Nedalo mi to a juknul jsem sem. Budu možná za úsťového brzdiče, ale mně se ta struktura plátna vůbec nelíbí, je to naprosto nerealistické. Potah byl nejdříve natírán "plničem" (dope) a pak vypínán a barven lakem s hliníkovým práškem. Doporučuju na nejbližším letišti mrknout na kormidla či křidélka Blaníka, jak to vypadá. Vzhledem to je dokonale jednolité, struktura tkaniny tím neprolézá ani trochu. Netuším dále, proč by měl být špinavý čelní prstenec motorového krytu (okolí té čelní díry), případný olej - který mimochodem v rotačních motorech nebyl - by se musel přemístit proti proudu vzduchu nebo proti odstředivé síle... Kromě toho žádný
Nungesserův Nieuport asi takhle celkově otřískaný a zasviněný nebyl, už jen kvůli tomu, že měl osobního mechanika, ale je mi jasné, že to takhle je
trendy.
Dál se mi trochu nelíbí další věci: "výplety", napínáky se dávaly jen na jeden konec lana (u Nieuportů na ten dolní), na obou je to jaksi zbytečné a tahá to za oči. Pneumatiky Michelin byly "černé" (nikoliv jednolitě šedé), mokré nebo nové pneumatiky jsou velmi tmavé. To zdánlivě světlé zbarvení na ČB fotkách bylo zaschlé bláto na běhounu, u patek je vidět, že jsou tmavé. Co se týče kol, díry v potazích pro přístup k ventilkům byly na fr. Nieuportech z vnitřní strany (na britských byly ovšem zvnějšku); nechápu, proč všichni výrobci modelů Nieuportů je sveřepě dělají univerzálně zvnějšku.
Jinak ovšem moc pěkný model, mně osobně se moc líbí ta vrtule.