Nejsem odborník na "čajíčkáře" ale něco jsem dohledal. Tato barva byla používána nejen na technice. Ale pozor, postupně se přestávala užívat na začátku války, v době bitvy o Británii. V té době se začaly téměř všechna vozidla pohybující se po letištní ploše maskovat, prozatím bez předpisu. Jen tak co jsem našel v jedné diskusi zde: http://www.mapleleafup.net/forums/showthread.php?p=27009 Od srpna 1941 byla předepsána a začínala se používat BS381 Khaki Green No.3 jako základní nátěr, v kombinaci s BS381 Nobels Tarmac Green No. 4, nebo BS381 Light Bronze Green. Od srpna 1942 byla předepsána BS Camouflage Green No. 3, v kombinaci s BS381 Dark Tarmac No. 4. Od prosince 1942 byla předepsána BS Brown Special No. 2, na kterou se mohlo aplikovat BS Dark Brown. Od září 1943 předepsána BS Brown Special No. 2 s aplikací kamufláží BS Dark Brown, brzy změněno na základ Olive Drab v kombinaci s Black matt. Od září 1944 pouze vše v Olive Drab. Později doplněno o nátěr střech vozidel žlutou barvou. Od dubna 1946 se začína opět používat BS381 633 RAF Blue Grey Vyjímku měli vozy velících důstojníků, vozy pronajaté, a pod. Změny byly postupné. Platí pouze pro letiště v UK? Něco je v ENG taky tady: https://www.mafva.org/british-vehicle-camouflage-1939-45/?v=79cba1185463