Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Plastikové modelářství ‹ Technika ‹ Diskuse
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

ICM Wermacht 3-axle Trucks-pohled do krabičky

General Discussion
Odeslat odpověď
Příspěvků: 9 • Stránka 1 z 1
  • Odpovědět s citací

ICM Wermacht 3-axle Trucks-pohled do krabičky

Příspěvekod KING TIGER » 31 črc 2020, 21:39

http://www.modelimex.cz
ICM 1:35
Kat.č. DS3508
Wermacht 3-axle Trucks

Novinka přináší tři kompletní modely německých třínápravových nákladních vozidel značek Henschel 33D1 Kfz.72, Krupp L3H163 Kfz.72 a Typ LG3000 v měřítku 1:35. Vše je zabaleno do jedné rozměrnější krabičky s krásně vyobrazenou kresbou všech tří automobilů na vrchním díle obalu. Uvnitř balení nalezneme kompletní výlisky již dříve vydaných stavebnic, kat.č. 35461, katč. 35466 a kat.č. 35405, tři samostatně vytištěné manuály a v každém z nich vložený malý obtiskový aršík. Sada vozidel určitě zaujme svojí koncepcí balení tří vozidel v jednom, které sebou přináší i příjemnější pořizovací cenu.

ICMDS3508_L.jpg


Krupp L3H163 Kfz.72

Když Německo začalo po první světové válce budovat poválečné hospodářství, jedním z jejich úkolů bylo znovu vybudování nákladní dopravy a s tím spojené logistiky. Několik společností navrhlo nová vozidla, aby vyhověla této poptávce. Společnost Krupp vyvinul vůz řady L3H63, se třemi nápravami z toho dvě zadní poháněl benzínový motor o výkonu 90 koňských sil. Z výrobní linky první sériový vůz sjel v roce 1931. V roce 1936 byl Krupp L3H63 nahrazen vylepšeným Krupp L3H163. Krupp L3H163 měl vylepšené řazení, výkonnější motor a nové odpružení kol. Kamiony Krupp L3H163 byly do roku 1942 široce používány všemi německými divizemi. Během Polské a Francouzské kampaně, na Balkáně a na Východní frontě. Na jeho podvozku vzniklo několik různých nástaveb. Celkem bylo vyrobeno přes 2000 exemplářů modelů Krupp L3H 63 a L3H 163.

Model představuje stavebnici kat.č.35461, která byla vydána v průběhu roku 2012. Všechny rámečky jsou zabaleny do jednoho samostatného sáčku. Po jeho otevření na nás čeká sedm rámečků ze světle-šedé hmoty a jeden menší s transparentními díly. Manuál a v něm vložený malý obtiskový aršík jsou vloženy samostatně v krabičce. Plast je přiměřeně tvrdý s perfektně vylisovanými detaily, dělící rovina je téměř neznatelná. Stopy po vyhazovačích nalezneme především na vnitřních částech některých dílů, kde je zakryjeme v průběhu stavby nebo je snadno odstraníme. Nejvíc modeláře potrápí na vnitřní straně bočnic nákladového prostoru, naštěstí jsou na prknech. Případně je zakryjeme vezeným nákladem. Na několika dílech nalezneme pár menších otřepů, ale nic hrozného. Rám podvozku je velice detailní i přes menší počet dílů. Udržet geometrii při složení nebude složité, výrobce nezapomněl přidat různé vodící prvky pro snadnější sestavení. Součástí rámu podvozku je i převodovka a motor, k němu postačí doplnit jen rozvody z drátků podle fotografií. Interiér kabiny je zpracován kvalitně včetně mnoha detailů, jako je protiskluzová úprava, kliky dveří a jiné. Budíky pro přístrojovou desku nalezneme na aršíku s obtisky. Dveře řidiče a spolujezdce můžeme ponechat otevřené, díky tomu interiér mnohem lépe vynikne. Nákladní prostor přímo vybízí k jeho zaplnění rozličným nákladem. Pokud bychom chtěli zadní bočnici sklopit bude potřeba jí lehce upravit. Transparentní díly jsou krásně čisté, bez jakéhokoliv poškození. Rámeček s nimi je zabalen v samostatném sáčku, díky tomu je dobře chráněný před případným poškozením. Manuál je přehledný, dobře vytištěný, díky tomu nás provede celou stavbou bez větších problémů. Výrobce nezapomněl ani označit díly, které modelář nevyužije. Obtisky jsou kvalitní, mají tenký krycí lak, obsahují i budíky pro přístrojovou desku. Na výběr máme ze čtyř automobilů v tankově šedé:
- Krupp L3H163, Poland, September 1939
- Krupp L3H163, France, June 1940
- Krupp L3H163, Germany, Summer 1940
- Krupp L3H163, Ukraine, August 1941

