Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Ostatní ‹ Výrobci, Prodejci ‹ Aires
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

Tryska MiG-23

Diskuse o výrobcích této firmy
Odeslat odpověď
Příspěvků: 5 • Stránka 1 z 1
  • Odpovědět s citací

Tryska MiG-23

Příspěvekod Pavel M » 17 kvě 2011, 20:40

Zdravím, koukal jsem, že jste jako novinku vydali trysku na MiG-23 v měřítku 1:32 v otevřené variantě (plná forsáž). Chtěl bych se zeptat, jestli plánujete taky "svěšenou" variantu pro stojící vypnutý MiG-23 charakteristickou?
Díky za odpověď.
Přílohy
MiG-23_Exhaust_003.jpg
MiG-23_Exhaust_002.jpg
Pavel M
 
Příspěvky: 401
Registrován: 12 led 2007, 19:04
Bydliště: Pelhřimov
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Tryska MiG-23

Příspěvekod David-Aires » 04 čer 2011, 08:19

Dobrý den,

námi vydaná tryska je trošku "svěšená". Není to však až takové jako na Vašich obrázcích. Takto svěšené trysky bývají u letadel, které opravdu dlouho nelítají nebo stojí někde v muzeu či na vrakáčích.
David-Aires
 
Příspěvky: 192
Registrován: 02 bře 2009, 10:58
Bydliště: Most
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Tryska MiG-23

Příspěvekod Pavel M » 04 čer 2011, 17:36

Mohl bych se ještě zeptat co to znamená "trošku svěšená" (fotka z boku, úhly horní a spodní lamely nebo nákres)? Z fotky co máte na webu to není patrné. Nicméně dovolil bych si nesouhlasit s tím, že tak svěšená byla jen na muzejních letadlech nebo na vrakáči. Tak jak je na druhé fotce z prvního příspěvku si ji pamatuju na MFkách z Hradce. Tohle tvrzení bych ještě podložil dalšíma dvěma fotkama, kde rozhodně nejsou dlouho stojící nebo odstavené (MF je ze cvičení v Polsku 92 a ML je CIAF95).
Přílohy
4211.jpg
0827126.jpg
Pavel M
 
Příspěvky: 401
Registrován: 12 led 2007, 19:04
Bydliště: Pelhřimov
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Tryska MiG-23

Příspěvekod David-Aires » 13 čer 2011, 16:56

Dobrý den,

reaguji na Vaši odpověď v ohledu na velikost prověšení venkovního segmentu výstupní trysky na MiG-23. Při výrobě originálu jsme vycházeli z fotek, které jsme měli k dispozici, nebo jsou volně ke stažení na webech zabývající se leteckou technikou. Prioritou pro nás byly snímky letadel, které ještě byly v činné službě a ke snímkům z vyřazených strojů, či muzejních jsme nepřihlíželi. Na základě těchto snímků jsme provedli svěšení naší trysky. Pro upřesnění přikládáme fotku řezu naší tryskou, kde spodní strana je o 5 stupňů více prověšená oproti vrchní straně. Přikládáme i pár snímků, z kterých svěšení výstupní trysky bylo zpracováno. V případě zájmu Vám můžeme poskytnout cca dalších 20-30 fotografií, z kterých bylo vycházeno.

S pozdravem

Ing. Stanislav Riegr
MiG-23 řez.jpg
Řez venkovním segmentem trysky
MiG-23 půdorys.jpg
Pohled zezadu
MiG-23 pohled-2.jpg
MiG-23 pohled-11.jpg
MiG-23 pohled-12.jpg
MiG-23 pohled-13.jpg
MiG-23 pohled-14.jpg

David-Aires
 
Příspěvky: 192
Registrován: 02 bře 2009, 10:58
Bydliště: Most
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Tryska MiG-23

Příspěvekod novis » 15 črc 2011, 08:31

Ona nebyla nijak ovládaná, takže se svěšovala gravitací po vypnutí motoru, tuto informaci mám od bývalého technika na Mig-23MF a ML
Uživatelský avatar
novis
 
Příspěvky: 6128
Registrován: 05 bře 2009, 17:50
Bydliště: Tábor
  • ICQ
Nahoru


Odeslat odpověď
Příspěvků: 5 • Stránka 1 z 1

Zpět na Aires

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY