (Bukurešť 1935 a dále), Novák (vedoucí "trojky")
B.122.4:Horní křídlo - bez křidélek, tloušťka stejná po celém rozpětí, zpětné zrcátko.
Spodní křídlo - s křidélkem s 18 žebry (7+1+10)
bez schodu na konci, tloušťka
stejná po celém rozpětí. Chodníček přes dvě žebra.
Směrové kormidlo - 3. typ.
Výškové kormidlo - položeno
výše a blíže k čumáku, táhlo ke směrovce bylo pod ním.
Trup - kapotovaný hřbet a pravděpodobně potah překližkou místo plátna, stupačky v kombinaci dvou otvorů (zadní otvor s odstupem od spodní hrany trupu) po obou stranách. Před válci otvory. Trup v místě motoru
širší. Dvířka k prostoru za kabinou
na hřbetě. Za motorem vychází z trupu na levé straně v místě nad karburátorem výfuk (na pravé zase vstupuje). Šikmé kapotování pod výškovkou.
Motor - Walter Castor II se sběračem výfuků.
1) B.A.122.4 (po I. národní soutěži 15.9.1935 - před zápisem imatrikulace 18.10.1935):Stejné jako výše jen jiné zbarvení.
Motor - bez sběrače výfuků
2) B.A.122.4 (před 1. ročníkem Hellerův Západočeský Okruh v Plzni 10.5.1936):Horní křídlo - Křidélko s 18 žebry (7+1+10) a schodem na konci, tloušťka se od „N“ vzpěry směrem ke konci zužuje.
Spodní křídlo - Křidélko s 18 žebry (7+1+10) a schodem na konci, tloušťka se od „N“ vzpěry směrem ke konci zužuje. Chodníček bezezměny.
Směrové kormidlo - 4. typ.
Výškové kormidlo - standardní poloha.
Trup - kapotovaný hřbet a potah plátnem. Dvířka k prostoru za kabinou jsou zkosená a jen na levé straně. Kapotování pod výškovkou standardní.
Motor - Walter Castor II.
Porovnání směrovky 1. a 2. typ.