Stránka 1 z 5

T-55A

PříspěvekNapsal: 18 zář 2010, 13:45
od Ondřej
Scháním kvalitní fotku motorového krytu a palivových rozvodů tanku T-55A.Google mi moc nepomohl.Díky

Re: T-55A

PříspěvekNapsal: 18 zář 2010, 14:07
od olematon
http://www.primeportal.net/apc/t-55.htm

V jednom z tých walkaroundov isto nájdeš, čo potrebuješ.

Re: T-55A

PříspěvekNapsal: 18 zář 2010, 19:07
od Miroslav Hlavatý
Ak to pomôže .... #-o

Re: T-55A

PříspěvekNapsal: 19 zář 2010, 18:40
od Ondřej
díky za pomoc

Re: T-55A

PříspěvekNapsal: 19 zář 2010, 22:42
od Bohus
Rozdiel medzi T-55 a T-55A

Re: T-55A

PříspěvekNapsal: 20 zář 2010, 13:46
od Ondřej
Přesně tohle jsem potřeboval [-o< [-o< protože mě trošku znejistěl poslední Modelář speciál. ještě jednou velké díky

Re: T-55A

PříspěvekNapsal: 01 črc 2011, 20:36
od tomec
nemate niekto foto motora a motoroveho pristora?
cakal som ze na nete bude na tento typ toho dost ale moc toho nie je.mam motorovy set od cmk len mam problem s urcenim fariem niektorych skupin.

Re: T-55A

PříspěvekNapsal: 02 črc 2011, 09:42
od tomec
to je to malo co som nasiel aj ja bohuzial.
skor by ma zaujamli take fotky kde by boli dole dekle a vydiet motor.este ma zaujima ci sa da dat dole aj cely ten pancier nad motorom alebo sa pri beznej udrzbe otvaraju iba poklopy.

Re: T-55A

PříspěvekNapsal: 03 črc 2011, 12:33
od Bohus
tomec píše:to je to malo co som nasiel aj ja bohuzial.
skor by ma zaujamli take fotky kde by boli dole dekle a vydiet motor.este ma zaujima ci sa da dat dole aj cely ten pancier nad motorom alebo sa pri beznej udrzbe otvaraju iba poklopy.


pri bežnej údržbe sa robilo cez poklop, ale pri GO sa dal dolu cely pancier nad motorovou časťou. Na VZS som to musel robiť.

Re: T-55A

PříspěvekNapsal: 03 črc 2011, 12:40
od tomec
takze pri praci v autoparku iba cez dekle.hmm len rozmyslam :-k ako by som to nechal co najviac otvorene,pretoze ten set je proste super a cez poklopy to moc nevynikne.nemam ale v plane kvoli tomu robit zniceny tank.

Re: T-55A

PříspěvekNapsal: 03 črc 2011, 13:05
od Bohus
Tak nejak, bežne v autoparku sme pancier dole nedávali. Postav ho na 4 kláty, s rozvinutými pásmi (alebo len na jednej strane) a pancier nad motorom daj dole.

Re: T-55A

PříspěvekNapsal: 03 črc 2011, 13:12
od tomec
a bolo by mozne ze by bol aspon dole ten poklop so sietami? myslim ako su pozicie 9.rozmyslal som ze by niekde na boku podlozky bol ten pojazdy zeriav co sa pouziva aj na dielnych a na nom by bol budto ten pancier alebo ten poklop.proste ze sa osadka snazi dostat k neakej casti,ze sa robi neaka oprava ktora sa da vykonat aj na utvare,nie hned GO.
inak ako myslis na klaty?
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
obrazok z valka.cz

Re: T-55A

PříspěvekNapsal: 03 črc 2011, 13:32
od Bohus
Jednoduchšie ako rozoberať časť kroviek nad chladičom, bolo odskrutkovať pár skrutiek po obvode panciera.
Na kláty, ako keď by Ti čmajzli kolesá z auta a podložili by ho v lepšom prípade na tehly.
Pri výmene pásov, pojazdových kolies, alebo torzných tyčí sme celý tank postavili na 4 drevené hranoly do rohov korby.
Mali asi tak 30 x 30 cm a na výšku 50-60 cm.

Re: T-55A

PříspěvekNapsal: 03 črc 2011, 13:36
od tomec
noooo celkom sa mi pozdava ten napad.mam kovove pasy tak by to nemal byt problem.
len este otazocka,ked budu rozobrate tie pasy tak preco by mal byt dole aj pancier? ked si pisal ze to daj na klady a moze byt pancier dole,ci len ze ked sa maka tak sa maka na vsetkom?

Re: T-55A

PříspěvekNapsal: 03 črc 2011, 13:43
od Bohus
asi tak a keď máš do toho motorový set ..........