Náhled na manuál a rámečky:
manuál 1.jpg

manuál 2.jpg

manuál 3.jpg

manuál 4.jpg

manuál 5.jpg

manuál 6.jpg

manuál 7.jpg

manuál 8.jpg

manuál 9.jpg

http://www.ju-88.wz.cz




"Model nedělá modeláře, ale modelář dělá model"
Uživatelský avatar
KING TIGER
 
Příspěvky: 2916
Registrován: 16 črc 2004, 10:18
Bydliště: PRAHA 4
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: ICM Wermacht 3-axle Trucks-pohled do krabičky

Příspěvekod KING TIGER » 31 črc 2020, 21:42

http://www.modelimex.cz
Manuál II:
manuál 10.jpg

manuál 11.jpg

manuál 12.jpg


Rámečky:
rámeček 1.JPG

rámeček 2.JPG

rámeček 3.JPG

rámeček 4.JPG

rámeček 5.JPG

http://www.ju-88.wz.cz




"Model nedělá modeláře, ale modelář dělá model"
Uživatelský avatar
KING TIGER
 
Příspěvky: 2916
Registrován: 16 črc 2004, 10:18
Bydliště: PRAHA 4
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: ICM Wermacht 3-axle Trucks-pohled do krabičky

Příspěvekod KING TIGER » 31 črc 2020, 21:43

http://www.modelimex.cz
Rámečky II:
rámeček 6.JPG

rámeček 7.JPG

rámeček 8.JPG

rámeček 9.JPG

rámeček 10.JPG

rámeček 11.JPG

rámeček 12.jpg

http://www.ju-88.wz.cz




"Model nedělá modeláře, ale modelář dělá model"
Uživatelský avatar
KING TIGER
 
Příspěvky: 2916
Registrován: 16 črc 2004, 10:18
Bydliště: PRAHA 4
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: ICM Wermacht 3-axle Trucks-pohled do krabičky

Příspěvekod KING TIGER » 31 črc 2020, 21:46

http://www.modelimex.cz
Henschel 33D1

Po roce 1933 začalo Německo postupně budovat moderní armádu, tím vznikla i poptávka po nákladních vozidlech.
Důležitou součástí motorizace Wermachtu byla výroba třínápravových 3t nákladních vozidel. Nejpočetnější z nich byl Hennschel 33. Vybaven byl benzínovým motorem o výkonu 100 koňských sil, který poháněl dvě zadní nápravy. Vozidlo mělo čtyřstupňovou převodovku a mohlo táhnout přívěsy od 3 do 6 tun. Při plném nákladu 6,1 tuny mohlo však táhnout jen 3 tuny. Od roku 1937 byla kromě benzínové verze 33D1 vyráběna také dieselová verze Henschel 33G1. Na podvozku vzniklo několik zajímavých nástaveb. Typ 33 byl vyráběn od roku 1934 do roku 1943, celkem bylo vyrobeno zhruba 11 234 vozidel typů D1, G1 a FA1. Vozidla byly široce používány všemi německými jednotkami na Východní frontě, v severní Africe, Itálii a ve Francii až do konce války.

Druhý model v balení představuje starší stavebnici kat.č.35466, vydanou v roce 2011. Rámečky jsou zabaleny do samostatného sáčku. Po jeho otevření na nás čeká šest rámečků ze světle-šedé hmoty a jeden s transparentními díly. Manuál a v něm přiložený malý obtiskový aršík jsou vloženy samostatně do krabičky, tak jako u prvního modelu. Plast je přiměřeně tvrdý s perfektně vylisovanými detaily, dělící rovina je téměř neznatelná. Stopy po vyhazovačích nalezneme na vnitřních částech některých dílů, kde je zakryjeme v průběhu stavby nebo je snadno odstraníme. Nejvíce nás potrápí na vnitřní straně bočnic nákladového prostoru, naštěstí jsou umístěny na prknech a nezasahují do kování. Rám podvozku je velice detailní i přes menší počet dílů. Udržet geometrii při složení nebude složité, výrobce nezapomněl přidat různé vodící prvky pro snadnější sestavení. Součástí rámu podvozku je i převodovka a motor, k němu postačí doplnit jen rozvody z drátků podle fotografií. Po menších úpravách můžeme jeho kapotu otevřít. Interiér kabiny je zpracován kvalitně včetně mnoha detailů, budíky pro přístrojovou desku nalezneme na aršíku s obtisky. Dveře můžeme ponechat otevřené a díky tomu interiér lépe vynikne. Nákladní prostor je přímo dělaný pro jeho naplnění nákladem. Pokud bychom chtěli zadní bočnici sklopit bude potřeba jí upravit. Transparentní díly, jsou krásně čisté, bez poškození i díky zabalení v samostatném sáčku, díky tomu jsou dobře chráněny před případným poškozením. Manuál je přehledný a dobře vytištěný. Díky tomu modeláře provede celou stavbou bez větších problémů. Obtisky jsou kvalitní, mají tenký krycí lak, obsahují i budíky pro přístrojovou desku. Na výběr máme ze čtyř zbarvení, dva automobily v tankově šedé, třetí celý v Panzer Dunkelgelb a čtvrtý s kombinovaným maskováním, tvořený Panzer Dunkelgelb a zelenými poli Panzer Olivgun:
- Henschel 33 D1, France 1940
- Henschel 33 D1, Russia, 1941
- Henschel 33 D1, Italy, 1943
- Henschel 33 D1, France, 1944

Náhled na manuál a rámečky:
manuál 1.jpg

manuál 2.jpg

manuál 3.jpg

manuál 4.jpg

manuál 5.jpg

manuál 6.jpg

manuál 7.jpg

manuál 8.jpg

http://www.ju-88.wz.cz




"Model nedělá modeláře, ale modelář dělá model"
Uživatelský avatar
KING TIGER
 
Příspěvky: 2916
Registrován: 16 črc 2004, 10:18
Bydliště: PRAHA 4
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: ICM Wermacht 3-axle Trucks-pohled do krabičky

Příspěvekod KING TIGER » 31 črc 2020, 21:48

http://www.modelimex.cz
Manuál II:
manuál 9.jpg

manuál 10.jpg

manuál 11.jpg

manuál 12.jpg


Rámečky:
rámeček 1.JPG

rámeček 2.JPG

rámeček 3.JPG

rámeček 4.JPG

http://www.ju-88.wz.cz




"Model nedělá modeláře, ale modelář dělá model"
Uživatelský avatar
KING TIGER
 
Příspěvky: 2916
Registrován: 16 črc 2004, 10:18
Bydliště: PRAHA 4
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: ICM Wermacht 3-axle Trucks-pohled do krabičky

Příspěvekod KING TIGER » 31 črc 2020, 21:49

http://www.modelimex.cz
Rámečky II:
rámeček 5.JPG

rámeček 6.JPG

rámeček 7.JPG

rámeček 8.JPG

rámeček 9.JPG

rámeček 10.JPG

rámeček 11.jpg

http://www.ju-88.wz.cz




"Model nedělá modeláře, ale modelář dělá model"
Uživatelský avatar
KING TIGER
 
Příspěvky: 2916
Registrován: 16 črc 2004, 10:18
Bydliště: PRAHA 4
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: ICM Wermacht 3-axle Trucks-pohled do krabičky

Příspěvekod KING TIGER » 31 črc 2020, 21:50

http://www.modelimex.cz
Typ LG3000
Nákladní Mercedes Benz LG 3000 byl vyroben společností Daimler Benz a byl ve výrobě od roku 1934 do roku 1940, za tu dobu bylo vyrobeno více než 7 000 vozidel. Vozidla byly široce používány všemi německými jednotkami, ale své uplatnění nalezla i v civilním sektoru (Reichpost a Reichsbahn). Během Druhé světové války se zúčastnily Polské a Francouzské kampaně, využity byly i na Balkáně a na Východní frontě. Na jeho podvozku vzniklo několik různých nástaveb. Používán byl zhruba do roku 1942, kdy byly postupně staženy.

Třetí vozidlo v balení je stavebnici, kat.č.35405, která byla vydána v průběhu roku 2014. Všechny rámečky jsou zabaleny do jednoho samostatného sáčku. Po jeho otevření na nás čeká šest rámečků ze světle-šedé hmoty, jeden menší s transparentními díly a dvanáct pneumatik z vinylu. Manuál a v něm vložený malý obtiskový aršík je vložene samostatně v krabičce. Plast je přiměřeně tvrdý s pěknými vylisovanými detaily, dělící rovina je téměř neznatelná. Stopy po vyhazovačích nalezneme především na vnitřních částech některých dílů, kde je zakryjeme v průběhu stavby nebo je snadno odstraníme. Nejvíc asi potrápí na vnitřní straně bočnic nákladového prostoru, naštěstí jsou na jednotlivých prknech. Rám podvozku je detailní i přes menší počet dílů. Udržet geometrii při jeho složení nebude složité, výrobce nezapomněl přidat vodící prvky pro snadnější sestavení. Součástí rámu podvozku je i převodovka a motor, k němu postačí doplnit jen rozvody z drátků podle fotografií. Interiér kabiny je zpracován kvalitně včetně mnoha detailů, například v podobě klik dveří a páček pro stahování oken. Budíky pro přístrojovou desku nalezneme na aršíku s obtisky. Dveře řidiče a spolujezdce lze ponechat otevřené, díky tomu interiér mnohem lépe vynikne. Nákladní prostor přímo volá po jeho naplnění rozličným nákladem. Po menší úpravě lze zadní bočnici sklopit. Kola jsou vyrobeny z černého vinylu, mají decentní vzorek, ale bez log výrobce pneumatik a s viditelnou dělící rovinou po stranách. Většina modelářů určitě sáhne po resinových kolech od některého výrobce doplňků. Transparentní díly jsou krásně čisté, bez jakéhokoliv poškození. Rámeček s nimi je zabalen v samostatném sáčku, díky tomu je dobře chráněný před případným poškozením. Manuál je přehledný, kvalitně vytištěný a díly které nevyužijeme, jsou v něm dobře označeny. Díky tomu nás provede celou stavbou bez větších problémů. Obtisky jsou kvalitní, mají tenký krycí lak, obsahují i budíky pro přístrojovou desku. Na výběr máme ze dvou automobilů v tankově šedé:
- Typ LG3000, Poland, September 1939
- Typ LG3000, France, Summer 1940
- Typ LG3000, Ukraine, Winter 1941
- Typ LG3000, Russia, Autumn 1941

Náhled na manuál a rámečky:
manuál 1.jpg

manuál 2.jpg

manuál 3.jpg

manuál 4.jpg

manuál 5.jpg

manuál 6.jpg

manuál 7.jpg

manuál 8.jpg

manuál 9.jpg

manuál 10.jpg

http://www.ju-88.wz.cz




"Model nedělá modeláře, ale modelář dělá model"
Uživatelský avatar
KING TIGER
 
Příspěvky: 2916
Registrován: 16 črc 2004, 10:18
Bydliště: PRAHA 4
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: ICM Wermacht 3-axle Trucks-pohled do krabičky

Příspěvekod KING TIGER » 31 črc 2020, 21:52

http://www.modelimex.cz
Manuál II:
manuál 11.jpg

manuál 12.jpg

manuál 13.jpg

manuál 14.jpg

manuál 15.jpg

manuál 16.jpg


Rámečky:
rámeček 1.JPG

rámeček 2.JPG

rámeček 3.JPG

rámeček 4.JPG

http://www.ju-88.wz.cz




"Model nedělá modeláře, ale modelář dělá model"
Uživatelský avatar
KING TIGER
 
Příspěvky: 2916
Registrován: 16 črc 2004, 10:18
Bydliště: PRAHA 4
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: ICM Wermacht 3-axle Trucks-pohled do krabičky

Příspěvekod KING TIGER » 31 črc 2020, 21:53

http://www.modelimex.cz
Rámečky II:
rámeček 4.JPG

rámeček 5.JPG

rámeček 6.JPG

rámeček 7.JPG

rámeček 8.JPG

rámeček 9.JPG

rámeček 10.JPG

rámeček 11.JPG

rámeček 12.jpg


Za poskytnutý vzorek bych rád poděkoval dovozci, společnosti Modelimex a výrobci firmě ICM.
V případě zájmu mohu nafotit i jiné detaily tohoto modelu.
http://www.ju-88.wz.cz




"Model nedělá modeláře, ale modelář dělá model"
Uživatelský avatar
KING TIGER
 
Příspěvky: 2916
Registrován: 16 črc 2004, 10:18
Bydliště: PRAHA 4
  • ICQ
Nahoru


Odeslat odpověď
Příspěvků: 9 • Stránka 1 z 1

Zpět na Diskuse

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY