Stránka 1 z 1

MiniArt V-55 Engine-pohled do krabičky

PříspěvekNapsal: 11 zář 2018, 20:55
od KING TIGER
http://www.modelimex.cz
MiniArt 1:35
Kat.č.37025

V-55 Engine

Výrobce: Čeljabinský Kirovský závod
Kategorie: Vidlicový motor (V)
Počet válců: 12
Výkon: 426 kW při 2000 ot/min
Palivo: Nafta
Chlazení: Vodou
Hmotnost motoru: 920 kg
Rozměry motoru
Délka: 1,580 mm
Šířka: 905 mm
Výška: 920 mm
Využití pro tanky: T-55, T-55A, VT-55A, JVBT-55, MT-55A

U vydaných stavebnic T-54 nebo T-55 a jejich různých verzí si mohl modelář většinou vybrat mezi dvěma variantami stavebnic. S kompletním interiérem včetně motoru nebo variantu o tuto možnost zástavby ochuzenou. Motor se skládá z rámečků použitých u stavebnic s interiérem. Výlisky může modelář spatřit například u nové stavebnice kat.č.37020 T-55A Mod. 1981. Majitelům "odlehčených" stavebnic nebo zájemcům o stavbu samostatného motoru určitě udělá novinka radost. Uvnitř krabičky nalezneme tři rámečky ze světle šedého plastu a samostatně přibalený smotek měděného drátu společně s manuálem. Jednotlivé díly mají ostré detaily, bez otřepů nebo propadlin. Pomocí přiloženého měděného drátku vytvoříme jednotlivé rozvody na motoru. Přiložením tohoto doplňku výrobce ulehčil modelářům práci se sháněním vhodného drátku o daném průměru. Je jen škoda, že tento doplněk není i součástí stavebnic T-44, T-54 a T-55 s interiérem. Manuál na poslední straně obsahuje naznačení rozvodu kabelů. Model určitě najde své zájemce, navíc na menší podložce zaujme ve vitrínce nebo jako součást diorám.

Náhled na krabičku a manuál:
akrabička.jpg


Manuál:
aManuál 1.jpg

aManuál 2.jpg

aManuál 3.jpg

aManuál 4.jpg

Re: MiniArt V-55 Engine-pohled do krabičky

PříspěvekNapsal: 11 zář 2018, 20:58
od KING TIGER
http://www.modelimex.cz
Rámečky:
rámeček Gca.jpg

rámeček Gc2.jpg

rámeček Ha.jpg

rámeček Ha2.jpg

rámeček Hb.jpg

rámeček Hb2a.jpg

rámeček Hb3.jpg


Za poskytnutý vzorek bych rád poděkoval dovozci, firmě Modelimex.
V případě zájmu mohu nafotit i jiné detaily tohoto setu.

Re: MiniArt V-55 Engine-pohled do krabičky

PříspěvekNapsal: 12 led 2020, 14:25
od Fanys
Snad to nebude příliš offtopic, ale protože je motor doopravdy povedený, rád bych postavil T-55 s otevřeným překrytem motoru. Nemyslím tím ty dva otvory, ale celé křídlo. Můj konkrétní dotaz je tedy:
- je v praxi možné, aby vojáci v poli otevřeli celý dekl, nebo je to spíše záležitost do dílny za použití těžší techniky?
- do jaké maximální pozice lze křídlo otevřít? Měl byste někdo případně i fotografií? Zatím jsem nic moc nenašel.

Re: MiniArt V-55 Engine-pohled do krabičky

PříspěvekNapsal: 12 led 2020, 14:53
od dagros70
Pancíř nad motorem jsme myslím otevírali normálně ručo díky torzní tyči
na které byl uložen společně s pancířem s žaluziemi nad
chladičem. Většinou to bylo
v autoparku při údržbách po cvičení.
37018_deck_panels_posed_open.jpg

Re: MiniArt V-55 Engine-pohled do krabičky

PříspěvekNapsal: 12 led 2020, 15:09
od Fanys
A kdybych nechal dekl s převodovkou zavřený, dal se dekl od motoru položit úplně?

Re: MiniArt V-55 Engine-pohled do krabičky

PříspěvekNapsal: 12 led 2020, 15:23
od dagros70
Ne ta torzní tyč to držela v té poloze jako na obrázku

Re: MiniArt V-55 Engine-pohled do krabičky

PříspěvekNapsal: 12 led 2020, 15:43
od Fanys
Paráda, mockrát děkuji ;-I

Re: MiniArt V-55 Engine-pohled do krabičky

PříspěvekNapsal: 05 kvě 2020, 22:01
od IvanRetal
dagros70 píše:Pancíř nad motorem jsme myslím otevírali normálně ručo díky torzní tyči
na které byl uložen společně s pancířem s žaluziemi nad
chladičem. Většinou to bylo
v autoparku při údržbách po cvičení.
37018_deck_panels_posed_open.jpg

Engine deck, pancier nad motorovym priestorom sa rozhodne neotvaral na torzke. Bol napevno prisrubovany ku korbe a na osetrovanie / kontrolu motora, reps. palivoveho cerpadla a filtrov bol na to pancierovom dekli samostatny kryt na pantoch (a bez torznej podpory), to iste nad cisticom vzduchu. Ak bolo nutne riesit motor, tak sa skladal cely pancierovy kryt, pomocou zeriavu, napr. konika na PAD, alebo VT, ...

Re: MiniArt V-55 Engine-pohled do krabičky

PříspěvekNapsal: 05 kvě 2020, 22:04
od IvanRetal
Fanys píše:Snad to nebude příliš offtopic, ale protože je motor doopravdy povedený, rád bych postavil T-55 s otevřeným překrytem motoru. Nemyslím tím ty dva otvory, ale celé křídlo. Můj konkrétní dotaz je tedy:
- je v praxi možné, aby vojáci v poli otevřeli celý dekl, nebo je to spíše záležitost do dílny za použití těžší techniky?
- do jaké maximální pozice lze křídlo otevřít? Měl byste někdo případně i fotografií? Zatím jsem nic moc nenašel.

Engine deck, pancier nad motorovym priestorom sa rozhodne neotvaral na torzke. Bol napevno prisrubovany ku korbe a na osetrovanie / kontrolu motora, reps. palivoveho cerpadla a filtrov bol na to pancierovom dekli samostatny kryt na pantoch (a bez torznej podpory), to iste nad cisticom vzduchu. Ak bolo nutne riesit motor, tak sa skladal cely pancierovy kryt, pomocou zeriavu, napr. konika na PAD, alebo VT, ...