Na Horizontu je napsáno LICENCE......SPERRY GYROSCOPE CO LTD LONDON
Klevin_horizont.jpeg (40.9 KiB) Zobrazeno 3995 krát
Klevin_stoupani.jpeg (24.08 KiB) Zobrazeno 3995 krát
Tlak_OP.jpeg (39.33 KiB) Zobrazeno 4002 krát
Voda se značila modrou ale i zelenou barvou (kdy došlo na přechod z modré na zelenou mi není známé) příklad teplota vody u Avia 534 (Prema Praha vs Prerom Brasov):
Teplomer_OV.jpeg (13.91 KiB) Zobrazeno 3988 krát
Na dýchači je nahoře nápis x1000 meter
Dychac_sada.jpeg (30.12 KiB) Zobrazeno 3990 krát
Ovladani_dychace.jpeg (31.34 KiB) Zobrazeno 4003 krát
Mírně odlišný panel byl i u Pragy E-51
Série do Bulharska Neurčený palivoměr
Prototyp B-35 Pravděpodobný otáčkoměr od firmy Prema Praha (zde Prerom Brasov - pobočka v Rumunsku) Rychloměr Prema
Velké budíky měly zástavbový otvor Ø80mm a malé Ø57,5mm.
Naposledy upravil Stoupa dne 01 pro 2024, 20:19, celkově upraveno 45
Dobrý den, prosím, ať se mi ozvou zájemci o spolupráci na "oživení" tohoto typu. Díky ing. Zdeněk Sadecký, Ph.D. tel.: 728 044 705, csc-spolek@seznam.cz
Projekt AVIA B-35.1 Dnes 28. září na státní svátek a v den výročí záletu prototypu Czech Spitfire club, spolek letecké historie zveřejňuje záměr projektu stavby nelétající repliky 1:1 letounu Avia B-35.1.
Poznámka Dle Bulgarian fighter colours 1919-1948 vol.2, str. 162 (resp. 157) byly horní plochy natřené čenozelenou RLM 70 a nepravidelné plochy na křídlech a výškovce pak tmavě zelenou RLM 71. (dříve uváděno opačně)