Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Plastikové modelářství ‹ Technika ‹ Diskuse
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

T34 recovery od UM

General Discussion
Odeslat odpověď
Příspěvků: 20 • Stránka 1 z 2 • 1, 2
  • Odpovědět s citací

T34 recovery od UM

Příspěvekod doktor » 04 pro 2009, 14:17

chcem sa opytat ci niekde realne existuje fotka skutocne takehoto tecka, preliezol som cely google ale nasiel som iba modely, hlavne ma zaujima ta placka co je namiesto veze, su tam nejake vystupky ale ziadne detaily ani nic z coho by som zistil na co toje...dakujem za pomoc
Přílohy
t34.jpg
doktor
 
Příspěvky: 1487
Registrován: 19 črc 2005, 17:18
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: T34 recovery od UM

Příspěvekod branik » 04 pro 2009, 21:48

Malo by sa jednať o prestavbu z konca 50.rokov ruskými zdrojmi označovanú i ako T-34T (existuje odlišná východonemecká verzia s rovnakým názvom). Neexistovala nejaká ujednotená podoba a stroje sa kus od kusa odlišovali.
Branislav Juhász
http://forum.valka.cz/index.php
branik
 
Příspěvky: 2300
Registrován: 26 zář 2005, 18:53
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: T34 recovery od UM

Příspěvekod branik » 04 pro 2009, 21:53

...
Přílohy
T-34T.jpg
Branislav Juhász
http://forum.valka.cz/index.php
branik
 
Příspěvky: 2300
Registrován: 26 zář 2005, 18:53
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: T34 recovery od UM

Příspěvekod Remcal » 05 pro 2009, 10:46

Nazdar,dost dlouho jsem nad tímhle dumal,protože něco podobného s tou korbou jsem někde na nějakých ruských stránkách viděl,ale zaboha si nevzpomenu kde.Ono je to na tom obrázku celé ale takové nějaké divné,protože by to zdřejmě měla být poválečná mašina -ta plechová korba-,zase ale nesedí to spojení těch pancéřových plátů na čele a hlavně to co je taženo!Hetzery alias ST-1 jsme měli ve výzbroji akorát my,takže by to nutně musela být mašina od ČSLA :-k :? :shock:
Tady taky něco najdeš :http://henk.fox3000.com/t34-2.htm
Uživatelský avatar
Remcal
 
Příspěvky: 565
Registrován: 05 čer 2007, 17:19
Bydliště: Frýdek-Místek
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: T34 recovery od UM

Příspěvekod branik » 05 pro 2009, 15:18

Veriť zasa všetkému, čo niekto nakreslí nemusíš.
Branislav Juhász
http://forum.valka.cz/index.php
branik
 
Příspěvky: 2300
Registrován: 26 zář 2005, 18:53
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: T34 recovery od UM

Příspěvekod J. K. » 05 pro 2009, 16:45

Jedna blbá otázka. To je jako z války? Podle toho Hetzera co je taženej usuzuji že ano.
J. K.
 
Příspěvky: 6571
Registrován: 11 dub 2008, 23:18
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: T34 recovery od UM

Příspěvekod Remcal » 06 pro 2009, 14:03

branik píše:Veriť zasa všetkému, čo niekto nakreslí nemusíš.



No,no,ale zase nikdy nevíš .... :!: :-k
Přílohy
cz34t013.jpg
Zdroj : http://www.militaryvehicles.cz/index3.php?sek=02-01&lang=cz
Uživatelský avatar
Remcal
 
Příspěvky: 565
Registrován: 05 čer 2007, 17:19
Bydliště: Frýdek-Místek
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: T34 recovery od UM

Příspěvekod Milan Vopelák » 07 pro 2009, 19:26

Na obrázku je znázorněn T-34T. ( T-jako tyagač-tahač )rok výroby 1957-58. Klasická T-34/85 ale i T-34/76.
Otvor po věži zakryt nízkou nástavbou,nad motorem umístěna nákladová plošina,na bocích vozidla schránky na nářadí a technické pomůcky,je instalován sklápěcí 3t jeřáb.na zádi vozidla byla instalována cívka s lanem-cca100m,ale nebývalo to pravidlem( v tomto případě na vozidle bylo více krátkých odtahových lan)


Podobný byl Brem T-34.Stejná nástavba,byl instalován naviják-25t v korbě,opěrná radlice (ostruha) na zádi vozidla.

http://forum.valka.cz/viewtopic.php/tit ... 34/t/82996
fóra
http://armor35.ru/forum/
http://www.russianarms.ru/forum/index.php?board=131.0
Přílohy
T-34-T_platforma_02.jpg
capitan3513_05.jpg
2.JPG
xx1.JPG
Uživatelský avatar
Milan Vopelák
 
Příspěvky: 1490
Registrován: 21 črc 2007, 10:29
Bydliště: Štětí
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: T34 recovery od UM

Příspěvekod Milan Vopelák » 07 pro 2009, 19:51

Takhle jsem to postavil já .T-34T (1.2.3.) a Brem T-34 (4.5.)
Přílohy
BREM T-34 5x.JPG
BREM T-34 4.JPG
T34T 3.JPG
T34T 2.JPG
T34T 1.JPG
Uživatelský avatar
Milan Vopelák
 
Příspěvky: 1490
Registrován: 21 črc 2007, 10:29
Bydliště: Štětí
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: T34 recovery od UM

Příspěvekod J. K. » 08 pro 2009, 08:01

Ahá. Takže on ten taženej Hetzer je jenom taháček. Taková lepší prodejnost. Slušný podvodníci to sou.
J. K.
 
Příspěvky: 6571
Registrován: 11 dub 2008, 23:18
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: T34 recovery od UM

Příspěvekod Remcal » 08 pro 2009, 12:25

To Milan Vopelák : dík za info a fotky,modely povedené :!: Chci se zeptat,existuje možnost použití v ČSLA,nebo je to vylouč. a ty demontované kryty nad motorem jsou standart :?:
Uživatelský avatar
Remcal
 
Příspěvky: 565
Registrován: 05 čer 2007, 17:19
Bydliště: Frýdek-Místek
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: T34 recovery od UM

Příspěvekod doktor » 08 pro 2009, 16:47

A fotky toho T34T zhora by neboli? Osobne mi to nevadi ze je to az povojnove, tak bude to tecko tahat nejaku uplnu uchylnost - zdochnutu velrybu alebo nieco take..... :grin:
doktor
 
Příspěvky: 1487
Registrován: 19 črc 2005, 17:18
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: T34 recovery od UM

Příspěvekod Petr Smola » 08 pro 2009, 23:21

Zdravím stejně postižené a trošku doplním MIlana.
To co vydal UM (mimochodem okopíroval a to i s chybou-zjednodušením od MW) je hybrid rané a pozdní verze T-34T/BREM. Z rané má tu nepoháněnou špulku na zádi a z pozdější kryt navijáku. Firma MW je dělala dva, raný viz UM a pozdní s opěrnou radlicí a světe div se správný !!
Fotky pohledám a dodám:na http://henk.fox3000.com/MilitaryWheels.htm je víc podrobností o modelech.
Přílohy
mw7212.jpg
mw7211.jpg
Naposledy upravil Petr Smola dne 11 pro 2009, 00:39, celkově upraveno 2
Petr Smola
 
Příspěvky: 133
Registrován: 19 dub 2005, 08:35
Bydliště: Brno
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: T34 recovery od UM

Příspěvekod Petr Smola » 09 pro 2009, 00:23

Na podruhé něco technických postřehů. Verze se špulkou i s radlicí a navijákem dělal (pravděpodobně) zavod N°75, jako fabrické přestavby. Raná verze "se špulkou" má otvor po věži překryt upraveným středním motorovým plátem (ten s poklopem nad vštřikovacím čerpadlem) okolo něj pod podlahou korby jsou uloženy dva trámy. "Špulka" nemá pohon a slouží jen jako nosič lana. obdobně to má i polský WPT-34. Lano se odvinulo manuálně nebo nějakým jiným strojem až k poškozené technice, upevnilo, na tahač se upevnilo přes svěrný třmen a ... Ten bych značil jako T-34T. Verze s opěrnou radlicí a navijákem fungovala obdobně jako VT-34 a obdobnou nástavbu pro naviják najdeme i na BTS-2 (z T-44) a mnoho má společného i pozdější BTS-4. Tuhle úpravu i sami Rusové značí povětšinou jako T-34BREM.
Přílohy
T-34T.3 2.jpg
Scan10162a.jpg
T-34T_.jpg
6f4168e27cff.jpg
T-34-T_platforma_01.gif
Tahle malůvka asi zapřičinila chyby fy MW a UM
Naposledy upravil Petr Smola dne 09 pro 2009, 21:31, celkově upraveno 1
Petr Smola
 
Příspěvky: 133
Registrován: 19 dub 2005, 08:35
Bydliště: Brno
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: T34 recovery od UM

Příspěvekod Petr Smola » 09 pro 2009, 00:39

Verze s radlicí:
Přílohy
16.jpg
38.jpg
40.jpg
39.jpg
41.jpg
Scan10165a.jpg
Naposledy upravil Petr Smola dne 11 pro 2009, 00:42, celkově upraveno 1
Petr Smola
 
Příspěvky: 133
Registrován: 19 dub 2005, 08:35
Bydliště: Brno
Nahoru

Další

Odeslat odpověď
Příspěvků: 20 • Stránka 1 z 2 • 1, 2

Zpět na Diskuse

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY