Sice jsem domů dorazil v hodinu vpravdě nekřesťanskou ale protože Perníkov se blíží, dokopal jsem se aspoň k malému pokroku. Kokpit je slepený dohromady (sedačka a knipl přijdou na místo až úplně na konec aby nezavazely při maskování) a připravený na natlačení do trupu (což bude docela nářez). Poloviny trupu jsem začistil, vykrojil otvor pro vlepení šachty DME a po vykuchání původní příďové podvozkové šachty doplni panely s výstřelnými kanály zbraní (sabriny přijdou na místo až po složení trupu dohromady a jeho vytmelení).Protože původní baterie čtyř britských kanonů ADEN byla při modernizaci nahrazena čtveřicí francouzských kanonů DEFA 552, byly z výstřelných kanálů demontovány belgickým letectvem používané úsťové brzdy.
Drybrush a wash šedou tam je - viz fotky rozebraného kokpitu. Je pravda že záměrem nebylo aby to skončilo námrazou takže jsem to bral zlehka.
To že to vypadá jak uhlí v tunelu je dané jednak fotkou (umělé osvětlení, kompakt, gramlavý ruce) a druhak konstrukcí kokpitu kdy jsou ty boční konzole dost přiklopený nad palubní deskou a není tam moc místa takže si to stíní samo sebe.
Faktem je že tohle beru částečně i jako technologické poučení do budoucna - příště místo čisté černé jaká tam byla použita zkusím spíš postup z Arada, tam je černošedá a po washi a drybrushi to vypadá přece jen trochu lépe.Se učit, se učit, se učit...
No jo...teď to ale už znova přebarvovat nebudu, to by asi nervy nepřežily...zkusímsistím ještě trochu pohrát s drybrushem...ostatně, ještě tam mám F.6...řekněme Švédskou?